SPOILER: Het nieuwsberichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke dag kijk ik even op de FP. Net als elke dag deed ik dat vandaag ook. Ik kijk dan altijd waar 100+ reacties zijn en dan lees ik het artikel even door. Dit keer had het dit artikel meer dan 100 reacties. Ik klik erop en begin te lezen. Ik zie dat de namen van beiden dames erbij staat en ik start een onderzoek: ik zoek de meisjes op Hyves en begin het profiel en alle krabbels goed door te nemen. Dan valt mijn oog op een krabbel van Romie zelf:Toen ik dit las begonnen bij mij de alarmbellen al te rinkelen. Hoe kunnen de ouders van Romie op Romie haar Hyves komen? Niemand geeft toch zijn of haar wachtwoord aan zijn of haar ouders? Ook valt mij op dat ze ineens super veel views heeft. Wel 45018 dit inverhouding met haar vriendenaantal (585) is dit heel erg veel. Ook lees ik de blog van Romie door. Hier een klein fragment:quote:Heey allemaal, Romie is terecht, we gaan haar nu ophalen. Bedankt voor al jullie lieve medeleven!!!
Ouders van Romie...Het woordje aandacht... Het is dus allemaal met voorbedachte rade: de meiden wilden allebei meer views, reacties, respects, comments en aandacht. We zijn belazerd!!!quote:Iedereen super bedankt voor alle aandacht, gebed, steun, zorg, etcetera. Hieronder nog een nieuwsbericht erover. Wat er verder gaat gebeuren is vooralsnog onduidelijk.
FrontPage sowieso.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Elke dag kijk ik even op de FP.
Hou je kk bek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Arn0 het volgende:
TS klaagt over aandachtzoekende mensen, de ironie
Ik zou die rechter keihard doen gek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik zou ze nog geen eens met een stok aanraken.
Link?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Kijk ook eens op de Hyves van Tessa en dan haar foto. Daar staat ze op als een vuige samen met een jong meisje van 8 jaar. Ze steken beiden de middelvinger op...
baasquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Arn0 het volgende:
TS klaagt over aandachtzoekende mensen, de ironie
AP hequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef ArendBarend het volgende:
fucking care
serieus zoek een hobbie
True, maar ik vind dat dit soort figuren (aandachtshoertjes) alleen maar beloond worden, terwijl ik vind dat ze gewoon kankerhard gestraft moeten worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AP he
Klagen over aandachthoertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |