Neem dan een Eweka account ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef Ravenous- het volgende:
Gnignigni, 4usonly account verlengt met huistelefoon
Ja, net als de vorige keer dat ik het vroeg.quote:
Damn, te verquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maarssen, nabij Utrecht.
www.mallejan.nl
Waarom heet het Mallejanquote:
Ik heb vandaag al (ff kijken)quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, net als de vorige keer dat ik het vroeg.
Wel je posts een beetje in de gaten houden he.
Geen idee.quote:
Tof.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar je merkt niet dat het zo groot is, ze hebben het in 3 delen gedeeld, met elk eigen wokeiland zegmaar.![]()
Dat wordt een mooi eindtotaal dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef Nectar het volgende:
Ik heb tot nu toe al 1115 posts geplaatst vandaag
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef Nectar het volgende:
Ik heb tot nu toe al 1115 posts geplaatst vandaag
Hoezo is dat jammer? Dat is de enigste plek waar je niet de hele tijd bagger post aangezien alles wat je post betrekken heeft tot dat topic.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:23 schreef VASND het volgende:
Wel een beetje jammer dat bijna alles in MEN is.
Dat is geen bagger?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Dat is de enigste plek waar je niet de hele tijd bagger post aangezien alles wat je post betrekken heeft tot dat topic.
Postopkrikforum dus, meteen dichtkieperenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Dat is de enigste plek waar je niet de hele tijd bagger post aangezien alles wat je post betrekken heeft tot dat topic.
Nee? dat is meedoen met het spel.quote:
Onmogelijk :=)quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent pas baas als je én niet in MEN én niet in een SC post én niet in de nachtbagger post en dan boven de duizend hebt.
De nummer 1 poster van dit moemnt met zijn 1950 was ook alleen maar in MEN en wat SC's. dus als je dat zou afschaffen, zou de topscore misschien 400/500 zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent pas baas als je én niet in MEN én niet in een SC post én niet in de nachtbagger post en dan boven de duizend hebt.
Ja daarom, anders ga je van je leven lang niet dat record van 1950 verbreken, dit is al behoorlijk moeilijk eigenlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef VASND het volgende:
Maar idd, als je voor de volle hap wil gaan dan is dit het effectiefste.
Wat beweegt je eigenlijk tot het verbreken van dit record? Overmatige geldingsdrang? Compensatiegedrag? Typtyfus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja daarom, anders ga je van je leven lang niet dat record van 1950 verbreken, dit is al behoorlijk moeilijk eigenlijk.
70 cm tv hebben? M'n ouders willen hem volgens mij aan het goede doel geven ofzo, maar dat is zo lamequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet gaan afkicken van de 32" Philips met ambilight tv en het HD abonnement van UPC met 7 leuke muziekzenders.Heb nu een tv'tje wat ik nauwelijks kan zien vanuit mijn bed.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat beweegt je eigenlijk tot het verbreken van dit record? Overmatige geldingsdrang? Compensatiegedrag? Typtyfus?
Heb je geen antwoordquote:
Hoe groot is je scooter?quote:
Ja joh, dat ding is een meter diep volgens mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is dat zo'n ding met zo'n megaachterkant?
Jawohl maar k weet niet wat de prijs is en anders doe ik het gewoon om die titel te hebben ''meest geposte persoon op 1 dag''quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord?
Je zal toch een reden hebben om je hele dag op te geven.
Neejoh, dat doen zo veel mensen elke dag; belastingdienst, parkeerwacht, noem maar op. Maar zoveel posten moet je gewoon niet willenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord?
Je zal toch een reden hebben om je hele dag op te geven.
Denk niet dat dat gaat pssen dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, dat ding is een meter diep volgens mijM'n vader en ik konden hem net omvatten tijdens het dragen
Dagje niks doen gaat toch wel boven 'meest geposte persoon op 1 dag' mja zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jawohl maar k weet niet wat de prijs is en anders doe ik het gewoon om die titel te hebben ''meest geposte persoon op 1 dag''
en het is toch zondag, ik bedoel wat kun je doen op zondag?!?! helemala niks!?!
Ik zit m'n muziek te ordenen. En te kijken hoe een dikke negerin haar boek uit zichzelf kan laten staan op haar buik, onder het lezen. Het is truly amazingquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jawohl maar k weet niet wat de prijs is en anders doe ik het gewoon om die titel te hebben ''meest geposte persoon op 1 dag''
en het is toch zondag, ik bedoel wat kun je doen op zondag?!?! helemala niks!?!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Dagje niks doen gaat toch wel boven 'meest geposte persoon op 1 dag' mja zal wel aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |