quote:it's not the way you look
it's not the way that you smile
although there's something to them
it's not the way you have your hair
it's not that certain style
but it it could be that perfume
BrandX + 1quote:
jah, en nu loop ik me al een paar minuten suf te piekeren wat te vragenquote:
oh ik herkende het direct omdat ik het toevallig net in een playlist voor 70's en 80's had gedaan in winamp. De eerste zinnen zijn dan een dead give awayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Begon wel even hevig te twijfelen net. Volgens mijn gevoel is dit de tekst, maar de meeste sites geven als laatste zin But it could be that with you.
Toch maar op mijn eigen gevoel afgegaan.
quote:Personnel:
Robert Plant - Vocals
Jeff Beck - guitars
Jimmy Page - guitar
Wayne Pedziwiatr - bass
Nile Rodgers - guitar, co-producer
Paul Shaffer - keyboards
Dave Weckl - drums
zekerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
Het zijn de Honeydrippers volgens mij
Pink_Floyd + 1quote:The Honeydrippers: Volume One is an EP released on 24 September 1984, by a band led by rock singer Robert Plant. The project originated when Atlantic Records president Ahmet Ertegün wanted to record an album of his favorite songs from the 1950s. Plant was chosen because Ertegün had seen his pick-up band the Honeydrippers performing 1950s standards. Included in the band were Chic front man Nile Rodgers, and former Yardbirds guitarists Jeff Beck and Jimmy Page—the latter was Plant's former band mate in Led Zeppelin.
To Plant's horror, "Sea of Love" became Plant's biggest-selling single. Plant feared his career would be ruined by this, and that people would think of him now as a "crooner", instead of the rock and roll singer he'd always been. As a result, when he would be asked about The Honeydrippers in years to come, Plant would refer to The Honeydrippers as having been "put to sleep." "Rockin at Midnight" is a remake of a 1954 Elvis Sun single called "Good Rockin' Tonight".
The album was re-released in a remastered edition in 2007 as part of a Robert Plant remaster series, with a live version of "Rockin' at Midnight" included as a bonus track. Plant and Ertegün discussed the possibility of doing another Honeydrippers album, but with the latter’s death December 2006, the plan was shelved permanently.
Hij zat in Madonna, Diana Ross en David Bowie? The man gets around...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
Sorry maar Nile Rodgers zat in Chic, Madonna, Diana Ross, Duran Duran, David Bowie......... verder heeft hij naar mijn weten NOOIT in een ander project gespeeld?
Sorry.... iets fout geformuleerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij zat in Madonna, Diana Ross en David Bowie? The man gets around...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry.... iets fout geformuleerd![]()
Maar in ieder geval.... hij deed dus nog meer dan ik dacht:)
schaap001 +1quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:42 schreef schaap001 het volgende:
Max Weinberg, Kevin Eubanks, Branford Marsalis
Niet geproduceerd, wel geschreven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:43 schreef horned_reaper het volgende:
Was Conan O'Brien niet die gast die ook een deel van the Simpsons heeft geproduceerd?
Och, als je die show bijna dagelijks volgde voor een jaar of 5 dan valt het wel mee. De meeste leden hadden ook 'bits' in de show.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat vind ik ook behoorlijk Rainman-achtig, Grobbel.
Och, dat hebben ze tot 2009 volgehouden. Pas bij de overstap van Late Night naar de Tonight Show hebben ze eindelijk het concept veranderd naar The Year 3000.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tsja, toen ik het keek, werd er nog vooruit gekeken op The Year 2000..dat zou ik nu wel weer vergeten zijn.
die vakantie kiekjes enzo waren wat dat bretreft het leukstequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Och, als je die show bijna dagelijks volgde voor een jaar of 5 dan valt het wel mee. De meeste leden hadden ook 'bits' in de show.
lijkt ie opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
had ook nog even een Warren Zevon-momentje, maar dit is van een hoes volgens mij..en deze Zevon-hoes ken ik niet.
blijft een mooi verhaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, nu is het wachten op Tong80, met zijn anekdote.....
Dus iemand van de E-Street band?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:58 schreef schaap001 het volgende:
Geen Petty, geen Westerberg (ik stel inderdaad 2 x per jaar een vraag waarvan het antwoord The Replacements of Paul Westerberg is, maar nu nog niet...), geen Fagen.
Wel een collega van Max Weinberg (althans, dat was 'ie)
Nah, lijkt niet op Silvio van de Sopranos.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef Pink_Floyd het volgende:
Is dit Little Steven (E street band)?
Did he die in a bizarre gardening accident?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, onze tuinier. Jeff porcaro.
blijft toch een lullig ongeluk, maar het bleek achteraf dat hij altijd een soort van hartafwijking had (ofoziets)quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet op de hoogte bent van rock's meest stoere doodsoorzaak?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Did he die in a bizarre gardening accident?
vrij naar Spinal Tap
Nog echt ook. En dat ruim nadat de film uitkwam, bizar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Did he die in a bizarre gardening accident?
vrij naar Spinal Tap
er zijn na zijn dood wat compilaties met sessie werk uitgebracht. Daar zal de hoes van zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef ranja het volgende:
Combinatie drummer + bril deed het
Maar is het dan een foto van een solo albumheeft hij die?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog echt ook. En dat ruim nadat de film uitkwam, bizar.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Porcaro#Death
Ik dacht dat het gewoon een running gag was in de film, maar klaarblijkelijk is er dus een kern van waarheid. Waren er ook drummers die zo stierven voordat de film uitkwam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet op de hoogte bent van rock's meest stoere doodsoorzaak?
Ik denk het niet, was dat wel zo, dan hadden ze vast nog iets lulligers verzonnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een running gag was in de film, maar klaarblijkelijk is er dus een kern van waarheid. Waren er ook drummers die zo stierven voordat de film uitkwam?
Hier nog eentje die er ruim na viel: http://www.yelp.com/topic(...)e-gardening-accident
Daar zou ik nooit op zo'n manier een vraag over durven stellen, veel te onbekend lijkt mequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef Grobbel het volgende:
Denk dat ik haar inderdaad verwarde met die dame van The Vivian Girls.
Nou ja, ze bestaan al 15 jaar en ik weet niet precies van wanneer welke foto is dus dat kan wel kloppenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:53 schreef WeezerButler het volgende:
Die drumster is in 1 jaar ff 10 ouder geworden qua presence...
quote:Ik denk niet dat er veel trivia-ers Stereo Total bij gezicht kennen, als ze de band überhaupt al kennen.
Meer dan de Vivian Girls gok ik, maar dat kan ik mis hebben natuurlijkquote:
Cindy idd. het meisje van The Thermals bast. Maar misschien is ze ook de roadiequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
Drumster van Lenny Kravitz? Blackman?
Dat had ik geweten als ze op tijd waren geweest op Metropolis een paar jaar geleden. Maar het duurde zo lang dat ik het wachten op heb gegeven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het meisje van The Thermals bast.
Tof. Hopelijk komen ze deze kant ook op, Shellac heb ik nog nooit live gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Die ga ik over een paar maanden live zien samen met Shellac.
horned_reaper +1quote:
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
horned_reaper +1
Altijd met veel plezier gelezen. En met de beste cd recensie ooit:
cd te koop, slechts 1 keer afgespeeld.
Dez van PF heb ik ook altijd wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
horned_reaper +1
Altijd met veel plezier gelezen. En met de beste cd recensie ooit:
cd te koop, slechts 1 keer afgespeeld.
Als pitchfork dat zó erg vind moet ik dat bijna wel goed vindenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:48 schreef Grobbel het volgende:
Dez van PF heb ik ook altijd wel kunnen waarderen.
http://pitchfork.com/reviews/albums/9464-shine-on/
Dat lijkt wel een jonge howard jones, maar volgens mij heeft die nooit in een band gezeten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef horned_reaper het volgende:
Ok, Welk album van welke band zien we hier?
[ afbeelding ]
Abba?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie gaan niet meer raden ?![]()
Ik zal een tip geven!
De band die ik zoek heeft op de Beatles en de Rolling Stones na de meeste gouden platen ooit behaald!(Solo artiesten daargelaten)
Nu wordt het opeens wel heel makkelijk he
Queen, of pink floyd gok ik danquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is een rock band!
Eén van mijn all-time favorites
Dit is best erg.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik raden zou moeten
dit gaat een 'oh die!' erlebness worden denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit is best erg.....
Dit is één van de bekendste platen van de band.... Ze hebben wereldwijd op de Beatles en de Rolling Stones na dus de meeste albums verkocht in de Rock geschiedenis ..... en niemand hier die enig idee heeft?![]()
Ok, ik geef het toe.
In Noord-Amerika, Zuids-Amerika, Afrika, Azië en Australië is deze band al sinds de midden jaren 70 een fenomeen van ongekende aard.
In Europa hebben ze ook zeker nog een grote naam...... maar het dieptepunt van deze band eindigt toch wel in Nederland waar ze volgens mij nooit verder zijn gekomen dan een headline positie op Pinkpop 1979. En een flink aantal optreden in de HMH en Ahoy.
Verder was er een paar weken geleden in verschillende Pathé bioscopen in Nederland nog een hele mooie documentaire over deze band te zien!
Helemaal juistquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht nog, die hoes ken ik..maar het is je last.fm-afbeelding
Gokje op Rush.
Ow, geen idee. Ik luister niet naar zangers met hetzelfde stemgeluid als mn omaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Helemaal juist![]()
Nu moet ik alleen nog het album weten!
Anvilquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef horned_reaper het volgende:
Verder was er een paar weken geleden in verschillende Pathé bioscopen in Nederland nog een hele mooie documentaire over deze band te zien!
"Rush possesses 24 gold records and 14 platinum (3 multi-platinum) records.[4] Rush's sales statistics place them third behind The Beatles and The Rolling Stones for the most consecutive gold or platinum studio albums by a rock band.[5] Rush also ranks 79th in U.S. album sales with 25 million units.[6] Although total worldwide album sales are not calculated by any single entity, as of 2004 several industry sources estimated Rush's total worldwide album sales at over 40 million units."quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb je trouwens bewijs voor dat meest verkocht na Beatles en Stones, want ik kan me niet voorstellen dat ze er meer hebben verkocht dan Pink Floyd of Dire Straits..
Ah!quote:for the most consecutive gold or platinum studio albums by a rock band.
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
40 Million wolrdwide..
kijk hier dan maar eens naar
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Zoals ik al eerder zei... dat stukje van net was nog uit 2004quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
40 Million wolrdwide..
kijk hier dan maar eens naar
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Maar bij een latere hint had horned_reaper het wel over de op twee na best verkochte band, dus vandaar de correctie van n00by d00.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.
Dat is niet zo gek als ze zoveel uitbrengen op zich
Dat zal het verschil niet maken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef horned_reaper het volgende:
Zoals ik al eerder zei... dat stukje van net was nog uit 2004![]()
De cijfers van jouw wiki zijn uptodate uit 2010.
Daar begon het mee ja, maar het werd al snelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.
quote:Ze hebben wereldwijd op de Beatles en de Rolling Stones na dus de meeste albums verkocht in de Rock geschiedenis
Mijn excusesquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar begon het mee ja, maar het werd al snel
[..]
Spirit of the Radio het nummer is een aantal jaren ouder als dit album..... het verzamel album spirit of the radio is een heel wat jaartjes jongerquote:
Laat dat nu net het minste album van Rush zijn uit hun hele repetoirequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef bartrid het volgende:
het enige Rush album dat ik een beetje ken is Roll the bones en dat is het zeker niet.
Ik denk sowieso dat ik meer Noorse muziek in mijn collectie heb dan Nederlandse.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, Autopulver, dat was nog eens een band. Bestverkopende Noorse rockband in mijn collectie na Motorpsycho.
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, Autopulver, dat was nog eens een band. Bestverkopende Noorse rockband in mijn collectie na Motorpsycho.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!
quote:
Dit gaat toch geen strijd tussen Rush en Autopulver worden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!
Nee hoor, just killing time omdat toch niemand het antwoord gaat weten, de kliek hier kennende..quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit gaat toch geen strijd tussen Rush en Autopulver worden?
Je kunt het album als een rebus zien..... wat mist er in het plaatje? En waar achter is het wel te zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het misschien een titelloze plaat?![]()
Veel beter gaan mijn gokjes niet worden.![]()
dan gok ik op Made in Canadaquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:14 schreef Grobbel het volgende:
Veel beter gaan mijn gokjes niet worden.![]()
Behind the Curtainsquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:16 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt het album als een rebus zien..... wat mist er in het plaatje? En waar achter is het wel te zien?
quote:
Tja. Die gasten hebben 30 platen of zo. Dat ik nu net de enige in mijn korte termijnsgeheugen weet te griffen die uiteindelijk het goede antwoord blijkt te zijn is gewoon stom toeval.quote:
Iets vaags ondefinieerbaarsquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:30 schreef horned_reaper het volgende:
Wat komt er feitelijk gezien uit de lucht buiten?
Nee... wat komt er FEITELIJK gezien ECHT uit de lucht buiten... en zit er niet in de tv's! (of in ieder geval 2 van die tv's... de 3de is een twijfelgeval)quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Iets vaags ondefinieerbaars
Ghost Windows
overigens zie ik een geest in een tv ook alleen bij Poltergeist
Dan zou ik die woorden nog even van elkaar loskoppelen en ze omdraaien.quote:
wacht ff... die tv's staan niet aan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen Thunder nodig in hun TV?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan zal ik de spatie maar voor je erin gooien!![]()
Het album heet Power Windows!!![]()
BrandX +1
[ afbeelding ]
Hedley en Sharrock zijn de enige die ik in verband kan brengen met de naam Last Exitquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet? Is wel de 1e Googlehit hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet? Is wel de 1e Googlehit hoor
met hedley zit je heeeeel warm!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hedley en Sharrock zijn de enige die ik in verband kan brengen met de naam Last Exit
Ik weet het nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:56 schreef BrandX het volgende:
Hij zat met hedley in hetzelfde bandje, last exit. Ik bedoel dus die ander die heul groot is geworden met weer een ander bandje, en later ook solo.
Ah, nu weet ik wel gelijk waar het onweert.quote:John Hedley is a guitar player of some great repute in the North East of England
Jah!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:02 schreef horned_reaper het volgende:
oh wacht!onze joga man ..... Sting ?
God... moet ik weer een vraag stellen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah!
http://en.wikipedia.org/wiki/Last_Exit_(British_band)
horned_reaper +1
Toen ik haar live zag (nog net voor ze doorbrak met die Kings of Leon cover) had ze ook deze haarkleur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef ranja het volgende:
Eerste gedachte is Laura Jansen maar dan klopt de haarkleur volgens mij niet... hoewel dat niet alles zegt natuurlijk
Het is juist niet de bedoeling dat je het opzoekt op internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Pankappen het volgende:
Damn, hoe de fak is dit topic zo in één dag 6 pagina's verder gekomen?
Anyhow, even een vraagje, hoe specifiek mogen de vragen zijn, of hoe obscuur mogen de bands zijn waar het over gaat? Ik kan namelijk wel iets verzinnen dat zeker is op te zoeken op internet, maar het is lastig.
(Hehe, ik had mijn post net geëdit het moment dat jij dat posttequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat je het opzoekt op internet
Het mag gerust op te zoeken zijn, we gaan er hier vanuit dat mensen meedoen voor de lol en dat ze dus eerlijk zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Pankappen het volgende:
Damn, hoe de fak is dit topic zo in één dag 6 pagina's verder gekomen?
Anyhow, even een vraagje, hoe specifiek mogen de vragen zijn, of hoe obscuur mogen de bands zijn waar het over gaat? Ik kan namelijk wel iets verzinnen dat zeker is op te zoeken op internet, maar het is lastig.
misschien valt ze op kaal? n00bie maak je borst maar natquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:50 schreef ranja het volgende:
Maar wel een foute dame... droeg tijdens een concert een poos geleden een nummer op aan Pim Fortuin
mwa, ik stuur r wel door naar corned_beefer..quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
misschien valt ze op kaal? n00bie maak je borst maar nat
Ben blij dat h_r nog mee f5't, anders had deze vraag ook weer een halve dag geduurdquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... die vraag kan ik als kenner van dit genre natuurlijk niet laten liggen![]()
Na aanleiding van Kamelot natuurlijk ..... die kwamen met een album genaamd Epica! Toen besloot (ik ben de vorige naam even kwijt) zijn naam te veranderen in Epica!
Het was te verwachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... die vraag kan ik als kenner van dit genre natuurlijk niet laten liggen![]()
Na aanleiding van Kamelot natuurlijk ..... die kwamen met een album genaamd Epica! Toen besloot (ik ben de vorige naam even kwijt) zijn naam te veranderen in Epica!
EDIT: Er is trouwens veel interactie tussen de band Epica en Kamelot!
De keyboard speler van Kamelot had laatst nog een relatie met Simone Simons als ik me niet vergis!
^^ mjah, ik heb zelfs nog een keer samen gewerkt met Simone!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het was te verwachten
horned_reaper +1
Dat is inmiddels wel anders.... ze trekken nu een volle zaal in Ahoy alleen ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Epica per ongeluk gezien toen ze nog 'Sahara Dust' heetten. Toen ze aankondigden een nummer speciaal voor wijlen Pim Fortuijn te zullen spelen, stroomde (de toch al niet heel volle) 013 spontaan leeg en ging iedereen buiten op het hoofdprogramma staan wachten.
Wat was het hoofdprogramma? Volkert van der Graaf Generator?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Epica per ongeluk gezien toen ze nog 'Sahara Dust' heetten. Toen ze aankondigden een nummer speciaal voor wijlen Pim Fortuijn te zullen spelen, stroomde (de toch al niet heel volle) 013 spontaan leeg en ging iedereen buiten op het hoofdprogramma staan wachten.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
De band die ik zoek scoorde in 1997 een hit met een nummertje dat ging over het verruilen van hun leven in de fastfood voor het leven als betaald artiest
Die hebben in '97 heul geen hits gescoord. Dat was pas later...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
Blink 182?
weet niet welke hit je bedoelt, maar weet alleen dat ze in een fastfood keten hebben gewerkt
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was er trouwens niet iemand met een McDonalds-song, Grobbel? ow..dat was geen band
Die hebben wel ooit een nummer opgenomen dat 'Wesley Willis Fiasco' heet. Hmm...quote:
Maar Come on Eileen gaat daar zeker niet overquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef ranja het volgende:
Save Ferris was ook later dacht ik? Ken die clip ook niet.
Ik ook niet. Dit gaat of een gigantische oh ja worden, of horned_reaper is wat aan het overdrijven nu.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Waar is MadMaster als je'm nodig hebt
Kan me dit in 1997 niet herinerren
afgezien daarvanquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Come on Eileen gaat daar zeker niet over
Oooh. Reel Big Fish...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef horned_reaper het volgende:
In de film Baseketball zie je deze band een live optreden geven in één van de stadions!
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mijn nieuw aangeschafte hitdossier niet
Hoor ik daar mijn naam?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Waar is MadMaster als je'm nodig hebt
Kan me dit in 1997 niet herinerren
Tja, er kan nog al wat verschil zitten tussen de Amerikaanse hitparade en de Nederlandse... sommige bands hebben in Nederland ook een heel andere grootste hit als in de UK of USA.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef horned_reaper het volgende:
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!
Onthouden voor de volgende keer!: Als ik zeg dat het een hit is geweest.... bedoel ik daar meestal de Amerikaanse hitparade meequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, er kan nog al wat verschil zitten tussen de Amerikaanse hitparade en de Nederlandse... sommige bands hebben in Nederland ook een heel andere grootste hit als in de UK of USA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |