quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was er trouwens niet iemand met een McDonalds-song, Grobbel? ow..dat was geen band
Die hebben wel ooit een nummer opgenomen dat 'Wesley Willis Fiasco' heet. Hmm...quote:
Maar Come on Eileen gaat daar zeker niet overquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef ranja het volgende:
Save Ferris was ook later dacht ik? Ken die clip ook niet.
Ik ook niet. Dit gaat of een gigantische oh ja worden, of horned_reaper is wat aan het overdrijven nu.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Waar is MadMaster als je'm nodig hebt
Kan me dit in 1997 niet herinerren
afgezien daarvanquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Come on Eileen gaat daar zeker niet over
Oooh. Reel Big Fish...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef horned_reaper het volgende:
In de film Baseketball zie je deze band een live optreden geven in één van de stadions!
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mijn nieuw aangeschafte hitdossier niet
Hoor ik daar mijn naam?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Waar is MadMaster als je'm nodig hebt
Kan me dit in 1997 niet herinerren
Tja, er kan nog al wat verschil zitten tussen de Amerikaanse hitparade en de Nederlandse... sommige bands hebben in Nederland ook een heel andere grootste hit als in de UK of USA.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef horned_reaper het volgende:
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!
Onthouden voor de volgende keer!: Als ik zeg dat het een hit is geweest.... bedoel ik daar meestal de Amerikaanse hitparade meequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, er kan nog al wat verschil zitten tussen de Amerikaanse hitparade en de Nederlandse... sommige bands hebben in Nederland ook een heel andere grootste hit als in de UK of USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |