Daar begon het mee ja, maar het werd al snelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.
quote:Ze hebben wereldwijd op de Beatles en de Rolling Stones na dus de meeste albums verkocht in de Rock geschiedenis
Mijn excusesquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar begon het mee ja, maar het werd al snel
[..]
Spirit of the Radio het nummer is een aantal jaren ouder als dit album..... het verzamel album spirit of the radio is een heel wat jaartjes jongerquote:
Laat dat nu net het minste album van Rush zijn uit hun hele repetoirequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef bartrid het volgende:
het enige Rush album dat ik een beetje ken is Roll the bones en dat is het zeker niet.
Ik denk sowieso dat ik meer Noorse muziek in mijn collectie heb dan Nederlandse.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, Autopulver, dat was nog eens een band. Bestverkopende Noorse rockband in mijn collectie na Motorpsycho.
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, Autopulver, dat was nog eens een band. Bestverkopende Noorse rockband in mijn collectie na Motorpsycho.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!
quote:
Dit gaat toch geen strijd tussen Rush en Autopulver worden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!
Nee hoor, just killing time omdat toch niemand het antwoord gaat weten, de kliek hier kennende..quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit gaat toch geen strijd tussen Rush en Autopulver worden?
Je kunt het album als een rebus zien..... wat mist er in het plaatje? En waar achter is het wel te zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het misschien een titelloze plaat?![]()
Veel beter gaan mijn gokjes niet worden.![]()
dan gok ik op Made in Canadaquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:14 schreef Grobbel het volgende:
Veel beter gaan mijn gokjes niet worden.![]()
Behind the Curtainsquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:16 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt het album als een rebus zien..... wat mist er in het plaatje? En waar achter is het wel te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |