misschien valt ze op kaal? n00bie maak je borst maar natquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:50 schreef ranja het volgende:
Maar wel een foute dame... droeg tijdens een concert een poos geleden een nummer op aan Pim Fortuin
mwa, ik stuur r wel door naar corned_beefer..quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
misschien valt ze op kaal? n00bie maak je borst maar nat
Ben blij dat h_r nog mee f5't, anders had deze vraag ook weer een halve dag geduurdquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... die vraag kan ik als kenner van dit genre natuurlijk niet laten liggen![]()
Na aanleiding van Kamelot natuurlijk ..... die kwamen met een album genaamd Epica! Toen besloot (ik ben de vorige naam even kwijt) zijn naam te veranderen in Epica!
Het was te verwachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... die vraag kan ik als kenner van dit genre natuurlijk niet laten liggen![]()
Na aanleiding van Kamelot natuurlijk ..... die kwamen met een album genaamd Epica! Toen besloot (ik ben de vorige naam even kwijt) zijn naam te veranderen in Epica!
EDIT: Er is trouwens veel interactie tussen de band Epica en Kamelot!
De keyboard speler van Kamelot had laatst nog een relatie met Simone Simons als ik me niet vergis!
^^ mjah, ik heb zelfs nog een keer samen gewerkt met Simone!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het was te verwachten
horned_reaper +1
Dat is inmiddels wel anders.... ze trekken nu een volle zaal in Ahoy alleen ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Epica per ongeluk gezien toen ze nog 'Sahara Dust' heetten. Toen ze aankondigden een nummer speciaal voor wijlen Pim Fortuijn te zullen spelen, stroomde (de toch al niet heel volle) 013 spontaan leeg en ging iedereen buiten op het hoofdprogramma staan wachten.
Wat was het hoofdprogramma? Volkert van der Graaf Generator?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Epica per ongeluk gezien toen ze nog 'Sahara Dust' heetten. Toen ze aankondigden een nummer speciaal voor wijlen Pim Fortuijn te zullen spelen, stroomde (de toch al niet heel volle) 013 spontaan leeg en ging iedereen buiten op het hoofdprogramma staan wachten.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
De band die ik zoek scoorde in 1997 een hit met een nummertje dat ging over het verruilen van hun leven in de fastfood voor het leven als betaald artiest
Die hebben in '97 heul geen hits gescoord. Dat was pas later...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
Blink 182?
weet niet welke hit je bedoelt, maar weet alleen dat ze in een fastfood keten hebben gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |