quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan zal ik de spatie maar voor je erin gooien!![]()
Het album heet Power Windows!!![]()
BrandX +1
[ afbeelding ]
Hedley en Sharrock zijn de enige die ik in verband kan brengen met de naam Last Exitquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet? Is wel de 1e Googlehit hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet? Is wel de 1e Googlehit hoor
met hedley zit je heeeeel warm!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hedley en Sharrock zijn de enige die ik in verband kan brengen met de naam Last Exit
Ik weet het nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:56 schreef BrandX het volgende:
Hij zat met hedley in hetzelfde bandje, last exit. Ik bedoel dus die ander die heul groot is geworden met weer een ander bandje, en later ook solo.
Ah, nu weet ik wel gelijk waar het onweert.quote:John Hedley is a guitar player of some great repute in the North East of England
Jah!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:02 schreef horned_reaper het volgende:
oh wacht!onze joga man ..... Sting ?
God... moet ik weer een vraag stellen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah!
http://en.wikipedia.org/wiki/Last_Exit_(British_band)
horned_reaper +1
Toen ik haar live zag (nog net voor ze doorbrak met die Kings of Leon cover) had ze ook deze haarkleur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef ranja het volgende:
Eerste gedachte is Laura Jansen maar dan klopt de haarkleur volgens mij niet... hoewel dat niet alles zegt natuurlijk
Het is juist niet de bedoeling dat je het opzoekt op internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Pankappen het volgende:
Damn, hoe de fak is dit topic zo in één dag 6 pagina's verder gekomen?
Anyhow, even een vraagje, hoe specifiek mogen de vragen zijn, of hoe obscuur mogen de bands zijn waar het over gaat? Ik kan namelijk wel iets verzinnen dat zeker is op te zoeken op internet, maar het is lastig.
(Hehe, ik had mijn post net geëdit het moment dat jij dat posttequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat je het opzoekt op internet
Het mag gerust op te zoeken zijn, we gaan er hier vanuit dat mensen meedoen voor de lol en dat ze dus eerlijk zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Pankappen het volgende:
Damn, hoe de fak is dit topic zo in één dag 6 pagina's verder gekomen?
Anyhow, even een vraagje, hoe specifiek mogen de vragen zijn, of hoe obscuur mogen de bands zijn waar het over gaat? Ik kan namelijk wel iets verzinnen dat zeker is op te zoeken op internet, maar het is lastig.
misschien valt ze op kaal? n00bie maak je borst maar natquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:50 schreef ranja het volgende:
Maar wel een foute dame... droeg tijdens een concert een poos geleden een nummer op aan Pim Fortuin
mwa, ik stuur r wel door naar corned_beefer..quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
misschien valt ze op kaal? n00bie maak je borst maar nat
Ben blij dat h_r nog mee f5't, anders had deze vraag ook weer een halve dag geduurdquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... die vraag kan ik als kenner van dit genre natuurlijk niet laten liggen![]()
Na aanleiding van Kamelot natuurlijk ..... die kwamen met een album genaamd Epica! Toen besloot (ik ben de vorige naam even kwijt) zijn naam te veranderen in Epica!
Het was te verwachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... die vraag kan ik als kenner van dit genre natuurlijk niet laten liggen![]()
Na aanleiding van Kamelot natuurlijk ..... die kwamen met een album genaamd Epica! Toen besloot (ik ben de vorige naam even kwijt) zijn naam te veranderen in Epica!
EDIT: Er is trouwens veel interactie tussen de band Epica en Kamelot!
De keyboard speler van Kamelot had laatst nog een relatie met Simone Simons als ik me niet vergis!
^^ mjah, ik heb zelfs nog een keer samen gewerkt met Simone!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het was te verwachten
horned_reaper +1
Dat is inmiddels wel anders.... ze trekken nu een volle zaal in Ahoy alleen ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Epica per ongeluk gezien toen ze nog 'Sahara Dust' heetten. Toen ze aankondigden een nummer speciaal voor wijlen Pim Fortuijn te zullen spelen, stroomde (de toch al niet heel volle) 013 spontaan leeg en ging iedereen buiten op het hoofdprogramma staan wachten.
Wat was het hoofdprogramma? Volkert van der Graaf Generator?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Epica per ongeluk gezien toen ze nog 'Sahara Dust' heetten. Toen ze aankondigden een nummer speciaal voor wijlen Pim Fortuijn te zullen spelen, stroomde (de toch al niet heel volle) 013 spontaan leeg en ging iedereen buiten op het hoofdprogramma staan wachten.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
De band die ik zoek scoorde in 1997 een hit met een nummertje dat ging over het verruilen van hun leven in de fastfood voor het leven als betaald artiest
Die hebben in '97 heul geen hits gescoord. Dat was pas later...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
Blink 182?
weet niet welke hit je bedoelt, maar weet alleen dat ze in een fastfood keten hebben gewerkt
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was er trouwens niet iemand met een McDonalds-song, Grobbel? ow..dat was geen band
Die hebben wel ooit een nummer opgenomen dat 'Wesley Willis Fiasco' heet. Hmm...quote:
Maar Come on Eileen gaat daar zeker niet overquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef ranja het volgende:
Save Ferris was ook later dacht ik? Ken die clip ook niet.
Ik ook niet. Dit gaat of een gigantische oh ja worden, of horned_reaper is wat aan het overdrijven nu.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Waar is MadMaster als je'm nodig hebt
Kan me dit in 1997 niet herinerren
afgezien daarvanquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Come on Eileen gaat daar zeker niet over
Oooh. Reel Big Fish...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef horned_reaper het volgende:
In de film Baseketball zie je deze band een live optreden geven in één van de stadions!
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mijn nieuw aangeschafte hitdossier niet
Hoor ik daar mijn naam?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Waar is MadMaster als je'm nodig hebt
Kan me dit in 1997 niet herinerren
Tja, er kan nog al wat verschil zitten tussen de Amerikaanse hitparade en de Nederlandse... sommige bands hebben in Nederland ook een heel andere grootste hit als in de UK of USA.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef horned_reaper het volgende:
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!
Onthouden voor de volgende keer!: Als ik zeg dat het een hit is geweest.... bedoel ik daar meestal de Amerikaanse hitparade meequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, er kan nog al wat verschil zitten tussen de Amerikaanse hitparade en de Nederlandse... sommige bands hebben in Nederland ook een heel andere grootste hit als in de UK of USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |