Toen ik haar live zag (nog net voor ze doorbrak met die Kings of Leon cover) had ze ook deze haarkleur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef ranja het volgende:
Eerste gedachte is Laura Jansen maar dan klopt de haarkleur volgens mij niet... hoewel dat niet alles zegt natuurlijk
Het is juist niet de bedoeling dat je het opzoekt op internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Pankappen het volgende:
Damn, hoe de fak is dit topic zo in één dag 6 pagina's verder gekomen?
Anyhow, even een vraagje, hoe specifiek mogen de vragen zijn, of hoe obscuur mogen de bands zijn waar het over gaat? Ik kan namelijk wel iets verzinnen dat zeker is op te zoeken op internet, maar het is lastig.
(Hehe, ik had mijn post net geëdit het moment dat jij dat posttequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat je het opzoekt op internet
Het mag gerust op te zoeken zijn, we gaan er hier vanuit dat mensen meedoen voor de lol en dat ze dus eerlijk zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Pankappen het volgende:
Damn, hoe de fak is dit topic zo in één dag 6 pagina's verder gekomen?
Anyhow, even een vraagje, hoe specifiek mogen de vragen zijn, of hoe obscuur mogen de bands zijn waar het over gaat? Ik kan namelijk wel iets verzinnen dat zeker is op te zoeken op internet, maar het is lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |