quote:it's not the way you look
it's not the way that you smile
although there's something to them
it's not the way you have your hair
it's not that certain style
but it it could be that perfume
BrandX + 1quote:
jah, en nu loop ik me al een paar minuten suf te piekeren wat te vragenquote:
oh ik herkende het direct omdat ik het toevallig net in een playlist voor 70's en 80's had gedaan in winamp. De eerste zinnen zijn dan een dead give awayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Begon wel even hevig te twijfelen net. Volgens mijn gevoel is dit de tekst, maar de meeste sites geven als laatste zin But it could be that with you.
Toch maar op mijn eigen gevoel afgegaan.
quote:Personnel:
Robert Plant - Vocals
Jeff Beck - guitars
Jimmy Page - guitar
Wayne Pedziwiatr - bass
Nile Rodgers - guitar, co-producer
Paul Shaffer - keyboards
Dave Weckl - drums
zekerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
Het zijn de Honeydrippers volgens mij
Pink_Floyd + 1quote:The Honeydrippers: Volume One is an EP released on 24 September 1984, by a band led by rock singer Robert Plant. The project originated when Atlantic Records president Ahmet Ertegün wanted to record an album of his favorite songs from the 1950s. Plant was chosen because Ertegün had seen his pick-up band the Honeydrippers performing 1950s standards. Included in the band were Chic front man Nile Rodgers, and former Yardbirds guitarists Jeff Beck and Jimmy Page—the latter was Plant's former band mate in Led Zeppelin.
To Plant's horror, "Sea of Love" became Plant's biggest-selling single. Plant feared his career would be ruined by this, and that people would think of him now as a "crooner", instead of the rock and roll singer he'd always been. As a result, when he would be asked about The Honeydrippers in years to come, Plant would refer to The Honeydrippers as having been "put to sleep." "Rockin at Midnight" is a remake of a 1954 Elvis Sun single called "Good Rockin' Tonight".
The album was re-released in a remastered edition in 2007 as part of a Robert Plant remaster series, with a live version of "Rockin' at Midnight" included as a bonus track. Plant and Ertegün discussed the possibility of doing another Honeydrippers album, but with the latter’s death December 2006, the plan was shelved permanently.
Hij zat in Madonna, Diana Ross en David Bowie? The man gets around...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
Sorry maar Nile Rodgers zat in Chic, Madonna, Diana Ross, Duran Duran, David Bowie......... verder heeft hij naar mijn weten NOOIT in een ander project gespeeld?
Sorry.... iets fout geformuleerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij zat in Madonna, Diana Ross en David Bowie? The man gets around...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry.... iets fout geformuleerd![]()
Maar in ieder geval.... hij deed dus nog meer dan ik dacht:)
schaap001 +1quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:42 schreef schaap001 het volgende:
Max Weinberg, Kevin Eubanks, Branford Marsalis
Niet geproduceerd, wel geschreven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:43 schreef horned_reaper het volgende:
Was Conan O'Brien niet die gast die ook een deel van the Simpsons heeft geproduceerd?
Och, als je die show bijna dagelijks volgde voor een jaar of 5 dan valt het wel mee. De meeste leden hadden ook 'bits' in de show.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat vind ik ook behoorlijk Rainman-achtig, Grobbel.
Och, dat hebben ze tot 2009 volgehouden. Pas bij de overstap van Late Night naar de Tonight Show hebben ze eindelijk het concept veranderd naar The Year 3000.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tsja, toen ik het keek, werd er nog vooruit gekeken op The Year 2000..dat zou ik nu wel weer vergeten zijn.
die vakantie kiekjes enzo waren wat dat bretreft het leukstequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Och, als je die show bijna dagelijks volgde voor een jaar of 5 dan valt het wel mee. De meeste leden hadden ook 'bits' in de show.
lijkt ie opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
had ook nog even een Warren Zevon-momentje, maar dit is van een hoes volgens mij..en deze Zevon-hoes ken ik niet.
blijft een mooi verhaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, nu is het wachten op Tong80, met zijn anekdote.....
Dus iemand van de E-Street band?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:58 schreef schaap001 het volgende:
Geen Petty, geen Westerberg (ik stel inderdaad 2 x per jaar een vraag waarvan het antwoord The Replacements of Paul Westerberg is, maar nu nog niet...), geen Fagen.
Wel een collega van Max Weinberg (althans, dat was 'ie)
Nah, lijkt niet op Silvio van de Sopranos.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef Pink_Floyd het volgende:
Is dit Little Steven (E street band)?
Did he die in a bizarre gardening accident?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, onze tuinier. Jeff porcaro.
blijft toch een lullig ongeluk, maar het bleek achteraf dat hij altijd een soort van hartafwijking had (ofoziets)quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet op de hoogte bent van rock's meest stoere doodsoorzaak?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Did he die in a bizarre gardening accident?
vrij naar Spinal Tap
Nog echt ook. En dat ruim nadat de film uitkwam, bizar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Did he die in a bizarre gardening accident?
vrij naar Spinal Tap
er zijn na zijn dood wat compilaties met sessie werk uitgebracht. Daar zal de hoes van zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef ranja het volgende:
Combinatie drummer + bril deed het
Maar is het dan een foto van een solo albumheeft hij die?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog echt ook. En dat ruim nadat de film uitkwam, bizar.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Porcaro#Death
Ik dacht dat het gewoon een running gag was in de film, maar klaarblijkelijk is er dus een kern van waarheid. Waren er ook drummers die zo stierven voordat de film uitkwam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet op de hoogte bent van rock's meest stoere doodsoorzaak?
Ik denk het niet, was dat wel zo, dan hadden ze vast nog iets lulligers verzonnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een running gag was in de film, maar klaarblijkelijk is er dus een kern van waarheid. Waren er ook drummers die zo stierven voordat de film uitkwam?
Hier nog eentje die er ruim na viel: http://www.yelp.com/topic(...)e-gardening-accident
Daar zou ik nooit op zo'n manier een vraag over durven stellen, veel te onbekend lijkt mequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef Grobbel het volgende:
Denk dat ik haar inderdaad verwarde met die dame van The Vivian Girls.
Nou ja, ze bestaan al 15 jaar en ik weet niet precies van wanneer welke foto is dus dat kan wel kloppenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:53 schreef WeezerButler het volgende:
Die drumster is in 1 jaar ff 10 ouder geworden qua presence...
quote:Ik denk niet dat er veel trivia-ers Stereo Total bij gezicht kennen, als ze de band überhaupt al kennen.
Meer dan de Vivian Girls gok ik, maar dat kan ik mis hebben natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |