Cindy idd. het meisje van The Thermals bast. Maar misschien is ze ook de roadiequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
Drumster van Lenny Kravitz? Blackman?
Dat had ik geweten als ze op tijd waren geweest op Metropolis een paar jaar geleden. Maar het duurde zo lang dat ik het wachten op heb gegeven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het meisje van The Thermals bast.
Tof. Hopelijk komen ze deze kant ook op, Shellac heb ik nog nooit live gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Die ga ik over een paar maanden live zien samen met Shellac.
horned_reaper +1quote:
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
horned_reaper +1
Altijd met veel plezier gelezen. En met de beste cd recensie ooit:
cd te koop, slechts 1 keer afgespeeld.
Dez van PF heb ik ook altijd wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
horned_reaper +1
Altijd met veel plezier gelezen. En met de beste cd recensie ooit:
cd te koop, slechts 1 keer afgespeeld.
Als pitchfork dat zó erg vind moet ik dat bijna wel goed vindenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:48 schreef Grobbel het volgende:
Dez van PF heb ik ook altijd wel kunnen waarderen.
http://pitchfork.com/reviews/albums/9464-shine-on/
Dat lijkt wel een jonge howard jones, maar volgens mij heeft die nooit in een band gezeten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef horned_reaper het volgende:
Ok, Welk album van welke band zien we hier?
[ afbeelding ]
Abba?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie gaan niet meer raden ?![]()
Ik zal een tip geven!
De band die ik zoek heeft op de Beatles en de Rolling Stones na de meeste gouden platen ooit behaald!(Solo artiesten daargelaten)
Nu wordt het opeens wel heel makkelijk he
Queen, of pink floyd gok ik danquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is een rock band!
Eén van mijn all-time favorites
Dit is best erg.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik raden zou moeten
dit gaat een 'oh die!' erlebness worden denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit is best erg.....
Dit is één van de bekendste platen van de band.... Ze hebben wereldwijd op de Beatles en de Rolling Stones na dus de meeste albums verkocht in de Rock geschiedenis ..... en niemand hier die enig idee heeft?![]()
Ok, ik geef het toe.
In Noord-Amerika, Zuids-Amerika, Afrika, Azië en Australië is deze band al sinds de midden jaren 70 een fenomeen van ongekende aard.
In Europa hebben ze ook zeker nog een grote naam...... maar het dieptepunt van deze band eindigt toch wel in Nederland waar ze volgens mij nooit verder zijn gekomen dan een headline positie op Pinkpop 1979. En een flink aantal optreden in de HMH en Ahoy.
Verder was er een paar weken geleden in verschillende Pathé bioscopen in Nederland nog een hele mooie documentaire over deze band te zien!
Helemaal juistquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht nog, die hoes ken ik..maar het is je last.fm-afbeelding
Gokje op Rush.
Ow, geen idee. Ik luister niet naar zangers met hetzelfde stemgeluid als mn omaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Helemaal juist![]()
Nu moet ik alleen nog het album weten!
Anvilquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef horned_reaper het volgende:
Verder was er een paar weken geleden in verschillende Pathé bioscopen in Nederland nog een hele mooie documentaire over deze band te zien!
"Rush possesses 24 gold records and 14 platinum (3 multi-platinum) records.[4] Rush's sales statistics place them third behind The Beatles and The Rolling Stones for the most consecutive gold or platinum studio albums by a rock band.[5] Rush also ranks 79th in U.S. album sales with 25 million units.[6] Although total worldwide album sales are not calculated by any single entity, as of 2004 several industry sources estimated Rush's total worldwide album sales at over 40 million units."quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb je trouwens bewijs voor dat meest verkocht na Beatles en Stones, want ik kan me niet voorstellen dat ze er meer hebben verkocht dan Pink Floyd of Dire Straits..
Ah!quote:for the most consecutive gold or platinum studio albums by a rock band.
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
40 Million wolrdwide..
kijk hier dan maar eens naar
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Zoals ik al eerder zei... dat stukje van net was nog uit 2004quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
40 Million wolrdwide..
kijk hier dan maar eens naar
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Maar bij een latere hint had horned_reaper het wel over de op twee na best verkochte band, dus vandaar de correctie van n00by d00.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.
Dat is niet zo gek als ze zoveel uitbrengen op zich
Dat zal het verschil niet maken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef horned_reaper het volgende:
Zoals ik al eerder zei... dat stukje van net was nog uit 2004![]()
De cijfers van jouw wiki zijn uptodate uit 2010.
Daar begon het mee ja, maar het werd al snelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het ging om het grootste aantal gouden en platina platen waarin ze zo hoog scoren.
quote:Ze hebben wereldwijd op de Beatles en de Rolling Stones na dus de meeste albums verkocht in de Rock geschiedenis
Mijn excusesquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar begon het mee ja, maar het werd al snel
[..]
Spirit of the Radio het nummer is een aantal jaren ouder als dit album..... het verzamel album spirit of the radio is een heel wat jaartjes jongerquote:
Laat dat nu net het minste album van Rush zijn uit hun hele repetoirequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef bartrid het volgende:
het enige Rush album dat ik een beetje ken is Roll the bones en dat is het zeker niet.
Ik denk sowieso dat ik meer Noorse muziek in mijn collectie heb dan Nederlandse.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, Autopulver, dat was nog eens een band. Bestverkopende Noorse rockband in mijn collectie na Motorpsycho.
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, Autopulver, dat was nog eens een band. Bestverkopende Noorse rockband in mijn collectie na Motorpsycho.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!
quote:
Dit gaat toch geen strijd tussen Rush en Autopulver worden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Band kon binnen 1 nummer moeiteloos overgaan van bossanova in powerpop. En dat concept van het 1e album, dat zie ik Rush nog niet zo snel doen!
Nee hoor, just killing time omdat toch niemand het antwoord gaat weten, de kliek hier kennende..quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit gaat toch geen strijd tussen Rush en Autopulver worden?
Je kunt het album als een rebus zien..... wat mist er in het plaatje? En waar achter is het wel te zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het misschien een titelloze plaat?![]()
Veel beter gaan mijn gokjes niet worden.![]()
dan gok ik op Made in Canadaquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:14 schreef Grobbel het volgende:
Veel beter gaan mijn gokjes niet worden.![]()
Behind the Curtainsquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:16 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt het album als een rebus zien..... wat mist er in het plaatje? En waar achter is het wel te zien?
quote:
Tja. Die gasten hebben 30 platen of zo. Dat ik nu net de enige in mijn korte termijnsgeheugen weet te griffen die uiteindelijk het goede antwoord blijkt te zijn is gewoon stom toeval.quote:
Iets vaags ondefinieerbaarsquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:30 schreef horned_reaper het volgende:
Wat komt er feitelijk gezien uit de lucht buiten?
Nee... wat komt er FEITELIJK gezien ECHT uit de lucht buiten... en zit er niet in de tv's! (of in ieder geval 2 van die tv's... de 3de is een twijfelgeval)quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Iets vaags ondefinieerbaars
Ghost Windows
overigens zie ik een geest in een tv ook alleen bij Poltergeist
Dan zou ik die woorden nog even van elkaar loskoppelen en ze omdraaien.quote:
wacht ff... die tv's staan niet aan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen Thunder nodig in hun TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |