Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:13 schreef Genius-F het volgende:
Kan je hem niet gewoon PMen? Groetjens.
Boeiendquote:
Had jij dat meisje verlinkt of heb ik iets anders gemist?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef Hyundai het volgende:
Mijn eerste naamtopic
Maar ( serieus ) terechte klacht. Ik had niet zo ver moeten gaan, het is nogal NSB'er want ik heb ook wel eens domme dingen geplaatst op internet en daar ben ik ook goed vanaf gekomen.
Nah ik plaatste een topic omdat ik het andere topic kwijt wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Had jij dat meisje verlinkt of heb ik iets anders gemist?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[hielenlikkenzodatikgeenbankrijg]yvonne dushii wanneer krijg ik een naamtopic van jou?![]()
![]()
![]()
[/hielenlikkenzodatikgeenbankrijg]
Als je dit slot doe je je werk idd slecht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef o.us het volgende:
Als ik dit niet slot heb ik dan mijn werk slecht gedaan?
Topics zijn niet voor niets verwijderd jonge manquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef Hyundai het volgende:
Mijn eerste naamtopic
Maar ( serieus ) terechte klacht. Ik had niet zo ver moeten gaan, het is nogal NSB'er want ik heb ook wel eens domme dingen geplaatst op internet en daar ben ik ook goed vanaf gekomen.
Ligt er maar aan hoe ze zijn/wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus ik mag ook naamtopics maken?
Ga weg, de tuin schoffelen ofzo, ksjt vortquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef DuTank het volgende:
Hyundai is geen NSB'er, want hij doet juist goede dingen. Iemand die een leugenachtig bestaan leidt, moet hiervoor gestraft worden. Punt.
Wat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit had ik niet verwacht van Yvonne.
neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg, de tuin schoffelen ofzo, ksjt vort
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
Zeg, nou gedoog ik je al met je klotebagger.
Als je je ook wenst te verlagen tot niveau NSB-er tief ik je er alsnog vanaf.
Nou kijk, een meisje zei dat ze met vrienden op stap ging en daarom zich had ziek gemeld bij de Bijenkorf. Ze vertelde welke Bijenkorf en toen heeft een FOK!ker daar een mail heen gestuurd met een link naar het topic.quote:
Topic meisje ziek maar is niet ziek en post waar ze werktquote:
Goed topic verwijderd omdat TS achterlijk isquote:
Even voor de duidelijkheid; Ik heb niks gemaild hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topic meisje ziek maar is niet ziek en post waar ze werkt
NSB-er mailt bedrijf
topics in KLB
NSB-er hoopt dat meisje ontslagen wordt
Ik sluit en verwijder
Automerk denkt nog een keer navraag te moeten doen
Naamtopic
Kan nooit zo erg zijn toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Treurig dat ontslag, blijkbaar kon ze al niet zoveel. Zal wel magazijnmedewerker worden bij de Scapino nu.
Ludoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Treurig dat ontslag, blijkbaar kon ze al niet zoveel. Zal wel magazijnmedewerker worden bij de Scapino nu.
Ze was pas 15 jaar ofzo hoor, dus geen man overboord.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Je weet dat ze je PM kunnen lezen hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef Hyundai het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik heb gemaild?
Dat was maar een grapje![]()
Iemand anders heeft gemaild en via een Persoonlijke Message heb ik een bevestiging gehad en het verzoek gekregen dat ik dat in het topic moest plaatsen.
Namen noem ik overigens niet.
Je vergeet AP's.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Laten we niet moeilijk doen...
Homo's, lesbo's, hetero’s, pedo’s, necro’s, bio’s of hubo’s... Het maakt niet uit!
Het eindigt allemaal op dezelfde letters!
Ja maar die mogen toch niet gepubliceerd worden (toch?)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je weet dat ze je PM kunnen lezen he
Het is NSB'er, niet NSB-er.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topic meisje ziek maar is niet ziek en post waar ze werkt
NSB-er mailt bedrijf
topics in KLB
NSB-er hoopt dat meisje ontslagen wordt
Ik sluit en verwijder
Automerk denkt nog een keer navraag te moeten doen
Naamtopic
Hoho. Ik vind het een achterlijk kind, maar vind het treurig dat het internet uit zoveel snitchers bestaat. Dat NSB'en keur ik af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
LudoJij kunt dit allemaal tenminste waarderen. Jij snapt dat het haar eigen schuld is. Jij snapt alles, Ludo. Ik moet gewoon bijna huilen nu ik dit typ, zoveel respect heb ik voor je Ludo.... Held....
Daarvoor verwijs ik je graag door naar Auto Liekendiek: koop nooit een auto Liekendiek #2quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef DroefSnor het volgende:
Ik dacht dat dit weer een zeiken-over-een-automerk-topic was
Niet zo bescheiden Ludo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoho. Ik vind het een achterlijk kind, maar vind het treurig dat het internet uit zoveel snitchers bestaat. Dat NSB'en keur ik af.
Heeft niets met bescheidenheid te maken.quote:
Wie ben je en wat doe je tof?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef Hyundai het volgende:
Trollface.
Ben toch niet de eerste met een naamtopic
Heeft niets te maken met bescheidenheid, iemand snitchen voor props is en blijft vies.quote:
Ik ben Hyundai. Ik doe niks tof. Ik wordt beschuldigd van het feit dat ik dat zielige meisje heb verraden. Maar dat is helemaal niet zo, wie heeft dat de wereld in geholpen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie ben je en wat doe je tof?
Gast, alle topmannen hebben lopen snitchen. Reken maar dat ik kei hard ga snitchen en zo uiteindelijk ieder jaar op de Bilderbergconferentie mag komen, waar nog meer gesnitched en gefuckt wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met bescheidenheid, iemand snitchen voor props is en blijf vies.
Ik weet nog wel dat jij mij beschuldigde van pedofiele praktijken met minderjarige meisjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik ben Hyundai. Ik doe niks tof. Ik wordt beschuldigd van het feit dat ik dat zielige meisje heb verraden. Maar dat is helemaal niet zo, wie heeft dat de wereld in geholpen?
Nog heel even en ik ga een jank topic openen over dat ik pedofiel verrader wordt genoemd en ga stoppen met FOK en vervolgens de dag erna weer terug ben dankzij een admin
Jij bent een topman?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gast, alle topmannen hebben lopen snitchen. Reken maar dat ik kei hard ga snitchen en zo uiteindelijk ieder jaar op de Bilderbergconferentie mag komen, waar nog meer gesnitched en gefuckt wordt.
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij mij beschuldigde van pedofiele praktijken met minderjarige meisjes.![]()
![]()
![]()
Nu weet je hoe het voelt als je beschuldigd wordt en er niets mee te maken hebt.
Nee, maar ik wil alleen even zeggen dat dit te onschuldig voor woorden isquote:
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komen. Aandachtshoer
Ik twijfel tussen spellingnazi en spellingsnazi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en is het spel-nazi, of spel'nazi...!?
De bijenkorf houd echt wel bij wie ziek is geweest. Er is duidelijk een dag, filiaal e.d. aangegeven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef GenusButeo het volgende:
Lullige actie, ja. Maar waarschijnlijk komen ze er toch niet achter wie die chick precies is. (Tenzij ik iets heb gemist.)
In dat topic zelf. Is nu verwijderd. Maar dat kan ik me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komen. Aandachtshoer
edit: en waar preceis heb ik je beschuldigd dan?
Ik had nog zo'n mooi afscheidsfilmpje gemaakt omdat ik je toen nog een toffe user vond, maar toen kwam je de dag erna weer terug en toen bleek het allemaal een groot aandachtstopic te zijn. Sindsdien heb ik wat tegen je.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen spellingnazi en spellingsnazi. [ afbeelding ].
Voor de duizendste keer jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis?![]()
En jij denkt dat ik heb zitten slijmen om terug te mogen komen?
Ik heb nooit gehuild om een internetforum.
Christ, hoe zielig ben je dan. En ik heb nooit geslijmd om terug te mogen komen. Moest alleen even een wachtwoord hebben van yvonne.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak je nooit een topic voor mij?Ik krijg het altijd via PM of het ban meld topic te horen.
Ik ken iemand die ook bij de Bijenkorf in Den Haag werkt en volgens hem zijn er iedere dag wel meer dan 10 ziekmeldingen. Tenzij die chick haar naam op haar profiel heeft staan is er niets aan het handje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De bijenkorf houd echt wel bij wie ziek is geweest. Er is duidelijk een dag, filiaal e.d. aangegeven.
TS moet vandaag weer werken, misschien komt er vanavond wel een klaagtopic over het feit dat ze ontslagen is (/
/
/
)
Hyun, niet zo happen op die eersteklas bontgladioolquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer ja.
Is het zo simpel om je wachtwoord terug te krijgen nadat je een uithuil topic hebt geopend?
Lijkt me niet, of is de crew echt zo simpel om jij keer op keer terug te laten.
Ben je niet gewoon een kloon van iemand van de crew en zitten ze nu hartelijk te lachen om alle mensen die een hekel aan jou hebben?
Je bent niet belangrijk genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak je nooit een topic voor mij?Ik krijg het altijd via PM of het ban meld topic te horen.
Nou ik weet nog wel dat je een week terug op msn zat te vertellen dat je zat te huilen omdat je pedo genoemd wordtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis?![]()
En jij denkt dat ik heb zitten slijmen om terug te mogen komen?
Ik heb nooit gehuild om een internetforum.
Christ, hoe zielig ben je dan. En ik heb nooit geslijmd om terug te mogen komen. Moest alleen even een wachtwoord hebben van yvonne.
Misschien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer ja.
Is het zo simpel om je wachtwoord terug te krijgen nadat je een uithuil topic hebt geopend?
Lijkt me niet, of is de crew echt zo simpel om jij keer op keer terug te laten.
Ben je niet gewoon een kloon van iemand van de crew en zitten ze nu hartelijk te lachen om alle mensen die een hekel aan jou hebben?
Ja, die tissues die ik heb vol gehuild liggen nog steeds naast mijn pc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nou ik weet nog wel dat je een week terug op msn zat te vertellen dat je zat te huilen omdat je pedo genoemd wordt
Die baas of wie dan ook, weet toch precies naar wiens huis hij heeft gebeld? In het topic staat het complete verhaal. Die baas zal zich dan meteen herinneren: "ooooh was dat haar broer!!"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook bij de Bijenkorf in Den Haag werkt en volgens hem zijn er iedere dag wel meer dan 10 ziekmeldingen. Tenzij die chick haar naam op haar profiel heeft staan is er niets aan het handje.
Tevens: debiel.
Aan die twee triangeljosti'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan die twee triangeljosti's
Ik snap niet waarom je zoiets doet, leg eens uit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Hyundai onterecht beschuldigd wordt. Dus ik zal duidelijk zijn:
ik was één van degenen die gemaild heeft.
TheDocter toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Hyundai onterecht beschuldigd wordt. Dus ik zal duidelijk zijn:
Had niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Beach het volgende:
Op die fiets. Ik heb het topic niet gelezen, dus dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die baas of wie dan ook, weet toch precies naar wiens huis hij heeft gebeld? In het topic staat het complete verhaal. Die baas zal zich dan meteen herinneren: "ooooh was dat haar broer!!"
Dan kunnen er 10 ziekmeldingen zijn, maar deze is toch echt uniekZeker omdat het hele verhaal uitgetikt staat op internet, hij zal het gewoon herkennen. Klaar.
Tevens: debiel.
quote:
Kusjes uitdelen om mensen te laten stoppenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, die tissues die ik heb vol gehuild liggen nog steeds naast mijn pc.![]()
![]()
Nu weer ontopic.![]()
Dat zou wel hilarisch zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Broder het volgende:
[..]
TheDocter toch?
Of zijn er meerdere mails verstuurd
Heat of the moment, achteraf was het toch wel een echte nsb actie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoiets doet, leg eens uit?
Meerdere, ik heb niet bijgehouden wie nog meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Broder het volgende:
[..]
TheDocter toch?
Of zijn er meerdere mails verstuurd
quote:
Dan moet je ook niet gaan lopen praten als je er niks vanaf weet. En het "Tevens: debiel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik heb het topic niet gelezen, dus dat weet ik natuurlijk niet.
Het doet me verder deugd dat je beaamt dat zo'n snitch-actie uitsluitend het werk van een debiel kan zijn.
Dat kunnen "ze" niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je weet dat ze je PM kunnen lezen he
Veel plezier met shoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kunnen "ze" niet.
En nu ga ik de stad in
En ja Beach, ik keur NSB'en ( zo goed Z? ) ten zeerste af.
Lager dan laag.
Daar noem jij mijn naam niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan die twee triangeljosti's
Waarom ben ik bang voor een ban als ik ga zeggen: "Zegt een communistquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kunnen "ze" niet.
En nu ga ik de stad in
Lager dan laag.
Het één en ander, niet niks. En right back at ya.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan lopen praten als je er niks vanaf weet. En het "Tevens: debiel." sloeg natuurlijk op jou.
Had ik dan dit moeten zeggen:quote:
Nee, gaat nog door van die ene user.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Penisbaard het volgende:
wat wat wat, zijn er weer onschuldige bijenkorfmedewerkers het slachtoffer van ruige FOK!streken? Streken zijn het, streken.
Moest je wat zeggen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Had ik dan dit moeten zeggen:
'Rot maar snel op naar die stad van je, bitch.'
Iets liefs en leuks is toch veel liever en leuker? Haha.
Ooh, ik weet het al. O.us wil ook. Nou hier voor jou ook o.us:
Veel plezier met wat je vandaag gaat doen o.us.![]()
![]()
Gozer, ik weet niet wat je nu probeert, maar je verhaal was gewoon poep. Je wist niet waar het over ging, maar ondertussen dacht je het allemaal beter te weten. Dat er mensen zijn geweest die het topic hebben gemaild, is allemaal het werk van karma geweest. Haar eigen schuld, ze heeft het op zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het één en ander, niet niks. En right back at ya.
DAN WAAROM EERST DAT ANDERE ONDERWERP DICHT, MAN. DAN WAAROM EERST DAN ANDERE ONDERWERP DICHT.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, gaat nog door van die ene user.
Oké man, oké.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Moest je wat zeggen dan?
Ik vind jou gedrag nog lager dan die ' NSB streek '
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Trollface. het volgende:
Is dit het viermaandelijkse yvonne-naamtopic in KLB?
Vraag het yvonne.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DAN WAAROM EERST DAT ANDERE ONDERWERP DICHT, MAN. DAN WAAROM EERST DAN ANDERE ONDERWERP DICHT.
Ik dacht dat Admins dat konden? Daar was toch ooit nog een rel over, of vergis ik me nu zo erg?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kunnen "ze" niet.
En nu ga ik de stad in
Lager dan laag.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is geen bagger, dat is als een epileptische downpatient op een toetsenbord hengsten in de hoop dat er een woord ontstaat.
Die is best wel sig-waardig vind ik..quote:
Heb haar net een berichtje gestuurd via PM dat ik haar veel plezier wens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Vraag het yvonne.
Oh nee, die is net weg.
Gekkenhuis alhier dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Vraag het yvonne.
Oh nee, die is net weg.
Overduidelijk troll is overduidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb haar net een berichtje gestuurd via PM dat ik haar veel plezier wens.
Daar is een rel over geweest. Danny las mee met PM gesprekken. Zoek maar op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Admins dat konden? Daar was toch ooit nog een rel over, of vergis ik me nu zo erg?
Toen was ik nog een gevatte jongeman.quote:
Is het niet overduidelijke troll is overduidelijk? Of maak ik nu een super grote gigantische mega fout?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Overduidelijk troll is overduidelijk.
En dan ons gaan beschuldigen van NSB-praktijken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar is een rel over geweest. Danny las mee met PM gesprekken. Zoek maar op.
Nee, ik neem deze:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is best wel sig-waardig vind ik..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef Olep het volgende:
[..]
porsche1
Dat is echt de grootse baggeraar hier
Overduidelijke troll is meer dat het bericht een trollactie is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Is het niet overduidelijke troll is overduidelijk? Of maak ik nu een super grote gigantische mega fout?
Ik mag Ludo wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen was ik nog een gevatte jongeman.
Mijn conclusie was voorbarig, dat klopt. Toch:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gozer, ik weet niet wat je nu probeert, maar je verhaal was gewoon poep. Je wist niet waar het over ging, maar ondertussen dacht je het allemaal beter te weten. Dat er mensen zijn geweest die het topic hebben gemaild, is allemaal het werk van karma geweest. Haar eigen schuld, ze heeft het op zichzelf afgeroepen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
iemand snitchen voor props is en blijft vies.
Je verbaast je over het feit hoeveel mensen zó achterlijk zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Marie30 het volgende:
Wie zegt dat het topic niet verzonnen was? (Bijenkorf verhaal)
Ging toch iets te makkelijk vond ik... Ze gaf meteen naam firma en filiaal.
Daar gáááát het niet o-hóóm. Het gaat erom dat er gewoon mensen rondlopen hier die het leuk vinden om iemand bewust te verneuken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Marie30 het volgende:
Wie zegt dat het topic niet verzonnen was? (Bijenkorf verhaal)
Ging toch iets te makkelijk vond ik... Ze gaf meteen naam firma en filiaal.
Ik weet het toch niet hoor...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je verbaast je over het feit hoeveel mensen zó achterlijk zijn
Ach, Danny is ook wel een beste kerel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan ons gaan beschuldigen van NSB-praktijken...
Snitchen is vies idd...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar gáááát het niet o-hóóm. Het gaat erom dat er gewoon mensen rondlopen hier die het leuk vinden om iemand bewust te verneuken.
Praktijkvoorbeeld:quote:
Wie noem jij snollo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo idee dat Marie30 weleens die snollo van de Bijenkorf kon zijn?![]()
Je hebt een punt. Vergeet Koekwaus11 niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld:
Degene onder jouw post bijvoorbeeld. Dat is er al 1.
Dan heb je ook nog RichCalibier, Mixje456 zelf, Schenkstroop e.d.
Misschien gaat ze wel naar de stad om een Paraplu te kopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
AP loopt mee en houdt Yvonne haar paraplu omhoog.
AP zit wss op mobiel internet nu. Driftig is hij onderweg naar de stad in de hoop dat hij Yvonne tegen kan komen en haar schoenen mag gaan poetsen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yvonne zorgt op haar beurt er weer voor dat er dingen bij mij omhoog gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne zorgt op haar beurt er weer voor dat er dingen bij mij omhoog gaan.
Zoals wat bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne zorgt op haar beurt er weer voor dat er dingen bij mij omhoog gaan.
Nou wat een goeie grap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mijn armen om haar paraplu omhoog te halen.
Haha, inderdaad. Heb hier zelf ook wel even hardop gelachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou wat een goeie grap.
Iedereen dacht natuurlijk aan AP's mini worstje maar het tegendeel is waar! Het zijn toch zijn armen!
Grap van 2010!
Wat apart die lettertjes op de weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
Mooi hoor.. zo'n Hyundai
[ afbeelding ]
Maar wat heeft deze user zoal uitgevroten?Of is dat al medegedeeld ergens tussen al deze posts?
Het verhaal is als volgtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
Mooi hoor.. zo'n Hyundai
[ afbeelding ]
Maar wat heeft deze user zoal uitgevroten?Of is dat al medegedeeld ergens tussen al deze posts?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het verhaal is als volgt
Meisje meld zich ziek
Meisje beschrijft op FOK waar ze werkt
Meisje verzint leugens
Meisje ontslagen
Meisje verdrietig
Meisje verkracht door AP
AP uitgescholden voor pedo
AP thuis aan het huilen
AP aan het slijmen om terug te komen op FOK
AP terug op fok
FOK verdrietig want AP is terug
Op welke etage staan die auto's? Kunnen ze ook de roltrap af?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Low-budget auto's van de Bijenkorf.
AP is op het hilarische pad vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van beiden een beetje. Kon niet kiezen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het verhaal is als volgt
Meisje meld zich ziek
Meisje verzint leugens
Meisje ontslagen
Meisje verdrietig
Meisje verkracht door AP
AP thuis aan het huilen
AP terug op fok
Inderdaad, ik heb mijn grapjas en lolbroek aangetrokken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
AP is op het hilarische pad vandaag
Altijd AP zn schuld weer hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het verhaal is als volgt
Meisje meld zich ziek
Meisje verzint leugens
Meisje ontslagen
Meisje verdrietig
Meisje verkracht door AP
AP thuis aan het huilen
AP terug op fok
Eender, denk dat het in jou geval sowieso een goed idee is om sterilisatie te overwegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van beiden een beetje. Kon niet kiezen.
Je mag niet liegen van je mamsquote:
en castratie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eender, denk dat het in jou geval sowieso een goed idee is om sterilisatie te overwegen.
Ja, mits het al niet gebeurd is.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar moet je wel ballen voor hebben.
Verdomme , wat slechtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb mijn grapjas en lolbroek aangetrokken.
Net als de vorige keer, de keer daarvoor en die keer daarvoor zeker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef apij4125 het volgende:
AP Is nu echt veranderd IK GEEF HEM NOG EEN KANS,
Wel jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
We zullen het niet weten. Deze 15-jarige schone zal nooit meer inloggen na dit volksgericht.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
We zullen het niet weten. Deze 15-jarige schone zal nooit meer inloggen na dit volksgericht.
Ik had wel gehoord dat je een beetje verliefd op haar bent.quote:
Iel!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik had wel gehoord dat je een beetje verliefd op haar bent.De liefde tussen de indigoboy en het jodinnetje. Dat kon in die tijd nog helemaal niet, weet je dat?
Verboden liefde, dat maakt het geheel alleen maar stouter en spannender.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik had wel gehoord dat je een beetje verliefd op haar bent.De liefde tussen de indigoboy en het jodinnetje. Dat kon in die tijd nog helemaal niet, weet je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |