Die minimale toevoegingen van jullie in de trant van "heeft iedereen wel eens gehoord" of "happy hardcorequote:Spelregels:
Let op de juiste nummering.
Zoek songteksten erbij, of hoezen of plaatjes van de band, ditjes en datjes uit die tijd, wees creatief
Ga niet als ene dolle zitten volposten, maar zoek op je gemak een nummer dat jij op die plaats vindt horen.
Daar staat het al twee keer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kon toch gewoon in dat top2000 topic?
Dan is dit topic toch ook niet nodig.quote:
kunnen ze niet gewoon helemaal wegblijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
Die vroegen waarom hun posts verwijderd waren uit FOK!s eigen Top 2000.
Zijn jullie nu echt zo achterlijk of zijn die spelregels nu zó moeilijk?
[..]
Die minimale toevoegingen van jullie in de trant van "heeft iedereen wel eens gehoord" of "happy hardcore" zijn niet voldoende. Ik dacht eigenlijk dat dat wel duidelijk zou zijn geweest nadat ik tig reacties van jullie verwijderd had.
Misschien is het verstandiger als jullie maar gewoon wegblijven uit dat topic.
Dat stond er eerst, maar in het nieuwe jaar heb ik het voornemen gemaakt een wat gematigdere toon aan te slaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
kunnen ze niet gewoon helemaal wegblijven
porshce1 kan gewoon door de shredder niemand die hem mistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat stond er eerst, maar in het nieuwe jaar heb ik het voornemen gemaakt een wat gematigdere toon aan te slaan.
en z'n T-shirt erachteraan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
porshce1 kan gewoon door de shredder niemand die hem mist
psssssssssssssst, je hebt de slijmmodus nog aan staanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
kunnen ze niet gewoon helemaal wegblijven
ja en paultjuhh en olep ookquote:
wou je ontkennen dan dat het een ongekende kut user isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
psssssssssssssst, je hebt de slijmmodus nog aan staan
neuh, heul nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:22 schreef PeZu het volgende:
wou je ontkennen dan dat het een ongekende kut user is
Nu heb je blijkbaar al weer niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:21 schreef Olep het volgende:
Mijn post was ontopic klapjosti. Met de juiste nummering.
PM was ook genoeg geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu heb je blijkbaar al weer niet goed gelezen.
Tief op, droeftoeter. Heb je niks beters te doen, ga de fobocasanova uithangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, heul niet
ik wou je dr alleen op wijzen dat je nog in de slijmmodus zat, maar users bashen doen we in ONZ niet, alleen de mods toch?
Bashen hoort in KLB
slijm modus? omdat ik het oprecht een stel kut users eerste klas vind? hou op man als ze zich als debielen gedragen dat kunnen ze een bash verwachten en dan ben ik nog erg mildquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, heul niet
ik wou je dr alleen op wijzen dat je nog in de slijmmodus zat, maar users bashen doen we in ONZ niet, alleen de mods toch?
Bashen hoort in KLB
Ik vond het wel eens tijd jullie infantiele gedrag publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.quote:
moet je horen wie dat zegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief op, droeftoeter. Heb je niks beters te doen, ga de fobocasanova uithangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |