Faalhaasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
slijm modus? omdat ik het oprecht een stel kut users eerste klas vind? hou op man als ze zich als debielen gedragen dat kunnen ze een bash verwachten en dan ben ik nog erg mild
Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond het wel eens tijd jullie infantiele gedrag publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
lijkt mij toch meer de taak van de crewquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
slijm modus? omdat ik het oprecht een stel kut users eerste klas vind? hou op man als ze zich als debielen gedragen dat kunnen ze een bash verwachten en dan ben ik nog erg mild
ik beweer ook nergens dat ik een super user ben maar jullie spannen wel de kroon ja, en ludo hoeft mij niet te helpen met stakkers zoals julliequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef Olep het volgende:
[..]
FaalhaasKankeren op porsche en mij, maar zelf voeg je ook nooit wat toe. Nu zal LudoSanders je wel helpen, maar je bent gewoon een pauper.
jup je lult je zelf in een hoekjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef Olep het volgende:
FaalhaasKankeren op porsche en mij, maar zelf voeg je ook nooit wat toe. Nu zal LudoSanders je wel helpen, maar je bent gewoon een pauper.
Wat doe ik dan waardoor ik een stakker ben? Ik bagger wel eens in ONZ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik beweer ook nergens dat ik een super user ben maar jullie spannen wel de kroon ja, en ludo hoeft mij niet te helpen met stakkers zoals jullie
lees je posts eens door zou ik zeggen, veel sterkte met die ellende alvastquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat doe ik dan waardoor ik een stakker ben? Ik bagger wel eens in ONZ?
Verschil is dat ik daadwerkelijk met die meisjes uitgaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je horen wie dat zeg
Ga ff bij je gekickte maat zitten huilen peperlikker![]()
en voor de rest: [ONZ FB] Fresh tactics!
Ach, dat valt allemaal best mee. Zitten hier zat users die nog erger zijn dan mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees je posts eens door zou ik zeggen, veel sterkte met die ellende alvast
ja klopt porsche1 en paultjuhh soewiesoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal best mee. Zitten hier zat users die nog erger zijn dan mij
dan ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal best mee. Zitten hier zat users die nog erger zijn dan mij
ik meer met dames, doet dat een verschil maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Verschil is dat ik daadwerkelijk met die meisjes uitgaNu jij.
Pics willen we, ontopic kan altijd nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik meer met dames, doet dat een verschil maken?
en een normaal ontopique reactie had ik wel van je verwacht in dit topic
soms duurt dat alleen ff wat langer dan normaal
een kus kan je krijgen liefjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Pics willen we, ontopic kan altijd nog.
als ik mijn lippen zo klein kan krijgen is het no problemoquote:
Ik denk dat niemand in dat topic humor van mijn niveau snapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als ik mijn lippen zo klein kan krijgen is het no problemo
maarruh, ik mis je paints in het F&S topique
gewoon proberen, we kunnen altijd nog op onze knieën voor je gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in dat topic humor van mijn niveau snapt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt porsche1 en paultjuhh soewieso
Dat zeiden je moeder en zusje ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon proberen, we kunnen altijd nog op onze knieën voor je gaan
Hee een naamtopicquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt porsche1 en paultjuhh soewieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |