Waarom ben ik bang voor een ban als ik ga zeggen: "Zegt een communistquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kunnen "ze" niet.
En nu ga ik de stad in
En ja Beach, ik keur NSB'en ( zo goed Z? ) ten zeerste af.
Lager dan laag.
Het één en ander, niet niks. En right back at ya.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan lopen praten als je er niks vanaf weet. En het "Tevens: debiel." sloeg natuurlijk op jou.
Had ik dan dit moeten zeggen:quote:
Nee, gaat nog door van die ene user.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Penisbaard het volgende:
wat wat wat, zijn er weer onschuldige bijenkorfmedewerkers het slachtoffer van ruige FOK!streken? Streken zijn het, streken.
Moest je wat zeggen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Had ik dan dit moeten zeggen:
'Rot maar snel op naar die stad van je, bitch.'
Iets liefs en leuks is toch veel liever en leuker? Haha.
Ooh, ik weet het al. O.us wil ook. Nou hier voor jou ook o.us:
Veel plezier met wat je vandaag gaat doen o.us.![]()
![]()
Gozer, ik weet niet wat je nu probeert, maar je verhaal was gewoon poep. Je wist niet waar het over ging, maar ondertussen dacht je het allemaal beter te weten. Dat er mensen zijn geweest die het topic hebben gemaild, is allemaal het werk van karma geweest. Haar eigen schuld, ze heeft het op zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het één en ander, niet niks. En right back at ya.
DAN WAAROM EERST DAT ANDERE ONDERWERP DICHT, MAN. DAN WAAROM EERST DAN ANDERE ONDERWERP DICHT.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, gaat nog door van die ene user.
Oké man, oké.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Moest je wat zeggen dan?
Ik vind jou gedrag nog lager dan die ' NSB streek '
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Trollface. het volgende:
Is dit het viermaandelijkse yvonne-naamtopic in KLB?
Vraag het yvonne.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DAN WAAROM EERST DAT ANDERE ONDERWERP DICHT, MAN. DAN WAAROM EERST DAN ANDERE ONDERWERP DICHT.
Ik dacht dat Admins dat konden? Daar was toch ooit nog een rel over, of vergis ik me nu zo erg?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kunnen "ze" niet.
En nu ga ik de stad in
En ja Beach, ik keur NSB'en ( zo goed Z? ) ten zeerste af.
Lager dan laag.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is geen bagger, dat is als een epileptische downpatient op een toetsenbord hengsten in de hoop dat er een woord ontstaat.
Die is best wel sig-waardig vind ik..quote:
Heb haar net een berichtje gestuurd via PM dat ik haar veel plezier wens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Vraag het yvonne.
Oh nee, die is net weg.
Gekkenhuis alhier dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Vraag het yvonne.
Oh nee, die is net weg.
Overduidelijk troll is overduidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb haar net een berichtje gestuurd via PM dat ik haar veel plezier wens.
Daar is een rel over geweest. Danny las mee met PM gesprekken. Zoek maar op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Admins dat konden? Daar was toch ooit nog een rel over, of vergis ik me nu zo erg?
Toen was ik nog een gevatte jongeman.quote:
Is het niet overduidelijke troll is overduidelijk? Of maak ik nu een super grote gigantische mega fout?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Overduidelijk troll is overduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |