quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak je nooit een topic voor mij?Ik krijg het altijd via PM of het ban meld topic te horen.
Ik ken iemand die ook bij de Bijenkorf in Den Haag werkt en volgens hem zijn er iedere dag wel meer dan 10 ziekmeldingen. Tenzij die chick haar naam op haar profiel heeft staan is er niets aan het handje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De bijenkorf houd echt wel bij wie ziek is geweest. Er is duidelijk een dag, filiaal e.d. aangegeven.
TS moet vandaag weer werken, misschien komt er vanavond wel een klaagtopic over het feit dat ze ontslagen is (/
/
/
)
Hyun, niet zo happen op die eersteklas bontgladioolquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer ja.
Is het zo simpel om je wachtwoord terug te krijgen nadat je een uithuil topic hebt geopend?
Lijkt me niet, of is de crew echt zo simpel om jij keer op keer terug te laten.
Ben je niet gewoon een kloon van iemand van de crew en zitten ze nu hartelijk te lachen om alle mensen die een hekel aan jou hebben?
Je bent niet belangrijk genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak je nooit een topic voor mij?Ik krijg het altijd via PM of het ban meld topic te horen.
Nou ik weet nog wel dat je een week terug op msn zat te vertellen dat je zat te huilen omdat je pedo genoemd wordtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis?![]()
En jij denkt dat ik heb zitten slijmen om terug te mogen komen?
Ik heb nooit gehuild om een internetforum.
Christ, hoe zielig ben je dan. En ik heb nooit geslijmd om terug te mogen komen. Moest alleen even een wachtwoord hebben van yvonne.
Misschien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer ja.
Is het zo simpel om je wachtwoord terug te krijgen nadat je een uithuil topic hebt geopend?
Lijkt me niet, of is de crew echt zo simpel om jij keer op keer terug te laten.
Ben je niet gewoon een kloon van iemand van de crew en zitten ze nu hartelijk te lachen om alle mensen die een hekel aan jou hebben?
Ja, die tissues die ik heb vol gehuild liggen nog steeds naast mijn pc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nou ik weet nog wel dat je een week terug op msn zat te vertellen dat je zat te huilen omdat je pedo genoemd wordt
Die baas of wie dan ook, weet toch precies naar wiens huis hij heeft gebeld? In het topic staat het complete verhaal. Die baas zal zich dan meteen herinneren: "ooooh was dat haar broer!!"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook bij de Bijenkorf in Den Haag werkt en volgens hem zijn er iedere dag wel meer dan 10 ziekmeldingen. Tenzij die chick haar naam op haar profiel heeft staan is er niets aan het handje.
Tevens: debiel.
Aan die twee triangeljosti'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan die twee triangeljosti's
Ik snap niet waarom je zoiets doet, leg eens uit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Hyundai onterecht beschuldigd wordt. Dus ik zal duidelijk zijn:
ik was één van degenen die gemaild heeft.
TheDocter toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Hyundai onterecht beschuldigd wordt. Dus ik zal duidelijk zijn:
Had niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Beach het volgende:
Op die fiets. Ik heb het topic niet gelezen, dus dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die baas of wie dan ook, weet toch precies naar wiens huis hij heeft gebeld? In het topic staat het complete verhaal. Die baas zal zich dan meteen herinneren: "ooooh was dat haar broer!!"
Dan kunnen er 10 ziekmeldingen zijn, maar deze is toch echt uniekZeker omdat het hele verhaal uitgetikt staat op internet, hij zal het gewoon herkennen. Klaar.
Tevens: debiel.
quote:
Kusjes uitdelen om mensen te laten stoppenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, die tissues die ik heb vol gehuild liggen nog steeds naast mijn pc.![]()
![]()
Nu weer ontopic.![]()
Dat zou wel hilarisch zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Broder het volgende:
[..]
TheDocter toch?
Of zijn er meerdere mails verstuurd
Heat of the moment, achteraf was het toch wel een echte nsb actie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoiets doet, leg eens uit?
Meerdere, ik heb niet bijgehouden wie nog meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Broder het volgende:
[..]
TheDocter toch?
Of zijn er meerdere mails verstuurd
quote:
Dan moet je ook niet gaan lopen praten als je er niks vanaf weet. En het "Tevens: debiel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik heb het topic niet gelezen, dus dat weet ik natuurlijk niet.
Het doet me verder deugd dat je beaamt dat zo'n snitch-actie uitsluitend het werk van een debiel kan zijn.
Dat kunnen "ze" niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je weet dat ze je PM kunnen lezen he
Veel plezier met shoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kunnen "ze" niet.
En nu ga ik de stad in
En ja Beach, ik keur NSB'en ( zo goed Z? ) ten zeerste af.
Lager dan laag.
Daar noem jij mijn naam niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan die twee triangeljosti's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |