abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84971058
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef DroefSnor het volgende:
Ik dacht dat dit weer een zeiken-over-een-automerk-topic was :'(
Daarvoor verwijs ik je graag door naar Auto Liekendiek: koop nooit een auto Liekendiek #2
pi_84971082
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:29 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoho. Ik vind het een achterlijk kind, maar vind het treurig dat het internet uit zoveel snitchers bestaat. Dat NSB'en keur ik af.
Niet zo bescheiden Ludo... ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_84971100
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

Heeft niets met bescheidenheid te maken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_84971104
Trollface.
Ben toch niet de eerste met een naamtopic :'(
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:31:47 #55
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84971116
Weer een schandaal op FOK!.
Lack of common cents
pi_84971133
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef Hyundai het volgende:
Trollface.
Ben toch niet de eerste met een naamtopic :'(
Wie ben je en wat doe je tof?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_84971139
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met bescheidenheid, iemand snitchen voor props is en blijft vies.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 07-08-2010 12:33:08 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_84971165
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wie ben je en wat doe je tof?
Ik ben Hyundai. Ik doe niks tof. Ik wordt beschuldigd van het feit dat ik dat zielige meisje heb verraden. Maar dat is helemaal niet zo, wie heeft dat de wereld in geholpen?

Nog heel even en ik ga een jank topic openen over dat ik pedofiel verrader wordt genoemd en ga stoppen met FOK en vervolgens de dag erna weer terug ben dankzij een admin :')
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:33:48 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84971170
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is NSB'er, niet NSB-er.

...en is het spel-nazi, of spel'nazi...!?

:P
pi_84971173
Eens met Ludo en o.us.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2010 12:36:02 ]
pi_84971175
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef o.us het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met bescheidenheid, iemand snitchen voor props is en blijf vies.
Gast, alle topmannen hebben lopen snitchen. Reken maar dat ik kei hard ga snitchen en zo uiteindelijk ieder jaar op de Bilderbergconferentie mag komen, waar nog meer gesnitched en gefuckt wordt.
pi_84971196
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Ik ben Hyundai. Ik doe niks tof. Ik wordt beschuldigd van het feit dat ik dat zielige meisje heb verraden. Maar dat is helemaal niet zo, wie heeft dat de wereld in geholpen?

Nog heel even en ik ga een jank topic openen over dat ik pedofiel verrader wordt genoemd en ga stoppen met FOK en vervolgens de dag erna weer terug ben dankzij een admin :')
Ik weet nog wel dat jij mij beschuldigde van pedofiele praktijken met minderjarige meisjes. :') :r :{w
Nu weet je hoe het voelt als je beschuldigd wordt en er niets mee te maken hebt. ;)
pi_84971200
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef DuTank het volgende:

[..]

Gast, alle topmannen hebben lopen snitchen. Reken maar dat ik kei hard ga snitchen en zo uiteindelijk ieder jaar op de Bilderbergconferentie mag komen, waar nog meer gesnitched en gefuckt wordt.
Jij bent een topman?
Feyenoord Rotterdam
pi_84971219
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat jij mij beschuldigde van pedofiele praktijken met minderjarige meisjes. :') :r :{w
Nu weet je hoe het voelt als je beschuldigd wordt en er niets mee te maken hebt. ;)
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komen :') . Aandachtshoer :')

edit: en waar preceis heb ik je beschuldigd dan?
Ik had nog zo'n mooi afscheidsfilmpje gemaakt omdat ik je toen nog een toffe user vond, maar toen kwam je de dag erna weer terug en toen bleek het allemaal een groot aandachtstopic te zijn. Sindsdien heb ik wat tegen je.
pi_84971258
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef o.us het volgende:

[..]

Jij bent een topman?
Nee, maar ik wil alleen even zeggen dat dit te onschuldig voor woorden is :'). Je zou eens moeten weten joh... Ik zeg het volgende: het kapitalisme is het communisme, maar dan op planetair niveau. Eigenlijk zelfs universeel niveau.
pi_84971277
Lullige actie, ja. Maar waarschijnlijk komen ze er toch niet achter wie die chick precies is. (Tenzij ik iets heb gemist.)
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_84971278
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komen :') . Aandachtshoer :')
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis? :') :') En jij denkt dat ik heb zitten slijmen om terug te mogen komen? :') Ik heb nooit gehuild om een internetforum. :') Christ, hoe zielig ben je dan. En ik heb nooit geslijmd om terug te mogen komen. Moest alleen even een wachtwoord hebben van yvonne. :*
pi_84971293
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

...en is het spel-nazi, of spel'nazi...!?

:P
Ik twijfel tussen spellingnazi en spellingsnazi. .
pi_84971297
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef GenusButeo het volgende:
Lullige actie, ja. Maar waarschijnlijk komen ze er toch niet achter wie die chick precies is. (Tenzij ik iets heb gemist.)
De bijenkorf houd echt wel bij wie ziek is geweest. Er is duidelijk een dag, filiaal e.d. aangegeven.
TS moet vandaag weer werken, misschien komt er vanavond wel een klaagtopic over het feit dat ze ontslagen is ( _O- / :'( / :') / ;( )
pi_84971305
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Hyundai het volgende:

[..]

edit: en waar preceis heb ik je beschuldigd dan?
Ik had nog zo'n mooi afscheidsfilmpje gemaakt omdat ik je toen nog een toffe user vond, maar toen kwam je de dag erna weer terug en toen bleek het allemaal een groot aandachtstopic te zijn. Sindsdien heb ik wat tegen je.

In dat topic zelf. Is nu verwijderd. Maar dat kan ik me nog goed herinneren. :*
/care net of ik er mee zit dat jij mij als user op het internet niet mag. :')
pi_84971335
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen spellingnazi en spellingsnazi. [ afbeelding ].
_O_
pi_84971337
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis? :') :') En jij denkt dat ik heb zitten slijmen om terug te mogen komen? :') Ik heb nooit gehuild om een internetforum. :') Christ, hoe zielig ben je dan. En ik heb nooit geslijmd om terug te mogen komen. Moest alleen even een wachtwoord hebben van yvonne. :*
Voor de duizendste keer ja :').
Is het zo simpel om je wachtwoord terug te krijgen nadat je een uithuil topic hebt geopend?
Lijkt me niet, of is de crew echt zo simpel om jij keer op keer terug te laten.
Ben je niet gewoon een kloon van iemand van de crew en zitten ze nu hartelijk te lachen om alle mensen die een hekel aan jou hebben? :')
pi_84971346
Gemengde gevoelens over die actie.

Dat meisje was niet heel slim, nee, maar het was ook erg laag om die mail te sturen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:41:33 #74
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84971364
Waarom maak je nooit een topic voor mij? ;( Ik krijg het altijd via PM of het ban meld topic te horen. ;(
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_84971374
Als ik TS was en echt ontslagen zou zijn omdat een FOK!er mij heeft verraden zou ik dat echt niet weer op FOK! zetten.
Dat pleziertje zou ik ze niet gunnen :')
Dus denk niet meer dat er een update komt Hyundai.
team is eng ready for whatever als het moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')