Daarvoor verwijs ik je graag door naar Auto Liekendiek: koop nooit een auto Liekendiek #2quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef DroefSnor het volgende:
Ik dacht dat dit weer een zeiken-over-een-automerk-topic was
Niet zo bescheiden Ludo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoho. Ik vind het een achterlijk kind, maar vind het treurig dat het internet uit zoveel snitchers bestaat. Dat NSB'en keur ik af.
Heeft niets met bescheidenheid te maken.quote:
Wie ben je en wat doe je tof?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef Hyundai het volgende:
Trollface.
Ben toch niet de eerste met een naamtopic
Heeft niets te maken met bescheidenheid, iemand snitchen voor props is en blijft vies.quote:
Ik ben Hyundai. Ik doe niks tof. Ik wordt beschuldigd van het feit dat ik dat zielige meisje heb verraden. Maar dat is helemaal niet zo, wie heeft dat de wereld in geholpen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie ben je en wat doe je tof?
Gast, alle topmannen hebben lopen snitchen. Reken maar dat ik kei hard ga snitchen en zo uiteindelijk ieder jaar op de Bilderbergconferentie mag komen, waar nog meer gesnitched en gefuckt wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met bescheidenheid, iemand snitchen voor props is en blijf vies.
Ik weet nog wel dat jij mij beschuldigde van pedofiele praktijken met minderjarige meisjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik ben Hyundai. Ik doe niks tof. Ik wordt beschuldigd van het feit dat ik dat zielige meisje heb verraden. Maar dat is helemaal niet zo, wie heeft dat de wereld in geholpen?
Nog heel even en ik ga een jank topic openen over dat ik pedofiel verrader wordt genoemd en ga stoppen met FOK en vervolgens de dag erna weer terug ben dankzij een admin
Jij bent een topman?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gast, alle topmannen hebben lopen snitchen. Reken maar dat ik kei hard ga snitchen en zo uiteindelijk ieder jaar op de Bilderbergconferentie mag komen, waar nog meer gesnitched en gefuckt wordt.
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij mij beschuldigde van pedofiele praktijken met minderjarige meisjes.![]()
![]()
![]()
Nu weet je hoe het voelt als je beschuldigd wordt en er niets mee te maken hebt.
Nee, maar ik wil alleen even zeggen dat dit te onschuldig voor woorden isquote:
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komen. Aandachtshoer
Ik twijfel tussen spellingnazi en spellingsnazi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en is het spel-nazi, of spel'nazi...!?
De bijenkorf houd echt wel bij wie ziek is geweest. Er is duidelijk een dag, filiaal e.d. aangegeven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef GenusButeo het volgende:
Lullige actie, ja. Maar waarschijnlijk komen ze er toch niet achter wie die chick precies is. (Tenzij ik iets heb gemist.)
In dat topic zelf. Is nu verwijderd. Maar dat kan ik me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of ik hier echt moeite mee heb en thuis ga zitten janken vanwege internet en vervolgens slijmen om terug te mogen komen. Aandachtshoer
edit: en waar preceis heb ik je beschuldigd dan?
Ik had nog zo'n mooi afscheidsfilmpje gemaakt omdat ik je toen nog een toffe user vond, maar toen kwam je de dag erna weer terug en toen bleek het allemaal een groot aandachtstopic te zijn. Sindsdien heb ik wat tegen je.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen spellingnazi en spellingsnazi. [ afbeelding ].
Voor de duizendste keer jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik echt zit te huilen thuis?![]()
En jij denkt dat ik heb zitten slijmen om terug te mogen komen?
Ik heb nooit gehuild om een internetforum.
Christ, hoe zielig ben je dan. En ik heb nooit geslijmd om terug te mogen komen. Moest alleen even een wachtwoord hebben van yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |