Ligt er maar aan hoe ze zijn/wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus ik mag ook naamtopics maken?
Ga weg, de tuin schoffelen ofzo, ksjt vortquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef DuTank het volgende:
Hyundai is geen NSB'er, want hij doet juist goede dingen. Iemand die een leugenachtig bestaan leidt, moet hiervoor gestraft worden. Punt.
Wat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit had ik niet verwacht van Yvonne.
neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg, de tuin schoffelen ofzo, ksjt vort
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
Zeg, nou gedoog ik je al met je klotebagger.
Als je je ook wenst te verlagen tot niveau NSB-er tief ik je er alsnog vanaf.
Nou kijk, een meisje zei dat ze met vrienden op stap ging en daarom zich had ziek gemeld bij de Bijenkorf. Ze vertelde welke Bijenkorf en toen heeft een FOK!ker daar een mail heen gestuurd met een link naar het topic.quote:
Topic meisje ziek maar is niet ziek en post waar ze werktquote:
Goed topic verwijderd omdat TS achterlijk isquote:
Even voor de duidelijkheid; Ik heb niks gemaild hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topic meisje ziek maar is niet ziek en post waar ze werkt
NSB-er mailt bedrijf
topics in KLB
NSB-er hoopt dat meisje ontslagen wordt
Ik sluit en verwijder
Automerk denkt nog een keer navraag te moeten doen
Naamtopic
Kan nooit zo erg zijn toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Treurig dat ontslag, blijkbaar kon ze al niet zoveel. Zal wel magazijnmedewerker worden bij de Scapino nu.
Ludoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Treurig dat ontslag, blijkbaar kon ze al niet zoveel. Zal wel magazijnmedewerker worden bij de Scapino nu.
Ze was pas 15 jaar ofzo hoor, dus geen man overboord.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Je weet dat ze je PM kunnen lezen hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef Hyundai het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik heb gemaild?
Dat was maar een grapje![]()
Iemand anders heeft gemaild en via een Persoonlijke Message heb ik een bevestiging gehad en het verzoek gekregen dat ik dat in het topic moest plaatsen.
Namen noem ik overigens niet.
Je vergeet AP's.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Laten we niet moeilijk doen...
Homo's, lesbo's, hetero’s, pedo’s, necro’s, bio’s of hubo’s... Het maakt niet uit!
Het eindigt allemaal op dezelfde letters!
Ja maar die mogen toch niet gepubliceerd worden (toch?)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je weet dat ze je PM kunnen lezen he
Het is NSB'er, niet NSB-er.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topic meisje ziek maar is niet ziek en post waar ze werkt
NSB-er mailt bedrijf
topics in KLB
NSB-er hoopt dat meisje ontslagen wordt
Ik sluit en verwijder
Automerk denkt nog een keer navraag te moeten doen
Naamtopic
Hoho. Ik vind het een achterlijk kind, maar vind het treurig dat het internet uit zoveel snitchers bestaat. Dat NSB'en keur ik af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
LudoJij kunt dit allemaal tenminste waarderen. Jij snapt dat het haar eigen schuld is. Jij snapt alles, Ludo. Ik moet gewoon bijna huilen nu ik dit typ, zoveel respect heb ik voor je Ludo.... Held....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |