En dan ons gaan beschuldigen van NSB-praktijken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar is een rel over geweest. Danny las mee met PM gesprekken. Zoek maar op.
Nee, ik neem deze:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is best wel sig-waardig vind ik..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef Olep het volgende:
[..]
porsche1
Dat is echt de grootse baggeraar hier
Overduidelijke troll is meer dat het bericht een trollactie is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Is het niet overduidelijke troll is overduidelijk? Of maak ik nu een super grote gigantische mega fout?
Ik mag Ludo wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen was ik nog een gevatte jongeman.
Mijn conclusie was voorbarig, dat klopt. Toch:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gozer, ik weet niet wat je nu probeert, maar je verhaal was gewoon poep. Je wist niet waar het over ging, maar ondertussen dacht je het allemaal beter te weten. Dat er mensen zijn geweest die het topic hebben gemaild, is allemaal het werk van karma geweest. Haar eigen schuld, ze heeft het op zichzelf afgeroepen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
iemand snitchen voor props is en blijft vies.
Je verbaast je over het feit hoeveel mensen zó achterlijk zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Marie30 het volgende:
Wie zegt dat het topic niet verzonnen was? (Bijenkorf verhaal)
Ging toch iets te makkelijk vond ik... Ze gaf meteen naam firma en filiaal.
Daar gáááát het niet o-hóóm. Het gaat erom dat er gewoon mensen rondlopen hier die het leuk vinden om iemand bewust te verneuken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Marie30 het volgende:
Wie zegt dat het topic niet verzonnen was? (Bijenkorf verhaal)
Ging toch iets te makkelijk vond ik... Ze gaf meteen naam firma en filiaal.
Ik weet het toch niet hoor...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je verbaast je over het feit hoeveel mensen zó achterlijk zijn
Ach, Danny is ook wel een beste kerel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan ons gaan beschuldigen van NSB-praktijken...
Snitchen is vies idd...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar gáááát het niet o-hóóm. Het gaat erom dat er gewoon mensen rondlopen hier die het leuk vinden om iemand bewust te verneuken.
Praktijkvoorbeeld:quote:
Wie noem jij snollo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo idee dat Marie30 weleens die snollo van de Bijenkorf kon zijn?![]()
Je hebt een punt. Vergeet Koekwaus11 niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld:
Degene onder jouw post bijvoorbeeld. Dat is er al 1.
Dan heb je ook nog RichCalibier, Mixje456 zelf, Schenkstroop e.d.
Misschien gaat ze wel naar de stad om een Paraplu te kopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
AP loopt mee en houdt Yvonne haar paraplu omhoog.
AP zit wss op mobiel internet nu. Driftig is hij onderweg naar de stad in de hoop dat hij Yvonne tegen kan komen en haar schoenen mag gaan poetsen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yvonne zorgt op haar beurt er weer voor dat er dingen bij mij omhoog gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne zorgt op haar beurt er weer voor dat er dingen bij mij omhoog gaan.
Zoals wat bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne zorgt op haar beurt er weer voor dat er dingen bij mij omhoog gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |