Nou wat een goeie grap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mijn armen om haar paraplu omhoog te halen.
Haha, inderdaad. Heb hier zelf ook wel even hardop gelachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou wat een goeie grap.
Iedereen dacht natuurlijk aan AP's mini worstje maar het tegendeel is waar! Het zijn toch zijn armen!
Grap van 2010!
Wat apart die lettertjes op de weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
Mooi hoor.. zo'n Hyundai
[ afbeelding ]
Maar wat heeft deze user zoal uitgevroten?Of is dat al medegedeeld ergens tussen al deze posts?
Het verhaal is als volgtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
Mooi hoor.. zo'n Hyundai
[ afbeelding ]
Maar wat heeft deze user zoal uitgevroten?Of is dat al medegedeeld ergens tussen al deze posts?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het verhaal is als volgt
Meisje meld zich ziek
Meisje beschrijft op FOK waar ze werkt
Meisje verzint leugens
Meisje ontslagen
Meisje verdrietig
Meisje verkracht door AP
AP uitgescholden voor pedo
AP thuis aan het huilen
AP aan het slijmen om terug te komen op FOK
AP terug op fok
FOK verdrietig want AP is terug
Op welke etage staan die auto's? Kunnen ze ook de roltrap af?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Low-budget auto's van de Bijenkorf.
AP is op het hilarische pad vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van beiden een beetje. Kon niet kiezen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het verhaal is als volgt
Meisje meld zich ziek
Meisje verzint leugens
Meisje ontslagen
Meisje verdrietig
Meisje verkracht door AP
AP thuis aan het huilen
AP terug op fok
Inderdaad, ik heb mijn grapjas en lolbroek aangetrokken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
AP is op het hilarische pad vandaag
Altijd AP zn schuld weer hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het verhaal is als volgt
Meisje meld zich ziek
Meisje verzint leugens
Meisje ontslagen
Meisje verdrietig
Meisje verkracht door AP
AP thuis aan het huilen
AP terug op fok
Eender, denk dat het in jou geval sowieso een goed idee is om sterilisatie te overwegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van beiden een beetje. Kon niet kiezen.
Je mag niet liegen van je mamsquote:
en castratie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eender, denk dat het in jou geval sowieso een goed idee is om sterilisatie te overwegen.
Ja, mits het al niet gebeurd is.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar moet je wel ballen voor hebben.
Verdomme , wat slechtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb mijn grapjas en lolbroek aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |