Straks weet iedereen dat ik een kl.. Laat maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is je bovenlip kutstakker. Dit gaat niet over jou. Tenzij je mod was in 2006, dan wel. Dus het had gekund.
Straks weet iedereen dat jij een kl.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Straks weet iedereen dat ik een kl.. Laat maar.
Wat dacht je er van om gewoon te verdwijnen uit dit topic, sterker nog, van FOK!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zelfs dit topic moet je naar je toe trekken, terwijl je in 2006 je CU2 profiel nog aan het invullen was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga wieberen manquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Lieve AP.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Toch dien je, zeker in deze tijden, enige bewondering te hebben voor iedere vorm van onvoorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lieve AP.
Je verrast me keer op keer weer met hoe kneuzig je wel niet bent. Iedere keer dat ik denk dat het niveau niet lager kán, weet je het toch te presteren om er net iets onder te zitten.
Dat is triest, AP. Diep triest.
Het erge is dat hoe harder je hebt basht, hoe meer hij ervan geniet. Door zijn hersenloosheid is de kwab die verantwoordelijk is voor zelfreflectie helaas komen te vervallen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lieve AP.
Je verrast me keer op keer weer met hoe kneuzig je wel niet bent. Iedere keer dat ik denk dat het niveau niet lager kán, weet je het toch te presteren om er net iets onder te zitten.
Dat is triest, AP. Diep triest.
Inderdaad en ik vind het zelf ook altijd wel mooi om te zien hoe iedereen meteen hapt in plaats van hem lekker te negeren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het erge is dat hoe harder je hebt basht, hoe meer hij ervan geniet. Door zijn hersenloosheid is de kwab die verantwoordelijk is voor zelfreflectie helaas komen te vervallen.
quote:
ShaoliN zat op V&A.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Enfin, het is dus iemand van deze lijst. Wanneer was ShaoliN dan mod?
Sjezus wat een slechte CV.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)+is+in+de+BeNeLux%22
Staat ook gewoon onder 'Carrierehoogetpunten op #1'.![]()
quote:* Mod-periode 7
1. Havoc
2. Ruis / Paarse_Paashaas
3. MUUS
4. Pool
5. NJ
6. Renmaestro
7. Stofje
8. Bupatih
Die lijst is helemaal niet compleet. Direct na Stofje werd ik mod, dus ook in 2006. En remlof staat er ook niet bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Als je wil helpen door uit te leggen waar, ben je een held.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:00 schreef Apebeer het volgende:
Er is nog steeds SQL injection mogelijk op fok hoor...
Stof heeft ook een apart gevoel voor humor, het zal mij niet verbazen als hij het is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Stof is het iig niet. No wai. Die heeft een bepaalde common sense en gebruikt dat ook.
Zij is het hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Het is idd Mukie ik heb haar profiel gevonden en de geboortedatum komt overeen.
Fotoboek van User
Nee.quote:
Hij heeft me zelfs genote.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef static het volgende:
Is Stofje mod geweest?
Staat me helemaal niets meer van bij.
quote:
Het gaat over een ONZ mod in 2006.quote:
Tsk, ik sta er niet eens bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het gaat over een ONZ mod in 2006.
Het moet een van deze mensen zijn:
[ afbeelding ]
Was daar een topic over?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is dat topic gebleven dat Inso jou ligt uit te wonen?!
Ik heb onzin nooit gemod lampie. Daarnaast doe ik niet aan solliciteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Linkjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
JaZe kon niet slapen en opende een topic.
Je lag zo lief te slapen
JA DAT TOPIC IS DUS WEG!quote:
Kan iemand Danny bij die knopjes weghoudenquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfs dit topic moet je naar je toe trekken, terwijl je in 2006 je CU2 profiel nog aan het invullen was.
Blijf gewoon lekker weg of lees mee en roep nuttige dingen. Want je bent een aandachtshoer.
Niet van zolang geledenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die kan jij heul wel vinden indien verwijderd
7 pagina's geblčr idd. Die zou ik meteen wegleggenquote:
Ze zet het zelf op haar eigen site (in haar CV notabene), wat via Google te vinden is. Dus nee, wat jij vindt is niet geldig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Juup© het volgende:
Toch vind ik het niet kunnen dat de info over Mukie hier dus gelinkt wordt aan haar echte naam.
Ja en waarom weet ik daar weer niks (meer) van!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
JaZe kon niet slapen en opende een topic.
Je lag zo lief te slapen
Spuit 11quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:06 schreef Jaheur het volgende:
Moderator ONZ zou wel weer goed zijn op je CV als je een kinderdagverblijf wil gaan werken. Gedrag is soms hetzelfde.
ik zou d'r aannemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
7 pagina's geblčr idd. Die zou ik meteen wegleggen
oh, is dat een CV...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef Dastan het volgende:
CV staat ook vol taalfouten. Wat een deprimerend stuk tekst.
Dat kan niet want TS zei dat het een man is en Mukie heeft daarbij nooit ONZ gedaan.quote:
Nee die hebben ze gewoon ergens op het wereld wijde web gevonden met haar CVquote:
Oh maar die heeft dat er dus ook op staanquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die hebben ze gewoon ergens op het wereld wijde web gevonden met haar CV
Ja haar vooral foutloze CV staat online, geloof dat het linkje wel ergens staat in dit topicquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oh maar die heeft dat er dus ook op staan_!!
Ja ik heb m gelezen. Wat een kut CV zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog die staat nog steeds online met haar geweldige vooral foutloze cv
En wij zijn blij dat dat ook nooit gaat gebeurenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen mod bent
Ach een goed voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja ik heb m gelezen. Wat een kut CV zeg
Je bent jaloers omdat Ferrari geen zaken doet met Macedonie en haar volk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja ik heb m gelezen. Wat een kut CV zeg
Ja, vind ik ook wel, net als eindredacteur, recensent, et cetera.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Deed Mukie niet PR e.d.? Dat kan dan toch best op je CV, me dunkt.
Ja, dus jouw link vond ik niet op zijn plek hier.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel, net als eindredacteur, recensent, et cetera.
Gevonden:quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef flexster het volgende:
Fok! Fotografie Wedstrijd - 1e prijs Abstract november '06
Weet iemand nog wie m won ?
Heb hem net op tijd weggehaald, toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dus jouw link vond ik niet op zijn plek hier.
...maar degene die de eerste plek daar heeft behaald is geen mod geweest lijkt mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gevonden:
Fotowedstrijd Discussietopic: Abstract! (deel 2)
Er staat duidelijk moderator. Niets over PR. Motie afgewezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel, net als eindredacteur, recensent, et cetera.
quote:Pool 01-07-2005 08-05-2006
NJ 13-07-2005 Heden
Bupatih 02-08-2005 09-08-2006
Mother-Mother 07-08-2005 05-09-2005
Snakey 19-09-2005 Heden
Renmeastro 19-09-2005 10-11-2005
Stofje 18-11-2005 09-08-2006
jogy 07-05-2006 20-10-2007
Chowi 09-08-2006 11-01-2007
cerror ???? ????
remlof 27-09-2006 Heden
cerror was geen mod in 2006.quote:
Volgens mij ook niet, maar ik heb zo het lijstje gekopieerd van de FOK! wiki. Die andere was incompleet.quote:
Nee, ik heb er bewust voor gekozen mijn CV heel bondig te houden.quote:
Goh, spuit 11.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Hyundai het volgende:
De [ afbeelding ]vraag is natuurlijk WIE IS HET?!
Enschede was veel te gevaarlijk om hoofdstad te zijn. Hier woonden alleen maar rovers en bandieten, beschermd door een dubbele gracht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef Markster het volgende:
[..]
wij zijn tenminste hoofdstad van de provincie. puh
Jij hebt er duidelijk geenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Hyundai het volgende:
De [ afbeelding ]vraag is natuurlijk WIE IS HET?!
Tjah.. Ook niet echt slim om dat onder het kopje carrierehoogtepunten te gooien.. Of het moet een vrij cynische cv zijn.quote:CARRIEREHOOGTEPUNTEN
Moderator van een subforum bij Fok.nl - een van de meer grote online fora die er is in de BeNeLux
Het lijkt mij gewoon de standaard layout van een Europass CV.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef Jaheur het volgende:
Jezus, wat een matig opgebouwde cv. Ze geeft aan kennis te hebben van office, maar een fatsoenlijke opmaak/opbouw is er niet te vinden.
ssssssssssssst hmpff.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij je ervaring als KPD-mod ook in je CV staan?
Ik heb net eenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Dubby het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen [ afbeelding ] van gegeten.
Oh dus jij bent TS en dit is een verkapte kijk-mij-KLB-foppen reactie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic kan toch iedereen openen. Iedereen ook serieus er op ingaan.
Oh dat is wel heel lekker. Die heb ik morgenochtendquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik heb net een [ afbeelding ] gegeten. Ham & Kaas dus. Nu kom ik er spoedig achter wie het is.
* Hyundai ook wiltquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel lekker. Die heb ik morgenochtend
quote:interesse in objecten te visualiseren
quote:3-Dimensionaal inzicht
Autocursus zetten op een CV voor ICT'erquote:kan makkelijk met stress omgaan
En..heeft hij de promotie gekregen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef Fes1-2 het volgende:
Ken een gozer die promotie kon maken en kreeg toen hij o.a. vertelde dat hij al 2 jaar guild leader bij een of ander spel was en daardoor ook leidercapaciteiten en dergelijke had... Dit was in zijn betoog de grootste reden dat hij promotie kon maken.
ja, hij werd marketing manager bij world onlinequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En..heeft hij de promotie gekregen?
ONDERSCHEIDINGEN & AWARDSquote:
Ja.. stond er toch ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En..heeft hij de promotie gekregen?
Moest toch wel lachen hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..
Noooo, mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..
Dit is toch voor buitenstaanders niet uit te leggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik echt tot het gaatje voor een ban.
Serieus, dit hsaat echt helemaal nergens meer over zo langzamerhand.
Bijna 500 posts gemiddeld per dag, flikker op he...
Dat jong mag blij wezen dat ik niet z'n personalia alhier plaats.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef Reneuh het volgende:
Is ook erg professioneel van je om dit soort dingen te melden op een forum.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat jong mag blij wezen dat ik niet z'n personalia alhier plaats.
Stomme kutlulquote:
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zit ik ongeveer 100 posts te lezen voor t me opvalt dat t een topic uit 2010 is.... godvertering.
Ik voel mij gesterkt in de gedachte dat ik niet de enige was die op dit punt pas doorhad oud nieuws te lezen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod worden
Ik was in 2006 ONZ mod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
nu willen we allemaal weten wie het is
Hoe stuiten mensen überhaupt op zo'n topic?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gast![]()
Waarom doen mensen dit?
Google denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe stuiten mensen überhaupt op zo'n topic?
Narcisme is dat. Dan denken ze dat hun post wel belangrijk genoeg is. Alsof de TS nog gaat komen antwoorden om wie het gaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Google denk ik.
En dan lezen ze over LET OP! dit topic is al 4723947 dagen niet gepost blabla en dan vinden ze het uiteindelijk toch nog nodig
Hier kwam ik er ook achter dat het een oud topic wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |