Waar kwam jij ook weer vandaan, regio Enschede dacht ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Daar ik niet de beroerdste loonslaaf ben ondersteun ik regelmatig de P&O afdeling van mijn werkgever.
Je komt er merkwaardige zaken tegen maar laatst zat er wel een hele mooie tussen, een persoon waar ik de personalia in verband met de privacy niet kan posten, had bij zijn nevenactiviteiten FOK! forum ONZ moderator in de periode rond 2006 staan.!
!
!
Wat voor mislukte loopbaan moet je wel niet hebben om daarmee je CV te vullen, zo word je nergens aangenomen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
Op mijn CV staat juist dat ik nooit Fok!crew ben geweest, dat heeft altijd de doorslag gegeven bij iedere baan die ik kreeg.
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..
Inso was geen ONZ-mod in 2006, toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef yvonne het volgende:
2006, dat was de modstaking toch?
Bupatih en Insomaniac.
Bij de staking wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inso was geen ONZ-mod in 2006, toch?
Pool, NJ, Bupatih, Snakey, Stofje, jogy, Chowi en remlof waren mod van ONZ in 2006, als ik het goed heb gezocht.
Waar is dat topic gebleven dat Inso jou ligt uit te wonen?!quote:
lelystad man! enschedequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook weer vandaan, regio Enschede dacht ik.
Fluister het eens in onze oortjes.
Alle ONZ mods 2006; Pool, NJ, Bupatih, Snakey, Stofje, jogy, Chowi, remlof en cerror(?)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef yvonne het volgende:
2006, dat was de modstaking toch?
Bupatih en Insomaniac.
Wacht even. Zou iemand dit nader willen toelichten voor de newbies? Staking?quote:
Dat is in mijn optiek hetzelfdequote:
Kittengate.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht even. Zou iemand dit nader willen toelichten voor de newbies? Staking?
Dordrecht danquote:
Goh, wat euh, vreemd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, ze staat echter niet in de wiki.
wij zijn tenminste hoofdstad van de provincie. puhquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een neppe baggerstad vergelijken met kampioensstad Enschede
Ah, zulks één leesplezier. Thank you, fair lady.quote:
Nope.quote:
Je brengt me op een idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope.
Ik zou het erger vinden dat je erop zet: ik ben jaren KLB user geweest op FOK!
Ja, of als kleuterleidster ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik een carrière in de zorgsector zou ambiëren zou ik het er op vermelden, want godver soms is het alsof ik me hier tussen een stel gehandicapten bevindt.
Opgebaggerde grond een provincie noemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef Markster het volgende:
[..]
wij zijn tenminste hoofdstad van de provincie. puh
inderdaad:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik een carrière in de zorgsector zou ambiëren zou ik het er op vermelden, want godver soms is het alsof ik me hier tussen een stel gehandicapten bevindt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad:
http://www.onstweedethuis.com/
ik vond hem wel leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je gaat een CV maken met fok erop
Hier, alsjeblieft:
bij nader inzien toch maar niet
In 2006 was ik hier nog niet. Een heleboel KLB'ers niet. AP was toen nog niet eens geboren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De enige hint die ik kan geven is dat de persoon in kwestie van het mannelijke geslacht is, oh en yvonne zou je Lelystad niet willen verwarren met die Twentse proleten regio?
Dat is je eigen tekortkoming, knul.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:04 schreef Hyundai het volgende:
[..]
In 2006 was ik hier nog niet. Een heleboel KLB'ers niet. AP was toen nog niet eens geboren.
het brandt op je tong hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het betreft trouwens een commerciële functie.
Preciesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:16 schreef Repeat het volgende:
Je hoeft overigens de personalia ook niet te posten, username kan prima
ONZquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Daar ik niet de beroerdste loonslaaf ben ondersteun ik regelmatig de P&O afdeling van mijn werkgever.
Je komt er merkwaardige zaken tegen maar laatst zat er wel een hele mooie tussen, een persoon waar ik de personalia in verband met de privacy niet kan posten, had bij zijn nevenactiviteiten FOK! forum ONZ moderator in de periode rond 2006 staan.!
!
!
Wat voor mislukte loopbaan moet je wel niet hebben om daarmee je CV te vullen, zo word je nergens aangenomen.
Dit klinkt goed. Nu nog mod worden van King Williams Testpaper, en je hoeft helemaal niets meer te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Lamon. het volgende:
Taakomschrijving: het dagelijks regulieren en sturen van de grootste internetcommunity van Nederland en het bijdragen aan verbeteringen van de community door inventieve ideeen op te werpen, de naamsbekendheid te versterken en de reclameinkomsten te vergroten. De werktijden waren zeer ongegelmatig, dus eigenlijk was een 24/7 mentaliteit noodzakelijk bij de uitvoering van de toebedeelde taken.
Zelfs van stront kun je goud maken.
Matige troll. Je krijgt van mij 3 draken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:17 schreef SuperwormJim het volgende:
En terecht.
ONZ is het cultureel, sociaal en intellectueel middelpunt van de grootste internetcommunity in Nederland.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:17 schreef SuperwormJim het volgende:
En terecht.
ONZ is het cultureel, sociaal en intellectueel middelpunt van de grootste internetcommunity in Nederland.
Ik zal de bron maar ff niet posten ivm privacyquote:CARRIEREHOOGTEPUNTEN
Moderator van een subforum bij Fok.nl - een van de meer grote online fora die er is in de BeNeLux
trolls bevinden zich enkel in KLBquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matige troll. Je krijgt van mij 3 draken.
Klootjesvolk in ONZ.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
trolls bevinden zich enkel in KLB
Nee, nu is het moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef Conflict het volgende:
Ene murielle is ook trots:
[..]
Ik zal de bron maar ff niet posten ivm privacy
Regio Lelystad-commercieel, dan is het Bupatihquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
en een FOK!fotowedstrijd gewonnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
"die er zijn"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef Conflict het volgende:
[Moderator van een subforum bij Fok.nl - een van de meer grote online fora die er is in de BeNeLux]
Mwah, bij haar sluit het toch wel aan op de rest van haar cv, min of meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie Ritmo en ik ben wel cool.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Oldbies'Das toch een ander woord voor aids?
Mooi toch, zo ziet 99,99999% van alle cv's eruitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Lamon. het volgende:
Taakomschrijving: het dagelijks regulieren en sturen van de grootste internetcommunity van Nederland en het bijdragen aan verbeteringen van de community door inventieve ideeen op te werpen, de naamsbekendheid te versterken en de reclameinkomsten te vergroten. De werktijden waren zeer onregelmatig, dus eigenlijk was een 24/7 mentaliteit noodzakelijk bij de uitvoering van de toebedeelde taken.
Zelfs van stront kun je goud maken.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie Ritmo en ik ben wel cool.
Bupa zit op dezelfde school als ik vanaf september.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Renesite het volgende:
Bupatih doet Journalistiek in Zwolle... Dus wat dat betreft...
Als je echt cool was geweest had jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie Ritmo en ik ben wel cool.
En dat dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niet weten waarom het niet kan. Je doet hier prima ervaring op om een kleuterklas te leidenHet was voor een kleuterschool, neem ik aan?
Sowieso, die gegevens staan online. Dan zijn ze al niet meer zo privé.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vandaar mijn
Ik heb iig geen gegevens gepost die prive moeten blijven
Als je bijvoorbeeld een lay-out gedev'd heb ik dat begrijpelijk, voorbeeld van wat je kan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook een fok designer gevonden die trots is
Het hangt sowieso af waar je op solliciteert. Ook je moderatie-ervaring op een groot forum als FOK! kan relevant zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld een lay-out gedev'd heb ik dat begrijpelijk, voorbeeld van wat je kan.
Bupa doet Journalistiek dus dat is hem niet dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:07 schreef Flashwin het volgende:
Bupatih, Mukie.
Verder nog "mensen" die modereren op Fok als het hoogtepunt in hun leven beschouwen?
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.quote:
77% NEEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Meer over mother-mother en haar sneuvelen alvorens de start.
Vertel me dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.
Stofje heeft dat niet nodigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel me dat het niet zo is.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel me dat het niet zo is.
Zij bleef 's nachts toch wakker om topics te kunnen sluiten en kreeg daar zelfs een inzinking van?quote:
'Stofje' en 'klasse' in één zin. Haha.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:44 schreef Renesite het volgende:
Stofje heeft meer klasse in mijn ogen.
21 december 2012 pas hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..
Ja, vanwaar dat vraagteken. Dat verhaal ken je inmiddels wel toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij bleef 's nachts toch wakker om topics te kunnen sluiten en kreeg daar zelfs een inzinking van?
"Nachtdienst"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij bleef 's nachts toch wakker om topics te kunnen sluiten en kreeg daar zelfs een inzinking van?
Ik zie klasse wat betreft CV als: hoofdzaken weten de scheiden van de bijzaken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
'Stofje' en 'klasse' in één zin. Haha.
Nee, het is een goeie gozer, maar klasse is niet echt een woord dat bij hem past.
zG is gewoon op zoek naar iemand die zijn verhaal bevestigt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, vanwaar dat vraagteken. Dat verhaal ken je inmiddels wel toch?
Vooral na die SQL injecties. Goeie devver ben je dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef Trollface. het volgende:
Devver is nog niet zo slecht op je CV...
Moet ik alleshier wel aan het werk krijgen
Ja, want toen was ik ook echt devver enzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vooral na die SQL injecties. Goeie devver ben je dan.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent er weer? Dacht al dat ik wat rook...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Stof is het iig niet. No wai. Die heeft een bepaalde common sense en gebruikt dat ook.
Dat is je bovenlip kutstakker. Dit gaat niet over jou. Tenzij je mod was in 2006, dan wel. Dus het had gekund.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent er weer? Dacht al dat ik wat rook...![]()
Ontopic: ik denk dat degene die het hardst roept dat hij het niet is de schuldige is. Of TS lult uit zijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |