wij zijn tenminste hoofdstad van de provincie. puhquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een neppe baggerstad vergelijken met kampioensstad Enschede
Ah, zulks één leesplezier. Thank you, fair lady.quote:
Nope.quote:
Je brengt me op een idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope.
Ik zou het erger vinden dat je erop zet: ik ben jaren KLB user geweest op FOK!
Ja, of als kleuterleidster ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik een carrière in de zorgsector zou ambiëren zou ik het er op vermelden, want godver soms is het alsof ik me hier tussen een stel gehandicapten bevindt.
Opgebaggerde grond een provincie noemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef Markster het volgende:
[..]
wij zijn tenminste hoofdstad van de provincie. puh
inderdaad:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik een carrière in de zorgsector zou ambiëren zou ik het er op vermelden, want godver soms is het alsof ik me hier tussen een stel gehandicapten bevindt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad:
http://www.onstweedethuis.com/
ik vond hem wel leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je gaat een CV maken met fok erop
Hier, alsjeblieft:
bij nader inzien toch maar niet
In 2006 was ik hier nog niet. Een heleboel KLB'ers niet. AP was toen nog niet eens geboren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De enige hint die ik kan geven is dat de persoon in kwestie van het mannelijke geslacht is, oh en yvonne zou je Lelystad niet willen verwarren met die Twentse proleten regio?
Dat is je eigen tekortkoming, knul.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:04 schreef Hyundai het volgende:
[..]
In 2006 was ik hier nog niet. Een heleboel KLB'ers niet. AP was toen nog niet eens geboren.
het brandt op je tong hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het betreft trouwens een commerciële functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |