Stomme kutlulquote:
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zit ik ongeveer 100 posts te lezen voor t me opvalt dat t een topic uit 2010 is.... godvertering.
Ik voel mij gesterkt in de gedachte dat ik niet de enige was die op dit punt pas doorhad oud nieuws te lezen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod worden
Ik was in 2006 ONZ mod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
nu willen we allemaal weten wie het is
Hoe stuiten mensen überhaupt op zo'n topic?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gast![]()
Waarom doen mensen dit?
Google denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe stuiten mensen überhaupt op zo'n topic?
Narcisme is dat. Dan denken ze dat hun post wel belangrijk genoeg is. Alsof de TS nog gaat komen antwoorden om wie het gaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Google denk ik.
En dan lezen ze over LET OP! dit topic is al 4723947 dagen niet gepost blabla en dan vinden ze het uiteindelijk toch nog nodig
Hier kwam ik er ook achter dat het een oud topic wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |