Ik heb net eenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Dubby het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen [ afbeelding ] van gegeten.
Oh dus jij bent TS en dit is een verkapte kijk-mij-KLB-foppen reactie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic kan toch iedereen openen. Iedereen ook serieus er op ingaan.
Oh dat is wel heel lekker. Die heb ik morgenochtendquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik heb net een [ afbeelding ] gegeten. Ham & Kaas dus. Nu kom ik er spoedig achter wie het is.
* Hyundai ook wiltquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel lekker. Die heb ik morgenochtend
quote:interesse in objecten te visualiseren
quote:3-Dimensionaal inzicht
Autocursus zetten op een CV voor ICT'erquote:kan makkelijk met stress omgaan
En..heeft hij de promotie gekregen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef Fes1-2 het volgende:
Ken een gozer die promotie kon maken en kreeg toen hij o.a. vertelde dat hij al 2 jaar guild leader bij een of ander spel was en daardoor ook leidercapaciteiten en dergelijke had... Dit was in zijn betoog de grootste reden dat hij promotie kon maken.
ja, hij werd marketing manager bij world onlinequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En..heeft hij de promotie gekregen?
ONDERSCHEIDINGEN & AWARDSquote:
Ja.. stond er toch ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En..heeft hij de promotie gekregen?
Moest toch wel lachen hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..
Noooo, mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is jammer, want op 28 oktober 2011 gaan we eraan..
Dit is toch voor buitenstaanders niet uit te leggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik echt tot het gaatje voor een ban.
Serieus, dit hsaat echt helemaal nergens meer over zo langzamerhand.
Bijna 500 posts gemiddeld per dag, flikker op he...
Dat jong mag blij wezen dat ik niet z'n personalia alhier plaats.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef Reneuh het volgende:
Is ook erg professioneel van je om dit soort dingen te melden op een forum.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat jong mag blij wezen dat ik niet z'n personalia alhier plaats.
Stomme kutlulquote:
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zit ik ongeveer 100 posts te lezen voor t me opvalt dat t een topic uit 2010 is.... godvertering.
Ik voel mij gesterkt in de gedachte dat ik niet de enige was die op dit punt pas doorhad oud nieuws te lezen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod worden
Ik was in 2006 ONZ mod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
nu willen we allemaal weten wie het is
Hoe stuiten mensen überhaupt op zo'n topic?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gast![]()
Waarom doen mensen dit?
Google denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe stuiten mensen überhaupt op zo'n topic?
Narcisme is dat. Dan denken ze dat hun post wel belangrijk genoeg is. Alsof de TS nog gaat komen antwoorden om wie het gaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Google denk ik.
En dan lezen ze over LET OP! dit topic is al 4723947 dagen niet gepost blabla en dan vinden ze het uiteindelijk toch nog nodig
Hier kwam ik er ook achter dat het een oud topic wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad tot ik wanneer bij een post kom: in 2012 wil ik mod worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |