Ik ben een oldbie Ritmo en ik ben wel cool.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Oldbies'Das toch een ander woord voor aids?
Mooi toch, zo ziet 99,99999% van alle cv's eruitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Lamon. het volgende:
Taakomschrijving: het dagelijks regulieren en sturen van de grootste internetcommunity van Nederland en het bijdragen aan verbeteringen van de community door inventieve ideeen op te werpen, de naamsbekendheid te versterken en de reclameinkomsten te vergroten. De werktijden waren zeer onregelmatig, dus eigenlijk was een 24/7 mentaliteit noodzakelijk bij de uitvoering van de toebedeelde taken.
Zelfs van stront kun je goud maken.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie Ritmo en ik ben wel cool.
Bupa zit op dezelfde school als ik vanaf september.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Renesite het volgende:
Bupatih doet Journalistiek in Zwolle... Dus wat dat betreft...
Als je echt cool was geweest had jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie Ritmo en ik ben wel cool.
als reactiepictogram gebruikt, dit gelooft niemand.
En dat dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niet weten waarom het niet kan. Je doet hier prima ervaring op om een kleuterklas te leidenHet was voor een kleuterschool, neem ik aan?
Sowieso, die gegevens staan online. Dan zijn ze al niet meer zo privé.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vandaar mijn
Ik heb iig geen gegevens gepost die prive moeten blijven
Als je bijvoorbeeld een lay-out gedev'd heb ik dat begrijpelijk, voorbeeld van wat je kan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook een fok designer gevonden die trots is
Het hangt sowieso af waar je op solliciteert. Ook je moderatie-ervaring op een groot forum als FOK! kan relevant zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld een lay-out gedev'd heb ik dat begrijpelijk, voorbeeld van wat je kan.
Bupa doet Journalistiek dus dat is hem niet dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het betreft trouwens een commerciële functie.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:07 schreef Flashwin het volgende:
Bupatih, Mukie.
Verder nog "mensen" die modereren op Fok als het hoogtepunt in hun leven beschouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |