quote:De eerste details van LA Noire zijn opgedoken. In de maart-editie van het Amerikaanse magazine Game Informer worden tien pagina's gewijd aan de game. LA Noire verschijnt voor de Xbox 360 en de PS3; een releasedatum is nog onbekend.
Het verhaal van LA Noire, dat wordt ontwikkeld door Team Bondi en uitgegeven zal worden door Rockstar Games, speelt zich af in het Los Angeles van 1947. De stad wordt geteisterd door criminelen en een corrupt politiekorps. Aan hoofdpersonage Cole Phelps de schone taak om de straten te zuiveren en om af te rekenen met zijn eigen verleden; onder andere in de Tweede Wereldoorlog is hij de fout in gegaan.
Phelps werkt zich binnen LA Noire op van de afdeling parkeerbonnen tot Moordzaken en gebruikt diverse technieken om daar te komen. Met name aan de ondervragingsmethoden binnen LA Noire is door ontwikkelaar Team Bondi veel aandacht besteed. Tijdens een verhoor moet Phelps uit de gelaatsuitdrukkingen van de ondervraagden opmaken of deze de waarheid spreken. De gezichtsanimaties zijn volgens Game Informer 'van uitzonderlijke klasse'.
Rockstar slaat met LA Noire een andere weg in dan met zijn overbekende Grand Theft Auto-franchise. In de GTA-games zijn de steden immers fictief en ligt de nadruk vaak op dynamische actie, shoot-outs en achtervolgingen. LA Noire speelt zich af in Los Angeles en lijkt vooralsnog te draaien om diepgaand onderzoek in criminele zaken en het nauwkeurig analyseren van aanwijzingen die de speler vindt, zo meldt website All Games Beta naar aanleiding van het Game Informer-artikel. De eerste trailer toont echter een achtervolging te voet met een spectaculaire ontknoping.
Rockstar kondigde LA Noire in eerste instantie als exclusieve PlayStation 3-titel aan, maar uit het Game Informer-stuk blijkt dat de game ook voor de Xbox 360 zal verschijnen. Redactieleden van het magazine benadrukken dit nogmaals in de reacties op het artikel op de website. Rockstar heeft nog wel een exclusieve game voor de PS3 in de planning: op de E3 in juni 2009 kondigde de studio de game Agent aan, een spionagespel dat zich in de jaren zeventig afspeelt.
Helaas geen gameplay beelden, zullen vast nog wel komen in der loop der tijd. Dit is spel is btw vergelijkbaar met Mafia 2.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me een origineel spel. Zijn er ook gameplay beelden? Of is dat gameplay?
Volgens mij vergelijkbaar met de looks.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar hier ben je een cop en kun je niet alles jatten en kapot schieten lijkt me.
Volgens mij niet, LA Noire belooft een detective-spel te worden, waar het draait om onderzoeken, ondervragen etc. en niet om actie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:31 schreef Forgottenone het volgende:
Dit is spel is btw vergelijkbaar met Mafia 2.
Jaydenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga Jayden's hippe gadgets wel missen dan.
Ik wacht nog even tot we echte gameplay gezien hebben voor ik enthousiast wordquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is het idd meer een adventure. Lijkt me erg gaaf!
Stel je voor dat er straks gewoon een grote mainstream game voor je op de markt komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we echte gameplay gezien hebben voor ik enthousiast word
Ik denk omdat de 360 en PS3 nog niet deze animaties vloeiend kan laten zien. Al helemaal niet wanneer er meer mensen in 1 shot zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef FinalD87 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammer dat het in-game wat minder is/lijkt.
nog een rede om politieagent te wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar hier ben je een cop en kun je niet alles jatten en kapot schieten lijkt me.
Zit er toch ook in?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef rumiii het volgende:
had er ( heel ) graag een free roam in gezien
Het mooie van free roam is juist dat er geen nut/doel is. Ligt wel heel erg aan het spel hoe leuk het is though.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef speknek het volgende:
Ik zie het nut van free roam niet zo in, behalve dan dat je lang moet rijden tot je bij de crime scene aankomt.
Al de tweede moord met hetzelfde verwondingenpatroon, de enige clue die we hebben is de koperen muntjes die in de mond van het slachtoffer zijn gestopt. Hebben we hier te maken met een seriemoordenaar? Ik denk dat we zeker rekening moeten houden met de mogelijkheid. Hmm, ik weet wat, sergeant, neem de volgende afslag links, we gaan met deze muntjes naar de muntpers, misschien dat die ons meer kunnen vertellen! We moeten snel handelen sergeant, want we moeten koste wat kost voorkomen dat de moordenaar een derde slachtoffer maakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou niet echt passen denk ik, dit is geen GTA waarin je een losgebroken lunatic bent.
Meer op gta in een ander jasje, maar dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt echt gruwelijk veel op Mafia 2.
Mooi. Laten we dan maar aannemen dat hier de connaisseurs zitten, ipv de hersenloze fanboys.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?
Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo.
Vast wel ja. Rockstar kennende zal de game wel meer dan 10 uur duren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Koopsie het volgende:
Ben benieuwd zit vast meer speeltijd in dan mafia 2
Je ziet zelfs de tong bewegen, dit heb ik nog nooit eerder zo goed gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Gezichtsanimaties zijn wel prachtig zeg.
Weinig aandacht? Preview geschreven zo gauw ik terug was van Rockstar, elke trailer komt online, meestal een kwartier na embargo (password van video komt stipt embargotijd) en als er wat nieuws is staat het er in hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?
Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo.
Team Bondi ontwikkelt, Rockstar geeft het uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Is het echt een Rockstartje dan? Team Bondi staat er, nooit van gehoord.
Deze game begint steeds beter en beter te klinken.quote:Waarmee kunnen we knallen in L.A. Noire?
Bron: Rockstar Network
Een lid van het Rockstar Network heeft zojuist twee lijstjes samengesteld met alle bevestigde en mogelijke wapens die hun opwachting zullen maken in L.A. Noire. Voor alle duidelijkheid: de mogelijke wapens zijn nog niet bevestigd door Rockstar, er gaan slechts geruchten dat deze in de game zullen zitten. We vinden enkele interessante wapens terug in het lijstje, zoals de Colt M1911 en de Browning Automatic Rifle. Benieuwd waarmee je los kunt gaan in L.A. Noire? Check dan het overzicht hieronder.
Bevestigde wapens:
Melee
Vuisten met C.Q.C. moves (afbeelding)
Pistool
Browning Hi-Power (afbeelding)
Colt Detective Special (afbeelding)
Colt M1911 (afbeelding)
FN Model 1922 (afbeelding)
Smith & Wesson Model 27 (afbeelding)
Geweer
Browning Automatic Rifle (afbeelding)
Shotgun
Ithaca 37 (afbeelding)
Geruchten (niet bevestigd door Rockstar):
Pistool
Colt Official Police
Smith & Wesson Model 10
Geweer
M1 Carbine
M1 Garand
M1903 Springfield
SMG
Thompson Submachine Gun
Nee, maar ik heb vrij goed contact met diegene die het wel doet.quote:
Hoezo is die trailer dan bij hun al eerder uit dan de Amerikaanse.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vrij goed contact met diegene die het wel doet.
Omdat Nederland natuurlijk de rest p0wnedquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo is die trailer dan bij hun al eerder uit dan de Amerikaanse.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:41 schreef bascross het volgende:
En wederom een game die erg vet lijkt, maar niet voor de pc uitkomt.![]()
Consoles.
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Nou, dan gaan de PC fanboys lekker genieten van de superieure grafische kwaliteit van, weet ik veel, Excel ofzo en dan gaan wij ons hier fijn verlekkeren over LA Noirequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Bij Nes denk ik aan Ameland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef Document1 het volgende:
Wat een vergelijking, jij denkt bij een console zeker nog steeds aan een nes?
[..]
Nee, de console. Goed lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef speknek het volgende:
Gezien de eerste games op consoles uitkwamen bedoel je dus te zeggen dat gamen de kutste uitvinding ooit is?.
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Gamen op een console.Kutste uitvinding ooit.
Nee, ben begonnen met een NES en daarvoor zelfs nog Atari maar dat tel ik even niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Het gaat mij niet om de grafische kwaliteit, ik speel soms ook nog 32-bit games.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Dat zijn dan ook de 2 enige genres die ik niet speel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.
Ja, ik snap de discussie ook niet. Zelfs de games die wel op de PC uitkomen, zoals GTA, komen pas een jaar later. De PC is dus totaal geen prioriteit voor Rockstar. Wil je hun games toch graag spelen, dan zorg je dus dat je een console hebt. Dat is niet nieuw, maar al jaren zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze vette Rockstar games zoals LA Noire en Red Dead Redemption komen toch helemaal niet op PC? Die discussie hoort hier niet.
Ik heb RDR niet eens.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb er ook zo veel zin in.
Rockstar games.![]()
En deze ga ik ook weer 100% uitspelen. Heb dat met GTA IV en RDR ook gedaan.
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Ok. volgende keer als ik hem zie liggen, neem ik hem meequote:Op zondag 27 maart 2011 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.
Mee eens, maar speciaal voor GTAIV heb ik een Xbox360 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn genoeg andere toffe games die ook console only zijn, Red Dead dus, LA Noire, en wat andere toppers uit andere genres. En tegenwoordig kost een Xbox ook minder dan een middelmatige videokaart voor je PCquote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat het wel weer consoles only zal worden
Koop dan meteen de complete editie.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Dat verhaal was idd wel weer puur slecht, maarja, al met al wel een goede vermakelijke game. Maar qua verhaal echt te pauper voor woorden. Zeg maar 20% begin, 70% middenstuk en 10% eind game. Mensen die de game uit hebben gespeeld weten waar ik (en speknek) het over hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:10 schreef speknek het volgende:
Ik vond GTA4 bagger (same bullshit, different day), daar ben ik halverwege mee gekapt. Maar Red Dead vond ik wel leuk, ookal was het middenstuk weer gruwelijk kunstmatig lang gemaakt, en heb ik dan ook helemaal uitgespeeld. Overigens niet echt dankzij de random events, want na tien minuten begonnen die zich al te herhalen, laat staan 25 uur.
Je moet gewoon de game kopen, alleen dit doen en daarmee meteen omruilen voor een andere game.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:In principe zou je de game eigenlijk alleen al moeten kopen om met je lasso een hoertje vanaf het bordes te vangen, haar het dorp uit te slepen vanaf je paard, vervolgens vast te binden, op de treinrails te leggen en haar dan uit elkaar te zien spatten als de trein aankomt
![]()
dit dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:
RDR vond ik zelfs veel beter dan GTAIVMaar GTAIV vond ik ook slechter dan San Andreas. In Read Dead heb je veel meer dingen die echt het free-roam gevoel geven. Activities, random gebeurtenissen op straat, veel zij-missies en leuke opdrachten die losstaan van het verhaal. Geeft een erg leuke replaywaarde.
In principe zou je de game eigenlijk alleen al moeten kopen om met je lasso een hoertje vanaf het bordes te vangen, haar het dorp uit te slepen vanaf je paard, vervolgens vast te binden, op de treinrails te leggen en haar dan uit elkaar te zien spatten als de trein aankomt![]()
Ik hoop dat LA Noire ook veel te bieden heeft buiten het verhaal om, anders ben je denk ik wel snel klaar met de game. Misschien wat random misdaden in de stad waar je kan freeroamen. Winkelovervallatje hier, beroving daar, moord zus, kidnapping zo. Geeft ook weer leuke replaywaarde en is leuk om te doen
[..]
Mee eens, maar speciaal voor GTAIV heb ik een Xbox360 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn genoeg andere toffe games die ook console only zijn, Red Dead dus, LA Noire, en wat andere toppers uit andere genres. En tegenwoordig kost een Xbox ook minder dan een middelmatige videokaart voor je PC
Na één keer RDR spelen of één keer Max Payne spelen of één keer elke andere willekeurige game weet je toch ook al hoe het afloopt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Cikx het volgende:
Ik hoop echt dat het je een beetje moeilijk wordt gemaakt, want het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een hoop evidence te vinden en mensen te ondervragen?
En heeft het wel replay value? Je weet na één keer spelen toch al wie de moordenaar is?
Je weet dat een game geen shooter is als er een achievement is voor het neerknallen van 100 baddies.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Dead Men Are Heavier
Shoot and kill a total of 100 bad guys.
Dit wordt gewoon een ordinaire shooter.
quote:Lead Foot
Keep the needle above 80mph for more than ten seconds while driving.
Hangt van de auto's af hè.quote:
Dus 100 kills levert een trophy op? Dan valt het wel mee dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Dead Men Are Heavier
Shoot and kill a total of 100 bad guys.
Dit wordt gewoon een ordinaire shooter.
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Hell yeah, de archievements voor LA NOIRE.
http://www.gamersnet.nl/n(...)ies_la_noire_bekend/
Dat wordt dus voor de 100% gaan.
Maar welke detective legt er nu 100 badguys om, wat onrealistisch, ik koop dit niet hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dus 100 kills levert een trophy op? Dan valt het wel mee dus.
Ik zal vanavond eens kijken hoeveel miles ik gereden heb in GTA4 en Mafia2, maar ik vermoed een heel stuk meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
[..]
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een leven.
Ligt er aan wat deze trophy inhoudt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Hell yeah, de archievements voor LA NOIRE.
http://www.gamersnet.nl/n(...)ies_la_noire_bekend/
Dat wordt dus voor de 100% gaan.
Als je van alles moet gaan zoeken waar je 0,01% voor krijgt hoeft die 100% van mij niet.quote:The City Of The Angels
Reach 100% Game Complete.
Dit posten zonder er bij na te denken dat je wss. alleen wanneer je de game uitspeelt al zoveel mile gereden hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
[..]
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een leven.
Anders lees je het bericht boven jequote:
Je HOOPT op DLC? DLC is juist de grootste gameverkracher van de 21e eeuw. Goed voorbeeld is Mafia 2. De halve originele game is geripped om later als DLC te releasen voor een flinke som geld. Games worden expres met minder missies uitgevoerd om in de DLC te stoppen, multiplayergames krijgen maar een handjevol maps zodat je de rest later met een DLC moet downloaden, racegames halen auto's uit de game om later ook als DLC te releasen. DLC is teelbalkanker voor games.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop nog steeds op goedkope DLC met nieuwe verhaallijnen/moordzaken.
Voor de ontwikkelaar niet, die is al lang aan het nadenken welke coole features ze uit het spel laten om later als DLC te releasen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om al aan DLC te denken als de basegame nog niet eens uit is, of ligt het aan mij?
Er komen sowieso cases uit als DLC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om al aan DLC te denken als de basegame nog niet eens uit is, of ligt het aan mij?
Wat ontzettend kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel winkels hebben exclusives bij een pre-order, die later als DLC voor de rest beschikbaar komt. Autozwendel in L.A. Noire
Ik vind het sowieso belachelijk, al die optionele shit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit zijn die exclusive-praktijken. Geef dan ook een collectors edition uit met alle zaken er in of zo.
Ja, dit dus:quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
Nog even en je betaalt voor elke voetbalspeler in een spel!
Ja, dat vind ik ook wel. De mannetjes zien er vooral nogal gedateerd uit. Maar ik denk dat de realistische gezichtsuitdrukkingen en dito lipsync een hoop goed maakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef SonicVolcano het volgende:
De graphics vind ik zeer matig. Slechte textures vooral, maar de gameplay gaat ongetwijfeld veel goed maken, Rockstar-kennende.
Pre-order extra's alleen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef einschtein het volgende:
Aw, geen collectors edition voor L.A. Noire?
quote:“There won’t be any special edition release of L.A. Noire, just the preorder bonus content with certain retailers,” said Rockstar on a post on its blog.
Uhm, dit zijn pre-order bonussen, gewoon een extraatje als je de game vooraf al aangeeft te willen kopen. Dat ze later ook als DLC uitkomen is gewoon netjes, ik zou best graag die Traffic case willen spelen ondanks dat ik nu de Vice case als pre-order bonus gekozen heb.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk, al die optionele shit.
Kijk, als je een jaar later ofzo een pack met extra's uitbrengt zoals bij The Sims of Civilization, ok, dat is tof. Dat toont dat een developer nog steeds geïnteresseerd is in z'n creatie. Maar gelijk bij de launch al allerlei DLC aankondigen is echt complete bullshit.
Ik koop het spel sowieso wel, maar het voelt nu alsof je nooit het hele spel hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uhm, dit zijn pre-order bonussen, gewoon een extraatje als je de game vooraf al aangeeft te willen kopen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik koop het spel sowieso wel, maar het voelt nu alsof je nooit het hele spel hebt
Heb je wel Mario's of Zelda's uitgespeeld?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef speknek het volgende:
Nu ik erover nadenk heb ik daardoor na deel 1 nog nooit een GTA game helemaal uitgespeeld
Vergelijk het met de tijd die je kwijt bent aan het doorklikken van teksten in Zelda/Marioquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet hoe je 5,5 uur filmpjes positief kan vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, on topic: Whoo! Filmpjes! Die je kunt skippen als je wilt!
Waarschijnlijk.
Omdat je daardoor in het verhaal wordt gezogen en het je acties context en betekenis geeft. Ik zit nu de DLC van Mafia II te spelen (Jimmy's Vendetta) is echt 3x niks, voornamelijk omdat de missies alleen maar worden geïntroduceerd door een schrale slide met tekst ipv een cutscene.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet hoe je 5,5 uur filmpjes positief kan vinden...
Ja echt he..quote:Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef speknek het volgende:
Flamethrowers?.
Wel goed om te zien dat ze niet aan strategisch geplaatste dekens doen.
Bij amazon is ie 39 euro en heb je hem een week eerder. Alleen geen preorder bonus.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Sandersson het volgende:
Ziet er echt mega vet uit zeg, die gezichten wow. Twijfel of ik hem preorder op play (50 eurotjes)
Deze manquote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef speknek het volgende:
Dit is hun eerste game. Hoeveel word je hiervoor betaald?
quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
Vertel je baas eerst maar eens dat graphics uit 2004 echt niet meer kunnen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Wat schuift dat, zo'n PR-baantje bij Team Bondi?quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef speknek het volgende:
De bonus waar het spel het goedkoopst is.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Roces18 het volgende:
Vet alleen jammer dat het grafisch niet zo goed is.
BULLLLLshitquote:
Nee man koekwausquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Wat![]()
Het is nou niet bepaald crysis
Gewoon dezelfde engine als mafia 2
Wat niet zo verwonderlijk is aangezien de ontwikkeling op de PS3 startte.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Typisch dat dit ook weer een PS3 trailer is. Blijkbaar wordt de PS3-versie dan de betere..
Geleuter.quote:
quote:Game Informer also mentions that L.A Noire doesn’t use RAGE ( Rockstar’s Advanced Game Engine) but Team Bondi’s proprietary engine.
O heb ik je gevoelens gekwetst. Kan mij het verrotten hoe die kut engine heet. Maar de graphics zien er precies hetzelfde uit als mafia 2. daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
BULLLLLshit
Als je niks van game-engines en het maken daarvan afweet kun je beter je mond houden.
Het is in principe ook een PS3-titel he. De Xbox is er later pas bij gesleept, waarschijnlijk uit angst dat de afzetmarkt anders te klein is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Typisch dat dit ook weer een PS3 trailer is. Blijkbaar wordt de PS3-versie dan de betere..
Nee, omdat Sony geen heil meer zag en besloot om de samenwerking niet meer voort te zetten (in de eerste twee jaren werden er geen vorderingen gemaakt).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is in principe ook een PS3-titel he. De Xbox is er later pas bij gesleept, waarschijnlijk uit angst dat de afzetmarkt anders te klein is.
Sony was in eerste instantie dus uitgever.quote:Kristan Reed: How are you funding the project? Has SCEA given you an advance or is this self-funded and totally independent?
Brendan McNamara: The project is wholly funded by Sony Computer Entertainment America. We have a long-term exclusive arrangement with SCEA.
Dus dan zou je op minimaal 35 uur kunnen rekenen? (5 desks à 7 cases) Want elke case zou een uur kunnen duren. Neem aan dat dat langer of korter kan duren afhankelijk van hoe goed je bent en welke keuzes je maakt. Ook zijn er blijkbaar nog wat street crimes die je kunt oplossen, dat lijken vrij simpele klusjes als een tas terugbezorgen bij een oud vrouwtje.quote:Each 'desk has around seven or eight cases to solve...
Damn, dacht dat het de hele tijd de RAGE engine was. Euphoria gebruiken ze wel of ook niet?quote:
Nee, hun eigen engine. Waarbij 'hun' Team Bondi is. Dus geen RDR-engine of wat dan ook van Rockstar zelf.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Damn, dacht dat het de hele tijd de RAGE engine was. Euphoria gebruiken ze wel of ook niet?
Het ziet er idd hoe dan ook behoorlijk Rockstar-achtig uit. Maar goed, boeiend ook, als het maar leuk isquote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen reet van, het ziet er honderd procent RAGE uit. Maar misschien hebben ze gewoon de belichtingsmodellen e.d. van Rockstar gekregen.
Kan ook zijn dat Team Bondi zich sowieso al heeft gebaseerd op een dergelijke look en feel en dat ze ook nog wat zijn geholpen door Rockstar folks. Zij willen natuurlijk ook dat het een succes wordt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen reet van, het ziet er honderd procent RAGE uit. Maar misschien hebben ze gewoon de belichtingsmodellen e.d. van Rockstar gekregen.
Ik vind het juist wel stoer. Sowieso voegt multiplayer in zulke games imho weinig toe.quote:Op maandag 25 april 2011 02:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar niet online.
Een game in 2011 uitbrengen zonder online.
Juist vind gamen bij elkaar leuker dan onlinequote:Op maandag 25 april 2011 08:19 schreef speknek het volgende:
Online multiplayer.
Zijn veel te weinig splitscreen games.
Ik vind er geen klap aan.quote:Op maandag 25 april 2011 08:10 schreef Roces18 het volgende:
Ben je gek? GTA 4 freeroam is supervet. Lekker racen met elkaar terwijl je elkaar doodschiet, wat wil je nog meer.
quote:Op maandag 25 april 2011 02:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar niet online.
Een game in 2011 uitbrengen zonder online.
Wtf.. mensen zoals ik zeg tie..quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet elke game heeft online nodig, en mensen zoals jij is waarom veel devs ten onder gaan omdat ze nu meer tijd moeten besteden aan online terwijl ze bijvoorbeeld SP games interessanter vinden om te maken. Maar omdat de uitgevers tegenwoordig zoiets hebben van in elke game moet MP anders worden onze spellen niet verkocht ( wat overigens false is ) moeten ze wel tijd/mensen/geld aan MP besteden ( die vervolgens niemand speelt een maand na de release, kijk naar Dead Space 2, Bioshock 2 en talloze andere games )
Zeker een game als L.A Noir heeft geen multi nodig. Een adventure met point en click invloeden en dan een mp erin?
Maar wel een die het rijtje pas van GTA en RDR.quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed dat ze zichzelf niet weg wil concurreren met hun aankondiging op E3Het lijkt me saai en weinig toevoegen aan dit genre. Het is namelijk geen GTA-lookalike, of RDR.
hmm, leg uitquote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat je het toch anders moet gaan zien, dit is geen GTA-kloon met good cop
Dit spel leunt veel meer op verhaal, free roaming is van wat ik nog gezien heb vrij boring. Voor de rest wacht ik het reviewexemplaar af, previews hebben wel eens de neiging te veranderenquote:
Maar het fantastische verschil met Mafia 2 is toch het free roam?quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.
Hier is overigens niks mis mee, Mafia 2 had dit ook en daar heb ik me ook prima mee vermaakt, al was die dan weer veel te kort omdat ze er in hebben lopen knippen om later als DLC te verkopen. Dat spel miste echt nog een chapter of 3/4.
En idd, mensen zoals jij die maar gewoon MP verwachten in elk spel waar het niet nodig is of perse past bij de single player. Het kost ongelofelijk veel tijd, geld en moeite om een goede MP te maken. Daarnaast ga je de strijd aan met andere games in dit genre, dus bijvoorbeeld RDR en GTAIV maar ook andere online games zoals CoD.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wtf.. mensen zoals ik zeg tie..![]()
Waarom denk je dat GTA IV en RDR na COD, HALO, en FIFA het meest online gespeeld worden?
Idd omdat het gewoon leuk is met wat mensen te free roamen of co op missies online te doen.
Het is gewoon een gemiste kans om in LA Noire geen multi te doen.
Hoezo? Mafia II had ook freeroam..quote:Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
Maar het fantastische verschil met Mafia 2 is toch het free roam?
en ik me maar niet in dat spel verdiept hebben..quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En idd, mensen zoals jij die maar gewoon MP verwachten in elk spel waar het niet nodig is of perse past bij de single player. Het kost ongelofelijk veel tijd, geld en moeite om een goede MP te maken. Daarnaast ga je de strijd aan met andere games in dit genre, dus bijvoorbeeld RDR en GTAIV maar ook andere online games zoals CoD.
[..]
Hoezo? Mafia II had ook freeroam..
Dat klopt. En dus saai in mijn ogen en niets toevoegend voor een multiplayerquote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.
Herspeelbaarheid? Ik zou het al knap vinden als ik de game 1x uitspeel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
Van alles. Herspeelbaarheid is een groot vraagteken, de besturing kan ook mis zijn, etc. Niet zo overdreven hyped-up doen
Aaand it's gonequote:
quote:Last night, the Tribeca Film Festival broke down some barriers by allowing a video game to be screened as part of the festival. That game? "LA Noire," Rockstar's Los Angeles-based period piece which is scheduled for release next month. I had seen the game before, though last night's presentation did highlight a new case. The case involved tracking down the killer of a murdered wife, found stripped and brutally beaten in a park. And while much of the demo focused on slow, strategic police work, there were a few action scenes, as well.
Which brings us to the question, if Rockstar is looking to bring in new or non-gamers for "LA Noire," is there some concern about alienating them with traditional shooter or driving gameplay? What if it's too hard for them? Rockstar has apparently thought of that.
During the Q&A session of the screening, Rockstar's art director, Rob Nelson, discussed the lengths to which they'll help out inexperienced players during the trickier parts. Apparently, after failing a certain action sequence two or three times, a message will pop up, asking the player if they'd like to skip this portion. "You can skip those action elements and still experience the bulk of the narrative," said Nelson.
It's a pretty massive shift for Rockstar, whose games have, at times, been too difficult for even experienced gamers to complete. Certain missions in "GTA 4," for example, were extremely challenging and prevented some from finishing the game. But the company's last game, "Red Dead Redemption," opened the gates a bit by having difficulty settings...something the "GTA" games never had.
But with "LA Noire," they're taking it even further by allowing players to skip action sequences entirely. It's akin to Nintendo's efforts to make their games easier by having the Super Guide, which automatically completed levels for the player in "New Super Mario Bros. Wii" and "Donkey Kong Country Returns."
Perhaps the reason for this is that 80% of "LA Noire" is an absence of action. It's about talking to suspects, finding evidence, uncovering a mystery. The hour-long case demonstrated at the screening had maybe five minutes of typical action. Players looking for the next "GTA" will find that "LA Noire" is even slower and more methodical than "Heavy Rain."
There's no question that "LA Noire" is extremely unique. Nelson even called it "risky" at one point during the Q&A. As I've said before, it's the opposite of a "GTA" game, and Rockstar is hoping to bring an entirely new audience, while convincing the old one that this is still a Rockstar game. The non-gamers in the crowd last night seemed impressed by all the focus on acting and story, and many of them will undoubtedly appreciate the ability to skip harder sequences. It's still a question, though, whether a Rockstar game that's more about talking than it is about killing can succeed. We'll find out next month.
Niet allemaal hoor, er zitten enkele trophies in de game die niet bepaald makkelijk zullen zijn voor de beginnende gamer; "Bring down a total of 30 bad guys with head shots." of "Kill at least one bad guy with every gun.". Als je alle actiescènes skipt zal je die niet halen denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:01 schreef Roces18 het volgende:
Hmm beetje onzinnig vind ik. Dan zou iemand dus dezelfde trophys hebben door alles door te skippen, waarom speel je dan uberhaupt dat spel want waar is de uitdaging dan?
Je hoeft niet te skippen! Ik heb toch al gezegd dat dit geen GTA wordt? Er is veel minder actie en de free roaming had van mij niet eens gehoeven, want het draagt niets bij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Tijn het volgende:
Prima dat ze onervaren gamers tegemoet komen, maar ik zie mezelf niet dingen skippen omdat ik het niet in 2 of 3 keer haal. Wat een faler zou ik mezelf dan vinden.
Nee, natuurlijk ben ik niet trots op mezelf als ik een film of een boek uit heb (hoewel, bij een boek welquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Het gaat toch ook helemaal niet om trots zijn op jezelf? Ben je ook trots op jezelf als je een film helemaal uitgekeken hebt of een stripboek uitgelezen hebt?
Inderdaad. Dat is dan ook de drijfveer dat ik toch blijf proberen het voorgelegde probleem tot een goed einde te brengen. En hoe spannender het verhaal is, hoe moeilijker de uitdaging mag zijn.quote:Als je een spel aan het spelen bent en je vindt het verhaal heel spannend wil je toch graag weten hoe het afloopt?
Tsja, dat kun je doen, maar ik voel me dan dus niet goed over mezelf en heb ook niet het gevoel dat ik het spel echt heb uitgespeeld.quote:En als je dan keer op keer één bepaalde 'vijand' niet dood kan maken of één specifieke race gewoon echt niet haalt, en daardoor het spel niet uit kan spelen? Dan ben je toch blij als je op YouTube een filmpje ziet of in een walkthrough leest hoe het moet zodat je tenminste eindelijk verder kan?
Dat deze optie voor een groep mensen een uitkomst is, kan ik prima begrijpen. Maar ik zie het mezelf nooit gebruiken. Daar ben ik een trotste gamer voor.quote:Zat mensen die geen zin hebben om iets honderd keer opnieuw te doen tot het wel lukt gewoon verder kunnen met het verhaal. En anders kun je nog trots zijn dat je de aanwijzingen gevonden hebt en de verdachte zo hebt ondervraagd dat je de misdaad op hebt kunnen lossen, toch?
Ik denk dat ik 'em gewoon weer bij Amazon haal, voor 38 euro. Kheb daar een tijdje geleden Portal 2 voor net zo'n bedrag besteld en dat was 2 dagen later al in huisquote:Op zondag 1 mei 2011 11:31 schreef abruzzese het volgende:
Ik koop echt zelden een game bij de dag van release maar bij L.A.Noir is dat wel anders .
Deze game koop ik zeker over 3 weken voor de volle prijs van ¤60,00 .
Dat zegt al genoeg over jouquote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel? Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden. Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect.
Dat zeg ik toch niet? Het is allebei een uitdaging, het is allebei leuk en ik zou het allebei niet willen skippen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel?
Ik denk ook dat LA Noire een hoop te bieden heeft, maar het is natuurlijk wat kort door de bocht om te stellen dat je voor het halen van actiescenes je hersens niet hoeft te gebruiken. Wat mij betreft gaat het juist om de tactiek: welke positie kies je, welke voorwerpen zorg je dat je bij je hebt, op welke volgorde schakel je je vijanden uit, welke lijn kies je op de weg etc. etc. Juist als je niet zo vingervlug bent, is het belangrijker dat je een strategie kiest waarbij het ook niet nodig is om halsbrekende toeren uit te halen.quote:Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden.
Prima natuurlijk als dat voor jou een uitkomst biedt. Ik gun iedereen natuurlijk het plezier in z'n spel. Ik denk alleen dat het leuker is als je het zelf uitspeelt, maar goed, dat is mijn mening.quote:Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |