Dit posten zonder er bij na te denken dat je wss. alleen wanneer je de game uitspeelt al zoveel mile gereden hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
[..]
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een leven.
Anders lees je het bericht boven jequote:
Je HOOPT op DLC? DLC is juist de grootste gameverkracher van de 21e eeuw. Goed voorbeeld is Mafia 2. De halve originele game is geripped om later als DLC te releasen voor een flinke som geld. Games worden expres met minder missies uitgevoerd om in de DLC te stoppen, multiplayergames krijgen maar een handjevol maps zodat je de rest later met een DLC moet downloaden, racegames halen auto's uit de game om later ook als DLC te releasen. DLC is teelbalkanker voor games.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop nog steeds op goedkope DLC met nieuwe verhaallijnen/moordzaken.
Voor de ontwikkelaar niet, die is al lang aan het nadenken welke coole features ze uit het spel laten om later als DLC te releasen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om al aan DLC te denken als de basegame nog niet eens uit is, of ligt het aan mij?
Er komen sowieso cases uit als DLC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om al aan DLC te denken als de basegame nog niet eens uit is, of ligt het aan mij?
Wat ontzettend kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel winkels hebben exclusives bij een pre-order, die later als DLC voor de rest beschikbaar komt. Autozwendel in L.A. Noire
Ik vind het sowieso belachelijk, al die optionele shit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit zijn die exclusive-praktijken. Geef dan ook een collectors edition uit met alle zaken er in of zo.
Ja, dit dus:quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
Nog even en je betaalt voor elke voetbalspeler in een spel!
Ja, dat vind ik ook wel. De mannetjes zien er vooral nogal gedateerd uit. Maar ik denk dat de realistische gezichtsuitdrukkingen en dito lipsync een hoop goed maakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef SonicVolcano het volgende:
De graphics vind ik zeer matig. Slechte textures vooral, maar de gameplay gaat ongetwijfeld veel goed maken, Rockstar-kennende.
Pre-order extra's alleen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef einschtein het volgende:
Aw, geen collectors edition voor L.A. Noire?
quote:“There won’t be any special edition release of L.A. Noire, just the preorder bonus content with certain retailers,” said Rockstar on a post on its blog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |