Ja, ik snap de discussie ook niet. Zelfs de games die wel op de PC uitkomen, zoals GTA, komen pas een jaar later. De PC is dus totaal geen prioriteit voor Rockstar. Wil je hun games toch graag spelen, dan zorg je dus dat je een console hebt. Dat is niet nieuw, maar al jaren zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze vette Rockstar games zoals LA Noire en Red Dead Redemption komen toch helemaal niet op PC? Die discussie hoort hier niet.
Ik heb RDR niet eens.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb er ook zo veel zin in.
Rockstar games.![]()
En deze ga ik ook weer 100% uitspelen. Heb dat met GTA IV en RDR ook gedaan.
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Ok. volgende keer als ik hem zie liggen, neem ik hem meequote:Op zondag 27 maart 2011 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.
Mee eens, maar speciaal voor GTAIV heb ik een Xbox360 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn genoeg andere toffe games die ook console only zijn, Red Dead dus, LA Noire, en wat andere toppers uit andere genres. En tegenwoordig kost een Xbox ook minder dan een middelmatige videokaart voor je PCquote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat het wel weer consoles only zal worden
Koop dan meteen de complete editie.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Dat verhaal was idd wel weer puur slecht, maarja, al met al wel een goede vermakelijke game. Maar qua verhaal echt te pauper voor woorden. Zeg maar 20% begin, 70% middenstuk en 10% eind game. Mensen die de game uit hebben gespeeld weten waar ik (en speknek) het over hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:10 schreef speknek het volgende:
Ik vond GTA4 bagger (same bullshit, different day), daar ben ik halverwege mee gekapt. Maar Red Dead vond ik wel leuk, ookal was het middenstuk weer gruwelijk kunstmatig lang gemaakt, en heb ik dan ook helemaal uitgespeeld. Overigens niet echt dankzij de random events, want na tien minuten begonnen die zich al te herhalen, laat staan 25 uur.
Je moet gewoon de game kopen, alleen dit doen en daarmee meteen omruilen voor een andere game.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:In principe zou je de game eigenlijk alleen al moeten kopen om met je lasso een hoertje vanaf het bordes te vangen, haar het dorp uit te slepen vanaf je paard, vervolgens vast te binden, op de treinrails te leggen en haar dan uit elkaar te zien spatten als de trein aankomt
![]()
dit dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:
RDR vond ik zelfs veel beter dan GTAIVMaar GTAIV vond ik ook slechter dan San Andreas. In Read Dead heb je veel meer dingen die echt het free-roam gevoel geven. Activities, random gebeurtenissen op straat, veel zij-missies en leuke opdrachten die losstaan van het verhaal. Geeft een erg leuke replaywaarde.
In principe zou je de game eigenlijk alleen al moeten kopen om met je lasso een hoertje vanaf het bordes te vangen, haar het dorp uit te slepen vanaf je paard, vervolgens vast te binden, op de treinrails te leggen en haar dan uit elkaar te zien spatten als de trein aankomt![]()
Ik hoop dat LA Noire ook veel te bieden heeft buiten het verhaal om, anders ben je denk ik wel snel klaar met de game. Misschien wat random misdaden in de stad waar je kan freeroamen. Winkelovervallatje hier, beroving daar, moord zus, kidnapping zo. Geeft ook weer leuke replaywaarde en is leuk om te doen
[..]
Mee eens, maar speciaal voor GTAIV heb ik een Xbox360 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn genoeg andere toffe games die ook console only zijn, Red Dead dus, LA Noire, en wat andere toppers uit andere genres. En tegenwoordig kost een Xbox ook minder dan een middelmatige videokaart voor je PC
Na één keer RDR spelen of één keer Max Payne spelen of één keer elke andere willekeurige game weet je toch ook al hoe het afloopt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Cikx het volgende:
Ik hoop echt dat het je een beetje moeilijk wordt gemaakt, want het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een hoop evidence te vinden en mensen te ondervragen?
En heeft het wel replay value? Je weet na één keer spelen toch al wie de moordenaar is?
Je weet dat een game geen shooter is als er een achievement is voor het neerknallen van 100 baddies.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Dead Men Are Heavier
Shoot and kill a total of 100 bad guys.
Dit wordt gewoon een ordinaire shooter.
quote:Lead Foot
Keep the needle above 80mph for more than ten seconds while driving.
Hangt van de auto's af hč.quote:
Dus 100 kills levert een trophy op? Dan valt het wel mee dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Dead Men Are Heavier
Shoot and kill a total of 100 bad guys.
Dit wordt gewoon een ordinaire shooter.
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Hell yeah, de archievements voor LA NOIRE.
http://www.gamersnet.nl/n(...)ies_la_noire_bekend/
Dat wordt dus voor de 100% gaan.
Maar welke detective legt er nu 100 badguys om, wat onrealistisch, ik koop dit niet hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dus 100 kills levert een trophy op? Dan valt het wel mee dus.
Ik zal vanavond eens kijken hoeveel miles ik gereden heb in GTA4 en Mafia2, maar ik vermoed een heel stuk meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
[..]
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een leven.
Ligt er aan wat deze trophy inhoudt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Hell yeah, de archievements voor LA NOIRE.
http://www.gamersnet.nl/n(...)ies_la_noire_bekend/
Dat wordt dus voor de 100% gaan.
Als je van alles moet gaan zoeken waar je 0,01% voor krijgt hoeft die 100% van mij niet.quote:The City Of The Angels
Reach 100% Game Complete.
Dit posten zonder er bij na te denken dat je wss. alleen wanneer je de game uitspeelt al zoveel mile gereden hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
[..]
195 mijl virtueel gaan rondrijden zodat je een achievement hebt, wat een leven.
Anders lees je het bericht boven jequote:
Je HOOPT op DLC? DLC is juist de grootste gameverkracher van de 21e eeuw. Goed voorbeeld is Mafia 2. De halve originele game is geripped om later als DLC te releasen voor een flinke som geld. Games worden expres met minder missies uitgevoerd om in de DLC te stoppen, multiplayergames krijgen maar een handjevol maps zodat je de rest later met een DLC moet downloaden, racegames halen auto's uit de game om later ook als DLC te releasen. DLC is teelbalkanker voor games.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop nog steeds op goedkope DLC met nieuwe verhaallijnen/moordzaken.
Voor de ontwikkelaar niet, die is al lang aan het nadenken welke coole features ze uit het spel laten om later als DLC te releasen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om al aan DLC te denken als de basegame nog niet eens uit is, of ligt het aan mij?
Er komen sowieso cases uit als DLC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om al aan DLC te denken als de basegame nog niet eens uit is, of ligt het aan mij?
Wat ontzettend kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel winkels hebben exclusives bij een pre-order, die later als DLC voor de rest beschikbaar komt. Autozwendel in L.A. Noire
Ik vind het sowieso belachelijk, al die optionele shit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit zijn die exclusive-praktijken. Geef dan ook een collectors edition uit met alle zaken er in of zo.
Ja, dit dus:quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
Nog even en je betaalt voor elke voetbalspeler in een spel!
Ja, dat vind ik ook wel. De mannetjes zien er vooral nogal gedateerd uit. Maar ik denk dat de realistische gezichtsuitdrukkingen en dito lipsync een hoop goed maakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef SonicVolcano het volgende:
De graphics vind ik zeer matig. Slechte textures vooral, maar de gameplay gaat ongetwijfeld veel goed maken, Rockstar-kennende.
Pre-order extra's alleen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef einschtein het volgende:
Aw, geen collectors edition voor L.A. Noire?
quote:“There won’t be any special edition release of L.A. Noire, just the preorder bonus content with certain retailers,” said Rockstar on a post on its blog.
Uhm, dit zijn pre-order bonussen, gewoon een extraatje als je de game vooraf al aangeeft te willen kopen. Dat ze later ook als DLC uitkomen is gewoon netjes, ik zou best graag die Traffic case willen spelen ondanks dat ik nu de Vice case als pre-order bonus gekozen heb.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk, al die optionele shit.
Kijk, als je een jaar later ofzo een pack met extra's uitbrengt zoals bij The Sims of Civilization, ok, dat is tof. Dat toont dat een developer nog steeds geīnteresseerd is in z'n creatie. Maar gelijk bij de launch al allerlei DLC aankondigen is echt complete bullshit.
Ik koop het spel sowieso wel, maar het voelt nu alsof je nooit het hele spel hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uhm, dit zijn pre-order bonussen, gewoon een extraatje als je de game vooraf al aangeeft te willen kopen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik koop het spel sowieso wel, maar het voelt nu alsof je nooit het hele spel hebt
Heb je wel Mario's of Zelda's uitgespeeld?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef speknek het volgende:
Nu ik erover nadenk heb ik daardoor na deel 1 nog nooit een GTA game helemaal uitgespeeld
Vergelijk het met de tijd die je kwijt bent aan het doorklikken van teksten in Zelda/Marioquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet hoe je 5,5 uur filmpjes positief kan vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, on topic: Whoo! Filmpjes! Die je kunt skippen als je wilt!
Waarschijnlijk.
Omdat je daardoor in het verhaal wordt gezogen en het je acties context en betekenis geeft. Ik zit nu de DLC van Mafia II te spelen (Jimmy's Vendetta) is echt 3x niks, voornamelijk omdat de missies alleen maar worden geīntroduceerd door een schrale slide met tekst ipv een cutscene.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet hoe je 5,5 uur filmpjes positief kan vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |