quote:De eerste details van LA Noire zijn opgedoken. In de maart-editie van het Amerikaanse magazine Game Informer worden tien pagina's gewijd aan de game. LA Noire verschijnt voor de Xbox 360 en de PS3; een releasedatum is nog onbekend.
Het verhaal van LA Noire, dat wordt ontwikkeld door Team Bondi en uitgegeven zal worden door Rockstar Games, speelt zich af in het Los Angeles van 1947. De stad wordt geteisterd door criminelen en een corrupt politiekorps. Aan hoofdpersonage Cole Phelps de schone taak om de straten te zuiveren en om af te rekenen met zijn eigen verleden; onder andere in de Tweede Wereldoorlog is hij de fout in gegaan.
Phelps werkt zich binnen LA Noire op van de afdeling parkeerbonnen tot Moordzaken en gebruikt diverse technieken om daar te komen. Met name aan de ondervragingsmethoden binnen LA Noire is door ontwikkelaar Team Bondi veel aandacht besteed. Tijdens een verhoor moet Phelps uit de gelaatsuitdrukkingen van de ondervraagden opmaken of deze de waarheid spreken. De gezichtsanimaties zijn volgens Game Informer 'van uitzonderlijke klasse'.
Rockstar slaat met LA Noire een andere weg in dan met zijn overbekende Grand Theft Auto-franchise. In de GTA-games zijn de steden immers fictief en ligt de nadruk vaak op dynamische actie, shoot-outs en achtervolgingen. LA Noire speelt zich af in Los Angeles en lijkt vooralsnog te draaien om diepgaand onderzoek in criminele zaken en het nauwkeurig analyseren van aanwijzingen die de speler vindt, zo meldt website All Games Beta naar aanleiding van het Game Informer-artikel. De eerste trailer toont echter een achtervolging te voet met een spectaculaire ontknoping.
Rockstar kondigde LA Noire in eerste instantie als exclusieve PlayStation 3-titel aan, maar uit het Game Informer-stuk blijkt dat de game ook voor de Xbox 360 zal verschijnen. Redactieleden van het magazine benadrukken dit nogmaals in de reacties op het artikel op de website. Rockstar heeft nog wel een exclusieve game voor de PS3 in de planning: op de E3 in juni 2009 kondigde de studio de game Agent aan, een spionagespel dat zich in de jaren zeventig afspeelt.
Helaas geen gameplay beelden, zullen vast nog wel komen in der loop der tijd. Dit is spel is btw vergelijkbaar met Mafia 2.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me een origineel spel. Zijn er ook gameplay beelden? Of is dat gameplay?
Volgens mij vergelijkbaar met de looks.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar hier ben je een cop en kun je niet alles jatten en kapot schieten lijkt me.
Volgens mij niet, LA Noire belooft een detective-spel te worden, waar het draait om onderzoeken, ondervragen etc. en niet om actie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:31 schreef Forgottenone het volgende:
Dit is spel is btw vergelijkbaar met Mafia 2.
Jaydenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga Jayden's hippe gadgets wel missen dan.
Ik wacht nog even tot we echte gameplay gezien hebben voor ik enthousiast wordquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is het idd meer een adventure. Lijkt me erg gaaf!
Stel je voor dat er straks gewoon een grote mainstream game voor je op de markt komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we echte gameplay gezien hebben voor ik enthousiast word
Ik denk omdat de 360 en PS3 nog niet deze animaties vloeiend kan laten zien. Al helemaal niet wanneer er meer mensen in 1 shot zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef FinalD87 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammer dat het in-game wat minder is/lijkt.
nog een rede om politieagent te wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar hier ben je een cop en kun je niet alles jatten en kapot schieten lijkt me.
Zit er toch ook in?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef rumiii het volgende:
had er ( heel ) graag een free roam in gezien
Het mooie van free roam is juist dat er geen nut/doel is. Ligt wel heel erg aan het spel hoe leuk het is though.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef speknek het volgende:
Ik zie het nut van free roam niet zo in, behalve dan dat je lang moet rijden tot je bij de crime scene aankomt.
Al de tweede moord met hetzelfde verwondingenpatroon, de enige clue die we hebben is de koperen muntjes die in de mond van het slachtoffer zijn gestopt. Hebben we hier te maken met een seriemoordenaar? Ik denk dat we zeker rekening moeten houden met de mogelijkheid. Hmm, ik weet wat, sergeant, neem de volgende afslag links, we gaan met deze muntjes naar de muntpers, misschien dat die ons meer kunnen vertellen! We moeten snel handelen sergeant, want we moeten koste wat kost voorkomen dat de moordenaar een derde slachtoffer maakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou niet echt passen denk ik, dit is geen GTA waarin je een losgebroken lunatic bent.
Meer op gta in een ander jasje, maar dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt echt gruwelijk veel op Mafia 2.
Mooi. Laten we dan maar aannemen dat hier de connaisseurs zitten, ipv de hersenloze fanboys.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?
Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo.
Vast wel ja. Rockstar kennende zal de game wel meer dan 10 uur duren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Koopsie het volgende:
Ben benieuwd zit vast meer speeltijd in dan mafia 2
Je ziet zelfs de tong bewegen, dit heb ik nog nooit eerder zo goed gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Gezichtsanimaties zijn wel prachtig zeg.
Weinig aandacht? Preview geschreven zo gauw ik terug was van Rockstar, elke trailer komt online, meestal een kwartier na embargo (password van video komt stipt embargotijd) en als er wat nieuws is staat het er in hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?
Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo.
Team Bondi ontwikkelt, Rockstar geeft het uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Is het echt een Rockstartje dan? Team Bondi staat er, nooit van gehoord.
Deze game begint steeds beter en beter te klinken.quote:Waarmee kunnen we knallen in L.A. Noire?
Bron: Rockstar Network
Een lid van het Rockstar Network heeft zojuist twee lijstjes samengesteld met alle bevestigde en mogelijke wapens die hun opwachting zullen maken in L.A. Noire. Voor alle duidelijkheid: de mogelijke wapens zijn nog niet bevestigd door Rockstar, er gaan slechts geruchten dat deze in de game zullen zitten. We vinden enkele interessante wapens terug in het lijstje, zoals de Colt M1911 en de Browning Automatic Rifle. Benieuwd waarmee je los kunt gaan in L.A. Noire? Check dan het overzicht hieronder.
Bevestigde wapens:
Melee
Vuisten met C.Q.C. moves (afbeelding)
Pistool
Browning Hi-Power (afbeelding)
Colt Detective Special (afbeelding)
Colt M1911 (afbeelding)
FN Model 1922 (afbeelding)
Smith & Wesson Model 27 (afbeelding)
Geweer
Browning Automatic Rifle (afbeelding)
Shotgun
Ithaca 37 (afbeelding)
Geruchten (niet bevestigd door Rockstar):
Pistool
Colt Official Police
Smith & Wesson Model 10
Geweer
M1 Carbine
M1 Garand
M1903 Springfield
SMG
Thompson Submachine Gun
Nee, maar ik heb vrij goed contact met diegene die het wel doet.quote:
Hoezo is die trailer dan bij hun al eerder uit dan de Amerikaanse.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vrij goed contact met diegene die het wel doet.
Omdat Nederland natuurlijk de rest p0wnedquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo is die trailer dan bij hun al eerder uit dan de Amerikaanse.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:41 schreef bascross het volgende:
En wederom een game die erg vet lijkt, maar niet voor de pc uitkomt.![]()
Consoles.
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Nou, dan gaan de PC fanboys lekker genieten van de superieure grafische kwaliteit van, weet ik veel, Excel ofzo en dan gaan wij ons hier fijn verlekkeren over LA Noirequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Bij Nes denk ik aan Ameland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef Document1 het volgende:
Wat een vergelijking, jij denkt bij een console zeker nog steeds aan een nes?
[..]
Nee, de console. Goed lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef speknek het volgende:
Gezien de eerste games op consoles uitkwamen bedoel je dus te zeggen dat gamen de kutste uitvinding ooit is?.
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Gamen op een console.Kutste uitvinding ooit.
Nee, ben begonnen met een NES en daarvoor zelfs nog Atari maar dat tel ik even niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Het gaat mij niet om de grafische kwaliteit, ik speel soms ook nog 32-bit games.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Dat zijn dan ook de 2 enige genres die ik niet speel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |