abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92050419
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef rumiii het volgende:
hier kijk ik naar uit
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:55:57 #32
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_92051648
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef rumiii het volgende:
had er ( heel ) graag een free roam in gezien }:|
Zit er toch ook in?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:00:39 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_92051865
Ik zie het nut van free roam niet zo in, behalve dan dat je lang moet rijden tot je bij de crime scene aankomt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:30:57 #34
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_92053025
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef speknek het volgende:
Ik zie het nut van free roam niet zo in, behalve dan dat je lang moet rijden tot je bij de crime scene aankomt.
Het mooie van free roam is juist dat er geen nut/doel is. Ligt wel heel erg aan het spel hoe leuk het is though.
pi_92053638
Zou niet echt passen denk ik, dit is geen GTA waarin je een losgebroken lunatic bent.
pi_92484017
Nog meer info hierover?
If not now, then when.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:36:50 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_92484479
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou niet echt passen denk ik, dit is geen GTA waarin je een losgebroken lunatic bent.
Al de tweede moord met hetzelfde verwondingenpatroon, de enige clue die we hebben is de koperen muntjes die in de mond van het slachtoffer zijn gestopt. Hebben we hier te maken met een seriemoordenaar? Ik denk dat we zeker rekening moeten houden met de mogelijkheid. Hmm, ik weet wat, sergeant, neem de volgende afslag links, we gaan met deze muntjes naar de muntpers, misschien dat die ons meer kunnen vertellen! We moeten snel handelen sergeant, want we moeten koste wat kost voorkomen dat de moordenaar een derde slachtoffer maakt.

Wacht even Watson, zie je die ramp daar? Als ik daar volle snelheid opscheur, dan ram ik m'n auto in die groep nonnen daar, en met wat extra snelheid kan ik misschien onze brandende auto dat weeshuis in laten schieten.

Gaaf sergeant, dat worden 10.000 bonuspunten, zeker weten!

...nee ik zie het niet werken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92487344
L.A. Noire gaat open world worden, niet sandbox.
pi_92575647

Okee dit ziet er dus echt SICK uit he, _O_
pi_92575727
Het lijkt echt gruwelijk veel op Mafia 2. :o
pi_92575802
Gezichtsanimaties zijn wel prachtig zeg.
pi_92576085
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt echt gruwelijk veel op Mafia 2. :o
Meer op gta in een ander jasje, maar dat vind ik niet erg.

Een rockstar product is sowieso kwaliteit.
If not now, then when.
pi_92576940
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?

Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo. :*
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:53:37 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_92580397
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?

Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo. :*
Mooi. Laten we dan maar aannemen dat hier de connaisseurs zitten, ipv de hersenloze fanboys.

Prachtige techniek die gezichtsuitdrukkingen, daar gaat de gamesindustrie echt mee vooruit komen, zeker omdat de plastiken gezichten met verkeerde schaduws je in GTA voortdurend uit de suspended disbelief haalde. Een van de redenen imo waardoor GTA IV faalde in z'n 'realistische setting', naast dat sandbox games gewoon niet werken met een realistische setting.

Ik ben wel een beetje bang als ik zo de minimap zie, dat begon me na elke iteratie meer te irriteren aan de GTA games (bij RDR had je er minder last van omdat het open gebied was en je ver vooruit kon kijken); op den duur was je niet meer bezig met navigeren door de wereld, maar navigeren op je minimap in het hoekje van het scherm. Ik denk dat het gevoel van een detective zijn ook een fikse deuk oploopt als je een crimineel aan het volgen bent, maar je hem gewoon twee bloks verderop als een grote rode stip op je minimap ziet. Dat maakt van missies een verzameling minigames, en niet een aaneensluitende ervaring.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92603585
Ben benieuwd zit vast meer speeltijd in dan mafia 2 :D
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_92604454
Ik heb 30 seconden gezien van die gameplay en weet genoeg, nu geen media meer voor mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92606401
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Koopsie het volgende:
Ben benieuwd zit vast meer speeltijd in dan mafia 2 :D
Vast wel ja. Rockstar kennende zal de game wel meer dan 10 uur duren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92620222
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Gezichtsanimaties zijn wel prachtig zeg.
Je ziet zelfs de tong bewegen, dit heb ik nog nooit eerder zo goed gezien
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_92620334
Is het echt een Rockstartje dan? Team Bondi staat er, nooit van gehoord.
pi_92624401
Als deze game uit is, wil ik 'm hebben!

Duurt alleen nog zo lang. :(
pi_92627618
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?

Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo. :*
Weinig aandacht? Preview geschreven zo gauw ik terug was van Rockstar, elke trailer komt online, meestal een kwartier na embargo (password van video komt stipt embargotijd) en als er wat nieuws is staat het er in hoor :D

Ik heb bijna elke week wel even contact met Rockstar om straks een leuke prijsvraag te kunnen doen, maar ja, de game is er nog niet. Dus weinig, nee, dat kan ik niet zeggen.

Waarom gamers de titel nog niet opmerken weet ik niet, maar dat komt nog wel, als de mediahype er omheen pas echt gaat starten :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_92627679
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Is het echt een Rockstartje dan? Team Bondi staat er, nooit van gehoord.
Team Bondi ontwikkelt, Rockstar geeft het uit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:42:31 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_92632315
Zal ook wel wat wisselwerking zijn me dunkt, aangezien ze RAGE gebruiken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92632876
Oh, ze bemoeien zich ermee, that's for sure.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_92683640
Wat raar dat ie het spel nu pas opmerkt?
Deze is uit december, dezelfde demo als ik het zo lees :) http://games.fok.nl/preview/420960/1/1/100/l-a-noire.html
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_92711132
Dezelfde demo? Hmm... Vreemd.
pi_92781052
quote:
Waarmee kunnen we knallen in L.A. Noire?
Bron: Rockstar Network
Een lid van het Rockstar Network heeft zojuist twee lijstjes samengesteld met alle bevestigde en mogelijke wapens die hun opwachting zullen maken in L.A. Noire. Voor alle duidelijkheid: de mogelijke wapens zijn nog niet bevestigd door Rockstar, er gaan slechts geruchten dat deze in de game zullen zitten. We vinden enkele interessante wapens terug in het lijstje, zoals de Colt M1911 en de Browning Automatic Rifle. Benieuwd waarmee je los kunt gaan in L.A. Noire? Check dan het overzicht hieronder.

Bevestigde wapens:
Melee
Vuisten met C.Q.C. moves (afbeelding)

Pistool
Browning Hi-Power (afbeelding)
Colt Detective Special (afbeelding)
Colt M1911 (afbeelding)
FN Model 1922 (afbeelding)
Smith & Wesson Model 27 (afbeelding)

Geweer
Browning Automatic Rifle (afbeelding)

Shotgun
Ithaca 37 (afbeelding)

Geruchten (niet bevestigd door Rockstar):
Pistool
Colt Official Police
Smith & Wesson Model 10

Geweer
M1 Carbine
M1 Garand
M1903 Springfield

SMG
Thompson Submachine Gun
Deze game begint steeds beter en beter te klinken.
pi_93701557
Deze komt hier sowieso in de PS3. :9~
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')