quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:41 schreef bascross het volgende:
En wederom een game die erg vet lijkt, maar niet voor de pc uitkomt.![]()
Consoles.
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Nou, dan gaan de PC fanboys lekker genieten van de superieure grafische kwaliteit van, weet ik veel, Excel ofzo en dan gaan wij ons hier fijn verlekkeren over LA Noirequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Bij Nes denk ik aan Ameland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef Document1 het volgende:
Wat een vergelijking, jij denkt bij een console zeker nog steeds aan een nes?
[..]
Nee, de console. Goed lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef speknek het volgende:
Gezien de eerste games op consoles uitkwamen bedoel je dus te zeggen dat gamen de kutste uitvinding ooit is?.
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Gamen op een console.Kutste uitvinding ooit.
Nee, ben begonnen met een NES en daarvoor zelfs nog Atari maar dat tel ik even niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Het gaat mij niet om de grafische kwaliteit, ik speel soms ook nog 32-bit games.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Dat zijn dan ook de 2 enige genres die ik niet speel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |