Weinig aandacht? Preview geschreven zo gauw ik terug was van Rockstar, elke trailer komt online, meestal een kwartier na embargo (password van video komt stipt embargotijd) en als er wat nieuws is staat het er in hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
btw waarom loopt dit topic niet echt en is er maar weinig aadacht voor deze game op FOK!?
Ik weet zekers als deze game: Grand Theft Auto: LA Noire had geheten dat we inmiddels al bij topic deel 25 zaten ofzo.
Team Bondi ontwikkelt, Rockstar geeft het uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Is het echt een Rockstartje dan? Team Bondi staat er, nooit van gehoord.
Deze game begint steeds beter en beter te klinken.quote:Waarmee kunnen we knallen in L.A. Noire?
Bron: Rockstar Network
Een lid van het Rockstar Network heeft zojuist twee lijstjes samengesteld met alle bevestigde en mogelijke wapens die hun opwachting zullen maken in L.A. Noire. Voor alle duidelijkheid: de mogelijke wapens zijn nog niet bevestigd door Rockstar, er gaan slechts geruchten dat deze in de game zullen zitten. We vinden enkele interessante wapens terug in het lijstje, zoals de Colt M1911 en de Browning Automatic Rifle. Benieuwd waarmee je los kunt gaan in L.A. Noire? Check dan het overzicht hieronder.
Bevestigde wapens:
Melee
Vuisten met C.Q.C. moves (afbeelding)
Pistool
Browning Hi-Power (afbeelding)
Colt Detective Special (afbeelding)
Colt M1911 (afbeelding)
FN Model 1922 (afbeelding)
Smith & Wesson Model 27 (afbeelding)
Geweer
Browning Automatic Rifle (afbeelding)
Shotgun
Ithaca 37 (afbeelding)
Geruchten (niet bevestigd door Rockstar):
Pistool
Colt Official Police
Smith & Wesson Model 10
Geweer
M1 Carbine
M1 Garand
M1903 Springfield
SMG
Thompson Submachine Gun
Nee, maar ik heb vrij goed contact met diegene die het wel doet.quote:
Hoezo is die trailer dan bij hun al eerder uit dan de Amerikaanse.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vrij goed contact met diegene die het wel doet.
Omdat Nederland natuurlijk de rest p0wnedquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo is die trailer dan bij hun al eerder uit dan de Amerikaanse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |