Ja, ik snap de discussie ook niet. Zelfs de games die wel op de PC uitkomen, zoals GTA, komen pas een jaar later. De PC is dus totaal geen prioriteit voor Rockstar. Wil je hun games toch graag spelen, dan zorg je dus dat je een console hebt. Dat is niet nieuw, maar al jaren zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze vette Rockstar games zoals LA Noire en Red Dead Redemption komen toch helemaal niet op PC? Die discussie hoort hier niet.
Ik heb RDR niet eens.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb er ook zo veel zin in.
Rockstar games.![]()
En deze ga ik ook weer 100% uitspelen. Heb dat met GTA IV en RDR ook gedaan.
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Ok. volgende keer als ik hem zie liggen, neem ik hem meequote:Op zondag 27 maart 2011 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.
Mee eens, maar speciaal voor GTAIV heb ik een Xbox360 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn genoeg andere toffe games die ook console only zijn, Red Dead dus, LA Noire, en wat andere toppers uit andere genres. En tegenwoordig kost een Xbox ook minder dan een middelmatige videokaart voor je PCquote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat het wel weer consoles only zal worden
Koop dan meteen de complete editie.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Dat verhaal was idd wel weer puur slecht, maarja, al met al wel een goede vermakelijke game. Maar qua verhaal echt te pauper voor woorden. Zeg maar 20% begin, 70% middenstuk en 10% eind game. Mensen die de game uit hebben gespeeld weten waar ik (en speknek) het over hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:10 schreef speknek het volgende:
Ik vond GTA4 bagger (same bullshit, different day), daar ben ik halverwege mee gekapt. Maar Red Dead vond ik wel leuk, ookal was het middenstuk weer gruwelijk kunstmatig lang gemaakt, en heb ik dan ook helemaal uitgespeeld. Overigens niet echt dankzij de random events, want na tien minuten begonnen die zich al te herhalen, laat staan 25 uur.
Je moet gewoon de game kopen, alleen dit doen en daarmee meteen omruilen voor een andere game.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:In principe zou je de game eigenlijk alleen al moeten kopen om met je lasso een hoertje vanaf het bordes te vangen, haar het dorp uit te slepen vanaf je paard, vervolgens vast te binden, op de treinrails te leggen en haar dan uit elkaar te zien spatten als de trein aankomt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |