Ja echt he..quote:Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef speknek het volgende:
Flamethrowers?.
Wel goed om te zien dat ze niet aan strategisch geplaatste dekens doen.
Bij amazon is ie 39 euro en heb je hem een week eerder. Alleen geen preorder bonus.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Sandersson het volgende:
Ziet er echt mega vet uit zeg, die gezichten wow. Twijfel of ik hem preorder op play (50 eurotjes)
Deze manquote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef speknek het volgende:
Dit is hun eerste game. Hoeveel word je hiervoor betaald?
quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
Vertel je baas eerst maar eens dat graphics uit 2004 echt niet meer kunnen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
Wat schuift dat, zo'n PR-baantje bij Team Bondi?quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef speknek het volgende:
De bonus waar het spel het goedkoopst is.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Roces18 het volgende:
Vet alleen jammer dat het grafisch niet zo goed is.
BULLLLLshitquote:
Nee man koekwausquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Wat![]()
Het is nou niet bepaald crysis
Gewoon dezelfde engine als mafia 2
Wat niet zo verwonderlijk is aangezien de ontwikkeling op de PS3 startte.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Typisch dat dit ook weer een PS3 trailer is. Blijkbaar wordt de PS3-versie dan de betere..
Geleuter.quote:
quote:Game Informer also mentions that L.A Noire doesn’t use RAGE ( Rockstar’s Advanced Game Engine) but Team Bondi’s proprietary engine.
O heb ik je gevoelens gekwetst. Kan mij het verrotten hoe die kut engine heet. Maar de graphics zien er precies hetzelfde uit als mafia 2. daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
BULLLLLshit
Als je niks van game-engines en het maken daarvan afweet kun je beter je mond houden.
Het is in principe ook een PS3-titel he. De Xbox is er later pas bij gesleept, waarschijnlijk uit angst dat de afzetmarkt anders te klein is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Typisch dat dit ook weer een PS3 trailer is. Blijkbaar wordt de PS3-versie dan de betere..
Nee, omdat Sony geen heil meer zag en besloot om de samenwerking niet meer voort te zetten (in de eerste twee jaren werden er geen vorderingen gemaakt).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is in principe ook een PS3-titel he. De Xbox is er later pas bij gesleept, waarschijnlijk uit angst dat de afzetmarkt anders te klein is.
Sony was in eerste instantie dus uitgever.quote:Kristan Reed: How are you funding the project? Has SCEA given you an advance or is this self-funded and totally independent?
Brendan McNamara: The project is wholly funded by Sony Computer Entertainment America. We have a long-term exclusive arrangement with SCEA.
Dus dan zou je op minimaal 35 uur kunnen rekenen? (5 desks à 7 cases) Want elke case zou een uur kunnen duren. Neem aan dat dat langer of korter kan duren afhankelijk van hoe goed je bent en welke keuzes je maakt. Ook zijn er blijkbaar nog wat street crimes die je kunt oplossen, dat lijken vrij simpele klusjes als een tas terugbezorgen bij een oud vrouwtje.quote:Each 'desk has around seven or eight cases to solve...
Damn, dacht dat het de hele tijd de RAGE engine was. Euphoria gebruiken ze wel of ook niet?quote:
Nee, hun eigen engine. Waarbij 'hun' Team Bondi is. Dus geen RDR-engine of wat dan ook van Rockstar zelf.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Damn, dacht dat het de hele tijd de RAGE engine was. Euphoria gebruiken ze wel of ook niet?
Het ziet er idd hoe dan ook behoorlijk Rockstar-achtig uit. Maar goed, boeiend ook, als het maar leuk isquote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen reet van, het ziet er honderd procent RAGE uit. Maar misschien hebben ze gewoon de belichtingsmodellen e.d. van Rockstar gekregen.
Kan ook zijn dat Team Bondi zich sowieso al heeft gebaseerd op een dergelijke look en feel en dat ze ook nog wat zijn geholpen door Rockstar folks. Zij willen natuurlijk ook dat het een succes wordt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen reet van, het ziet er honderd procent RAGE uit. Maar misschien hebben ze gewoon de belichtingsmodellen e.d. van Rockstar gekregen.
Ik vind het juist wel stoer. Sowieso voegt multiplayer in zulke games imho weinig toe.quote:Op maandag 25 april 2011 02:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar niet online.
Een game in 2011 uitbrengen zonder online.
Juist vind gamen bij elkaar leuker dan onlinequote:Op maandag 25 april 2011 08:19 schreef speknek het volgende:
Online multiplayer.
Zijn veel te weinig splitscreen games.
Ik vind er geen klap aan.quote:Op maandag 25 april 2011 08:10 schreef Roces18 het volgende:
Ben je gek? GTA 4 freeroam is supervet. Lekker racen met elkaar terwijl je elkaar doodschiet, wat wil je nog meer.
quote:Op maandag 25 april 2011 02:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar niet online.
Een game in 2011 uitbrengen zonder online.
Wtf.. mensen zoals ik zeg tie..quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet elke game heeft online nodig, en mensen zoals jij is waarom veel devs ten onder gaan omdat ze nu meer tijd moeten besteden aan online terwijl ze bijvoorbeeld SP games interessanter vinden om te maken. Maar omdat de uitgevers tegenwoordig zoiets hebben van in elke game moet MP anders worden onze spellen niet verkocht ( wat overigens false is ) moeten ze wel tijd/mensen/geld aan MP besteden ( die vervolgens niemand speelt een maand na de release, kijk naar Dead Space 2, Bioshock 2 en talloze andere games )
Zeker een game als L.A Noir heeft geen multi nodig. Een adventure met point en click invloeden en dan een mp erin?
Maar wel een die het rijtje pas van GTA en RDR.quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed dat ze zichzelf niet weg wil concurreren met hun aankondiging op E3Het lijkt me saai en weinig toevoegen aan dit genre. Het is namelijk geen GTA-lookalike, of RDR.
hmm, leg uitquote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat je het toch anders moet gaan zien, dit is geen GTA-kloon met good cop
Dit spel leunt veel meer op verhaal, free roaming is van wat ik nog gezien heb vrij boring. Voor de rest wacht ik het reviewexemplaar af, previews hebben wel eens de neiging te veranderenquote:
Maar het fantastische verschil met Mafia 2 is toch het free roam?quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.
Hier is overigens niks mis mee, Mafia 2 had dit ook en daar heb ik me ook prima mee vermaakt, al was die dan weer veel te kort omdat ze er in hebben lopen knippen om later als DLC te verkopen. Dat spel miste echt nog een chapter of 3/4.
En idd, mensen zoals jij die maar gewoon MP verwachten in elk spel waar het niet nodig is of perse past bij de single player. Het kost ongelofelijk veel tijd, geld en moeite om een goede MP te maken. Daarnaast ga je de strijd aan met andere games in dit genre, dus bijvoorbeeld RDR en GTAIV maar ook andere online games zoals CoD.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wtf.. mensen zoals ik zeg tie..![]()
Waarom denk je dat GTA IV en RDR na COD, HALO, en FIFA het meest online gespeeld worden?
Idd omdat het gewoon leuk is met wat mensen te free roamen of co op missies online te doen.
Het is gewoon een gemiste kans om in LA Noire geen multi te doen.
Hoezo? Mafia II had ook freeroam..quote:Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
Maar het fantastische verschil met Mafia 2 is toch het free roam?
en ik me maar niet in dat spel verdiept hebben..quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En idd, mensen zoals jij die maar gewoon MP verwachten in elk spel waar het niet nodig is of perse past bij de single player. Het kost ongelofelijk veel tijd, geld en moeite om een goede MP te maken. Daarnaast ga je de strijd aan met andere games in dit genre, dus bijvoorbeeld RDR en GTAIV maar ook andere online games zoals CoD.
[..]
Hoezo? Mafia II had ook freeroam..
Dat klopt. En dus saai in mijn ogen en niets toevoegend voor een multiplayerquote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.
Herspeelbaarheid? Ik zou het al knap vinden als ik de game 1x uitspeel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
Van alles. Herspeelbaarheid is een groot vraagteken, de besturing kan ook mis zijn, etc. Niet zo overdreven hyped-up doen
Aaand it's gonequote:
quote:Last night, the Tribeca Film Festival broke down some barriers by allowing a video game to be screened as part of the festival. That game? "LA Noire," Rockstar's Los Angeles-based period piece which is scheduled for release next month. I had seen the game before, though last night's presentation did highlight a new case. The case involved tracking down the killer of a murdered wife, found stripped and brutally beaten in a park. And while much of the demo focused on slow, strategic police work, there were a few action scenes, as well.
Which brings us to the question, if Rockstar is looking to bring in new or non-gamers for "LA Noire," is there some concern about alienating them with traditional shooter or driving gameplay? What if it's too hard for them? Rockstar has apparently thought of that.
During the Q&A session of the screening, Rockstar's art director, Rob Nelson, discussed the lengths to which they'll help out inexperienced players during the trickier parts. Apparently, after failing a certain action sequence two or three times, a message will pop up, asking the player if they'd like to skip this portion. "You can skip those action elements and still experience the bulk of the narrative," said Nelson.
It's a pretty massive shift for Rockstar, whose games have, at times, been too difficult for even experienced gamers to complete. Certain missions in "GTA 4," for example, were extremely challenging and prevented some from finishing the game. But the company's last game, "Red Dead Redemption," opened the gates a bit by having difficulty settings...something the "GTA" games never had.
But with "LA Noire," they're taking it even further by allowing players to skip action sequences entirely. It's akin to Nintendo's efforts to make their games easier by having the Super Guide, which automatically completed levels for the player in "New Super Mario Bros. Wii" and "Donkey Kong Country Returns."
Perhaps the reason for this is that 80% of "LA Noire" is an absence of action. It's about talking to suspects, finding evidence, uncovering a mystery. The hour-long case demonstrated at the screening had maybe five minutes of typical action. Players looking for the next "GTA" will find that "LA Noire" is even slower and more methodical than "Heavy Rain."
There's no question that "LA Noire" is extremely unique. Nelson even called it "risky" at one point during the Q&A. As I've said before, it's the opposite of a "GTA" game, and Rockstar is hoping to bring an entirely new audience, while convincing the old one that this is still a Rockstar game. The non-gamers in the crowd last night seemed impressed by all the focus on acting and story, and many of them will undoubtedly appreciate the ability to skip harder sequences. It's still a question, though, whether a Rockstar game that's more about talking than it is about killing can succeed. We'll find out next month.
Niet allemaal hoor, er zitten enkele trophies in de game die niet bepaald makkelijk zullen zijn voor de beginnende gamer; "Bring down a total of 30 bad guys with head shots." of "Kill at least one bad guy with every gun.". Als je alle actiescènes skipt zal je die niet halen denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:01 schreef Roces18 het volgende:
Hmm beetje onzinnig vind ik. Dan zou iemand dus dezelfde trophys hebben door alles door te skippen, waarom speel je dan uberhaupt dat spel want waar is de uitdaging dan?
Je hoeft niet te skippen! Ik heb toch al gezegd dat dit geen GTA wordt? Er is veel minder actie en de free roaming had van mij niet eens gehoeven, want het draagt niets bij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Tijn het volgende:
Prima dat ze onervaren gamers tegemoet komen, maar ik zie mezelf niet dingen skippen omdat ik het niet in 2 of 3 keer haal. Wat een faler zou ik mezelf dan vinden.
Nee, natuurlijk ben ik niet trots op mezelf als ik een film of een boek uit heb (hoewel, bij een boek welquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Het gaat toch ook helemaal niet om trots zijn op jezelf? Ben je ook trots op jezelf als je een film helemaal uitgekeken hebt of een stripboek uitgelezen hebt?
Inderdaad. Dat is dan ook de drijfveer dat ik toch blijf proberen het voorgelegde probleem tot een goed einde te brengen. En hoe spannender het verhaal is, hoe moeilijker de uitdaging mag zijn.quote:Als je een spel aan het spelen bent en je vindt het verhaal heel spannend wil je toch graag weten hoe het afloopt?
Tsja, dat kun je doen, maar ik voel me dan dus niet goed over mezelf en heb ook niet het gevoel dat ik het spel echt heb uitgespeeld.quote:En als je dan keer op keer één bepaalde 'vijand' niet dood kan maken of één specifieke race gewoon echt niet haalt, en daardoor het spel niet uit kan spelen? Dan ben je toch blij als je op YouTube een filmpje ziet of in een walkthrough leest hoe het moet zodat je tenminste eindelijk verder kan?
Dat deze optie voor een groep mensen een uitkomst is, kan ik prima begrijpen. Maar ik zie het mezelf nooit gebruiken. Daar ben ik een trotste gamer voor.quote:Zat mensen die geen zin hebben om iets honderd keer opnieuw te doen tot het wel lukt gewoon verder kunnen met het verhaal. En anders kun je nog trots zijn dat je de aanwijzingen gevonden hebt en de verdachte zo hebt ondervraagd dat je de misdaad op hebt kunnen lossen, toch?
Ik denk dat ik 'em gewoon weer bij Amazon haal, voor 38 euro. Kheb daar een tijdje geleden Portal 2 voor net zo'n bedrag besteld en dat was 2 dagen later al in huisquote:Op zondag 1 mei 2011 11:31 schreef abruzzese het volgende:
Ik koop echt zelden een game bij de dag van release maar bij L.A.Noir is dat wel anders .
Deze game koop ik zeker over 3 weken voor de volle prijs van ¤60,00 .
Dat zegt al genoeg over jouquote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel? Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden. Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect.
Dat zeg ik toch niet? Het is allebei een uitdaging, het is allebei leuk en ik zou het allebei niet willen skippen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel?
Ik denk ook dat LA Noire een hoop te bieden heeft, maar het is natuurlijk wat kort door de bocht om te stellen dat je voor het halen van actiescenes je hersens niet hoeft te gebruiken. Wat mij betreft gaat het juist om de tactiek: welke positie kies je, welke voorwerpen zorg je dat je bij je hebt, op welke volgorde schakel je je vijanden uit, welke lijn kies je op de weg etc. etc. Juist als je niet zo vingervlug bent, is het belangrijker dat je een strategie kiest waarbij het ook niet nodig is om halsbrekende toeren uit te halen.quote:Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden.
Prima natuurlijk als dat voor jou een uitkomst biedt. Ik gun iedereen natuurlijk het plezier in z'n spel. Ik denk alleen dat het leuker is als je het zelf uitspeelt, maar goed, dat is mijn mening.quote:Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |