Het is vooral het gevaar van terug afglijden op mindere dagen die ik eng vind en die er ook reeel is. Na een nachtje weinig slaap bijvoorbeeld of stress of rottig nieuws is het al snel grijzer. Dan kan ik het grijze (ik ontwijk grijze randjes, het waren geen randjes hier, het was gewoon zwart) van anderen er niet bij hebben. Uit zelfbescherming lees ik er dus overheen en reageer er ook zo min mogelijk op. Wel heel lullig voor diegenen die dat zwarte/grijze voelen want ik had wel heel veel aan de posts van anderen. Het is (nog) niet over hier maar de goede dagen en zelfs weken overheersen flink!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, oefeningen zouden effectief moeten zijn als ik het zo lees op internet (95% van de gevallen) dus dat is een geruststelling![]()
Saffier, ik ben blij dat het bij jou over is gegaan dat grijze maar logisch dat je het nog wel lastig vindt om het er over te hebben hoor.
Ja maar dat is alleen voor abonnee-houdersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Die open volgende deel knop in de nieuwe layout is wat dat betreft wel briljant hoor, is echt secondenwerk om een nieuw deeltje te openen, de OP wordt automagisch gevuld en je hoeft alleen vorige deel linkje te plakken en het deelnummer te veranderen.
Ach ja, was effe vergeten dat ie niet zo van de oneven nummers is. Vind 'm zelf wel mooi zoEn wie weet ja, rond twaalven al, zou wel heel erg snel zijn. Reken er maar niet op
Maak je geen zorgen, er is altijd wel iemand die het niets uitmaakt, en dan komt het gewoon goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames(en enkele heer ofcourse)
idd. ik was zo'n muts die niet wilde posten vanwege n nieuw deel topicdrama wordt dat dan voor mij
Dat weet ik dan bijna wel zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef Noa24 het volgende:
Tessie: Ik was geloof ik in tranen uitgebarsten als mijn vriend al mijn schone en gestreken kleertjes weer door elkaar heen had gehaaldAl dat werk voor jan doedel. Jeetje. Al bedoelt hij het wel lief natuurlijk.
Flugeltje: Ga je nog wat bijzonders doen vanmiddag/vanavond? Misschien lekker uit eten of heb je vooral de neiging om lekker samen thuis te zijn? Ik geloof dat ik lekker uit eten zal gaan en dan op tijd naar huis ofzo..
Ik kijk naar een herhaling van de Pfaffs en 1 van die dochters heeft 8 cm ontsluiting en loopt gewoon nog een beetje met dr moeder te bellen. Kan me dat niet voorstellen gewoon! Ze heeft wel een ruggenprik gehad, geloof ik.
Haa nee joh de 10 je moet wel die gratis lodger scoren hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het zou wel heel gaaf zijn om op 06-08-10 om 12.14.16 uur te bevallen....
Als ik overdatum ga dan hoop ik dat het de 11de wordt, omdat mijn beide kinderen dan van 12-11 en van 11-12 zijn (die 19 jaar verschil hebben we het dan even niet over) en omdat dat bij een Amerikaanse datumnotatie een erg mooie datum geeft.... en dan mag de baby best om 09.08.07 uur geboren worden
Heb je dan even een linkje naar je Twitter (hier of in PM) want dan ga ik je Twitter morgen wel F5'enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik niet op FOK! bijhouden omdat dit niet prettig werkt met m'n telefoon, twitter wel en updates daar mogen gewoon ook hier neergezet worden... Ik denk dat het redelijk goed bij te houden gaat zijn allemaal
Joh, dat gaat gewoon de goede kant opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:03 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks, kan ik nu gebruiken!![]()
Vanochtend vocht verloren, nu nogsteeds kleine beetjes.
Ook al behoorlijk wat (wel zeer onregelmatige) weeen gehad.
VK is hier al geweest, testje gedaan en het was idd vruchtwater.
Vanmiddag even doorkomen, zet het goed door, komen ze hoe dan ook weer langs.
Zet het niet door (blijft het zo onregelmatig en 'matig') dan vanavond naar het ziekenhuis!
Dat is ook mijn voorgevoel. Ik zou mijn zin wel hebben doorgedreven iigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef leonieke het volgende:
Ik gok trouwens dat flugeltje gaat winnen op het gebied van eten. Althans, hier ging ik zeker die dag gewonnen hebben, zou ik wel voor gezorgd hebben![]()
4 cmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat weet ik dan bijna wel zekerik was met 8 cm echt niet in staat om nog een woord uit te brengen
![]()
Aan de andere kant, FTA is met weeën haar diploma nog op gaan halen en bij thuiskomst bleek ze 6 cm te hebben ofzozo kan het ook. haha. Maar FTA is gewoon bikkel
Huh? Je mag toch gewoon eten na een ks? Ik heb me iig niet aan speciale voorschriften gehouden, maar die kunnen me destijds ook compleet ontgaan zijn hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voorgevoel. Ik zou mijn zin wel hebben doorgedreven iig![]()
(en nu ik de vorige keer een ks heb gehad en weet wat je dan de eerste dagen te eten krijgt al helemaal!)
Ik niet... eerste dag na de ks helder vloeibaar, tweede dag gebonden vloeibaar (gruwel er nog van: griesmeelpudding enzo: als ik ergens een hekel aan heb) en de derde dag pas normaal voedsel (en 's avonds eindelijk beschuit met muisjes!).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
[..]
Huh? Je mag toch gewoon eten na een ks? Ik heb me iig niet aan speciale voorschriften gehouden, maar die kunnen me destijds ook compleet ontgaan zijn hoor!
Of bedoel je het heerlijke ziekenhuiseten?![]()
Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...
Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Gefeliciteerd!!! Over je vraag: ik vond dit een handige calculator.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...
Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Nienna wat geweldig!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
In mijn formulierenpakket wat ik van de week nog eens heb doorgelezen, stond in de 35e week van de zwangerschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wanneer is normaal het intake gesprek van de kraamzorg?
Ik neem aan dat je er graag bij wilde in de OP?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DoctorB het volgende:
14 december 2010: DoctorB (de 2e wordt een meisje!)
nee onmogelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef -Nienna- het volgende:
Ik wil alvast wel met 13 april in het lijstje, de datum kan na de eerste controle altijd nog aangepast worden toch?
Geniet nog even van vanavond en heel veel succes morgen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
3,5 uur of 24 uur, maakt niet uit. Dat gevoel van de vrachtauto.
goed punt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..
Welkom hier!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
Fluuuugel!
Ik ga morgen de hele dag F5'en hoor! Of moet ik aan de Twittert?
die van mij helemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
April... Jeetje, dan loopt de mijne al bijna.
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twitter is denk ik wat sneller, maar met al die nieuwe followers zal het hier ook vrij vlot vermeld staan denk ik...
En nu maar hopen dat ik er nog wat slaap uit weet te persen vannacht, de wekker gaat in elk geval op 6 uur zodat we het bed nog kunnen verschonen en op klossen kunnen hijsen, uitgebreid ontbijten en onszelf wellicht stiekem wat eerder op het ziekenhuis kunnen melden. laptop en dongel gaan mee, dus hopelijk goed bereik daar....
Ik ben inmiddels stiknerveus, de spanning van een onverwachte bevalling is lastig, maar de spanning van weten wat je morgen gaat gebeuren is ook niet echt te houden hoor....
Haha toch grieks gegeten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:
* stukje gyros tussen tanden uit peutert
Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Shit ja, nu je het zegt, hij updeet niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:
BEN JE NOU AL BEZIG?!!!!
Desalniettemin wilde ons kraambureau het bed tóch op klossen hebben, onder andere voor de controles. (Alleen heeft de kraamhulp niks gecontroleerd en is het bed maar één keer verschoond.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Tazz het volgende:
Flugel, zet hem op vandaag!
En als je in ziekenhuis bevalt is het geen noodzaak om bed op klossen te zetten. Het enigste is dat de kraamverzorgster het bed niet verschoont of opmaakt.
Hier ook inderdaad, maar ook wel een aantal keer controles gehad tijdens de kraamweek. En als die lui dan moeten bukken steeds worden ze daar niet heel vrolijk van denk ik. Maar misschien verschilt dat per bureau.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Desalniettemin wilde ons kraambureau het bed tóch op klossen hebben, onder andere voor de controles. (Alleen heeft de kraamhulp niks gecontroleerd en is het bed maar één keer verschoond.)
quote:Gel zorgt voor gerommel, nu nog hopen dat gerommel ook wat doet. Nu ff broodje eten en stukje wandelen...
quote:Gerommel neemt alweer wat af. Over 2,5 uur weten we of 't geholpen heeft. #twitterbaby
Nee dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef Hik het volgende:
Mja, lenzen vind ik nu eigenlijk niet echt een optie om juist nu mee te beginnen. Ben van mezelf al zo'n chaoot en dat is er de afgelopen tijd niet beter op geworden... Zou het heel veel beter worden gelijk na de geboorte denken jullie?(proest) Een fijne/mooie bril lijkt me nu prettiger. Lenzen komt dan nog wel eens een keertje.
oh ik miste een post. Ja dat zei mn opticien dus ook, of het me belemmerde in mn dagelijkse dingen, nouja niet echt dus. Ik zie met bril nu wel redelijk, ik ben heus geen gevaar op de weg ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef Saffier het volgende:
Wat fijn Huup!
Ik moet eik ook weer aan de bril... maar ja, dat lijkt zo onzinnig inderdaad met deze termijn. Aan de andere kant hoop ik langer te kunnen voeden straks en zie ik sommige dingen toch écht niet meer goed genoeg. Toch volgende week maar eens langs de opticien lopen maar...
Keurig Huup, altijd weer een geruststellingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:57 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik werd net gebeld met de uitslag van de combinatietest, kans is kleiner dan 1:5000; altijd wel prettig om te horen![]()
En als ik me goed herinner is het dezelfde uitslag als bij Amélie
Gek hè, als het in de krant staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Het is komkommertijd geloof ik![]()
Binnen 10 minuten ook gewoon iets van 35 followers erbij.
Zet hem op flugeltje, ik ben je vanmorgen nog net voor de hype gaan volgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Hier trouwens ook slechtere ogen tijdens de zwangerschap...
Nou net een nogal pijnlijk inwendig onderzoek gehad en m'n bmm is inmiddels wel verstreken. Nog geen ontsluiting echter dus een nieuwe lading gel erin en weer afwachten... Stuk pijnlijker dan vanochtend iig... Als het straks nog niet voldoende gedaan heeft mag ik vanacht wel blijven, maar gaan ze morgen weer verder.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het doorzet vandaag, kan je vanavond nog net mee in Hart van Nederland!
Ik vind dit al heel mooi klinken, hoor! Toen bij mij de bevalling werd ingeleid had ik al een ruimte centimeter ontsluiting en was mijn baarmoedermond gedeeltelijk verstreken, maar overdag gebeurde er uiteindelijk niet veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Hier trouwens ook slechtere ogen tijdens de zwangerschap...
Nou net een nogal pijnlijk inwendig onderzoek gehad en m'n bmm is inmiddels wel verstreken. Nog geen ontsluiting echter dus een nieuwe lading gel erin en weer afwachten... Stuk pijnlijker dan vanochtend iig... Als het straks nog niet voldoende gedaan heeft mag ik vanacht wel blijven, maar gaan ze morgen weer verder.
meh het gaat wat autorijden betreft eigenlijk prima hoor, ik heb ook -1,25 maar eigenlijk gaat het met bril op nu wel okay. Lenzen zijn wel altijd nog duurder dan de bril die ik al een jaar of 10 hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Huup: ik zou toch echt overwegen om voor nu op lenzen over te stappen. Als je van plan bent om zolang mogelijk borstvoeding te geven en een derde te nemen dan zit je wel een tijdje vast aan je slechte zicht. Ik weet niet welke sterkte je nodig hebt, maar ik heb -1,25 en ik merk dat ik zonder bril of lenzen toch net te weinig zie voor autorijden.
Wat geld betreft: je kunt online heel goedkoop aan lenzen komen en dan hoef je alleen nog maar de metingen te betalen. Misschien ben je daar wel goedkoper mee uit dan de lenzen bij een gewone opticien kopen. Ik weet niet precies hoe vaak je zo'n meting nodig zou hebben...
Fijn trouwens, de goede uitslag van de combinatietest!
Elisabethquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Flugel dat schiet niet op dus. Hopelijk zet het vanavond/vannacht goed door! Lachen trouwens dat jullie in de krant staan. welk ziekenhuis lig je eigenlijk? 2steden of het elisabeth?
Mja, we zagen het ja... Net als het infantiele klb-topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Saffier het volgende:
Hou je taai Flugeltje!!
Jullie staan zelfs op de FP
FOK!users twitteren over bevalling
helemaal mee eens!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef progje het volgende:
even uit lurk stand..
Lieve Flugel, trek je nou echt niks aan van die sensatiezoekers @ frontpage...
Als je dat soort reacties al serieus moet nemen.
Ik vind het juist geweldig wat jullie doen en als mensen zich er aan storen kijken ze maar lekker de andere kant op.
Hou vol daar in het ziekenhuis
*dikke knuffel*
Ik ga het zelf niet volgen, gewoon omdat ik dat soort dingen nooit volg. Maar ik vind het wel leuk dat jullie het doen, wanneer mijn vriendin zwanger is, doen wij (als zij dat ook wil) ook vast zoiets. Zoals ik zei, ik vind het in ieder geval leuk en je weet hoe FOK! op de fp volzit qua mensen die altijd hard zoeken om negatief te kunnen zijn. Succes en geniet van alles!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mja, we zagen het ja... Net als het infantiele klb-topic
Damn zeg, mensen op de hoogte houden kan blijkbaar echt alleen nog maar stiekem en verstopt. Voorpret delen is een soort van misdaad geworden...
Maakt e.e.à. Toch weer wat minder feestelijk zo...
Ja snap ik, ik zou zelf ook toch wel enigszins gekwetst zijn, maar probeer toch te zorgen dat het jouw en/of jullie plezier niet vergalt, cheersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Ah joh, als het zou gaan over het onderwerp op zich en wat men van delen van dit soort nieuws op inet gaat vind ik het niet zo'n probleem. Loop lang genoeg mee om daar mee om te kunnen gaan en e.e.à. Op waarde te schatten. Persoonlijke aanvallen op FOK! En onze twitteraccounts zijn minder funny, er wordt me door sommigen nog net geen MK met terugwerkende kracht toegewenst. En waarom? Omdat we vandaag samen iets van 10 tweets geplaatst hebben over een bevalling die niet opschiet. Okay okay, het zijn de fp rukkertjes maar, het zijn d kanslozen van klb, maar de jacht is geopend en dan kun je jezelf beter ff rustig houden...
Dat er een FP bericht van gemaakt is kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me er zo boos om maken.Boos omdat er een frontpagebericht van is gemaakt (begrijpen ze dan echt niet wat dat voor jullie betekent?) en boos vanwege de kortzichtige, kwetsende reacties.
Kun je er niet een afgesloten twitter van maken, flugeltje?
En nogmaals:. Het is niet niks, dit allemaal.
Nofi, ik kan me voorstellen dat dit rot is, maar het staat nota bene in het Brabants Dagblad, door Martijn zelf vertelt... dus dat het dan op de FP komt te staan, als zijnde een oud Admin en de radio maker van FOK kan je op je vingers natellen toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me er zo boos om maken.Boos omdat er een frontpagebericht van is gemaakt (begrijpen ze dan echt niet wat dat voor jullie betekent?) en boos vanwege de kortzichtige, kwetsende reacties.
Kun je er niet een afgesloten twitter van maken, flugeltje?
En nogmaals:. Het is niet niks, dit allemaal.
Waarom nou belachelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo belavhelijk nu ook al een topic op viva... http://bit.ly/cOYTPA
FP bericht is verwijderd, iedereen blijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nofi, ik kan me voorstellen dat dit rot is, maar het staat nota bene in het Brabants Dagblad, door Martijn zelf vertelt... dus dat het dan op de FP komt te staan, als zijnde een oud Admin en de radio maker van FOK kan je op je vingers natellen toch?
Dat KLB topic is gewoon stom!
Meldt dat ook even in het fp-gedeelte dan, zodat de nieuwsposter ook weet waar z'n bericht gebleven isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
FP bericht is verwijderd, iedereen blij
Die heeft het zelf verwijderdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Meldt dat ook even in het fp-gedeelte dan, zodat de nieuwsposter ook weet waar z'n bericht gebleven is
Pardon? . Staan zo vaak trouw en bevallingsberichten op met FOK!kers en aangezien Daan en Martijn OOK in het Brabants dagblad staan met deze twitterbaby leek het me leuk voor de FP. Verder zijn ze ook bekende FOK!kers. En is het een nieuwe vorm van socialmedia waar beide personen ook graag aan meedoen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me er zo boos om maken.Boos omdat er een frontpagebericht van is gemaakt (begrijpen ze dan echt niet wat dat voor jullie betekent?)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom nou belachelijkHet maakt echt een hoop los.
Joh, D&M hebben nu wel wat anders aan hun hoofd en aangezien er weinig postiefs instond helaas verwijderd. Maar goed, ik blijf achter mn bericht staan, het staat op twitter, Brabants dagblad, de Viva. Ik heb m alleen verwijderd om de reacties en omdat ik bang ben voor Daans hormonen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom snap ik het verwijderen van het FP bericht ook eig. niet zo goed...
Heb je ook gelijk in (en BE ook). En lief van je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Joh, D&M hebben nu wel wat anders aan hun hoofd en aangezien er weinig postiefs instond helaas verwijderd. Maar goed, ik blijf achter mn bericht staan, het staat op twitter, Brabants dagblad, de Viva. Ik heb m alleen verwijderd om de reacties en omdat ik bang ben voor Daans hormonen.
Sommige mensen snappen ook niet waarom ik veel dingen (berichtjes over Thomas, foto's van Thomas, ...) op facebook plaats. Vergeten die mensen eventjes dat heel mijn familie minstens 100km verder woont.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom hier, Jeetjejom! Het klinkt mij in de oren alsof je wel degelijk lekker met het zwanger zijn bezig bent! Fijn toch, van deze prille periode genieten?
Flugeltje, trek je er alsjeblieft niets van aan! Je twittert niet omwille van de aandacht maar om je directe omgeving op de hoogte te houden. Frontpageposters zijn doorgaans geen grote lichten die over context nadenken, maar liever snel een oordeel klaar hebben. Dát is pas een rage, overal maar een mening over hebben (hoe ongeïnformeerd ook) en die ook nog eens met de wereld willen delen.
Ik zie niet in wat een directe link naar fok op viva moet doen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom nou belachelijkHet maakt echt een hoop los.
Hetzelfde als wat een directe link in R&P of SEX doet als er iets leuks op het VIVA forum staat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een directe link naar fok op viva moet doen..
Ja dat gaat je een extra groot kraamkado kosten meneer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Joh, D&M hebben nu wel wat anders aan hun hoofd en aangezien er weinig postiefs instond helaas verwijderd. Maar goed, ik blijf achter mn bericht staan, het staat op twitter, Brabants dagblad, de Viva. Ik heb m alleen verwijderd om de reacties en omdat ik bang ben voor Daans hormonen.
KLB topic niet eens gevolgd. Op de FP heb ik zelf al flink gemod. Jammer van de reacties. En ik begrijp dat ik er nu niet vanaf kom met een pluchen beertje van de Xenos.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat gaat je een extra groot kraamkado kosten meneer!![]()
Fp bericht was niet eens het probleem, reacties kansloos als altijd. Was meer het klb topic waar het misging. Inclusief aantal erg lage berichten richting ons.
Hij mot naar huis helaas, rond een uurtje of tien pas geloof ik... Ik heb toch een kamer alleen dus wie weet kunnen we wel wat smokkelen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef leonieke het volgende:
Flugeltje wat ik niet meegekregen heb, maar mag Martijn ook in het ziekenhuis blijven of moet hij naar huis?
Weet je nog dat P. eigenlijk ook naar huis moest?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij mot naar huis helaas, rond een uurtje of tien pas geloof ik... Ik heb toch een kamer alleen dus wie weet kunnen we wel wat smokkelen..
ik zat me al te bedenken met wie ik met jan allemaal samen zwanger ben geweestquote:
ik had pm / irc / msn contact met een aantal mensen ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd DJMO
Maar uit de kast? Was je dan een kloon (die ik weer niet heb kunnen ontmaskeren)?
Heee! Spannend! Willem ga je het nog redden op 6 augustus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik las net de update bij twitter.
Er lijkt wat te gebeuren, begint een beetje gemeen te worden. Hopelijk doet het iets... Hang ook aan ctg nu.... #twitterbaby
Ik denk (hoopquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heee! Spannend! Willem ga je het nog redden op 6 augustus?
Succes Flugel, ik lees je updates ook graagJammer dat er zo kinderachtig op gereageerd werd
Maar laat het de bijzondere momenten en gebeurtenissen die gaan komen niet overschaduwen, dat is het echt niet waard
DJMO ook weer zwanger!Feli!
Iemand iets van ChillayD gehoord?
je houdt vast gewoon lokaal vocht vastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet een behaverlenger gaan gebruiken, maar ik zit nog in de ontkenningsfase.
bhverlenger? Een tussenstuk aan de achterkant ofzo? Kun je niet beter een andere kopen? Een maatje breder?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet een behaverlenger gaan gebruiken, maar ik zit nog in de ontkenningsfase.
woohooquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef DJMO het volgende:
aangezien ik flugel en martij ook volg .. k zie net deze update verschijnen:
martijnplanken Ik denk dat ik nog maar hier in het ziekenhuis blijf
zo te merken #komtlangzaamechtopgang
oh, ik had gewoon een nieuwe bh gekocht in de uitverkoop voor 12 euro. Heb ik nog vrij lang mee gedaan, nu heb ik m'n voedingsbh's.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Een behaverlenger is goedkoper.En ik heb alles nog van de vorige zwangerschap. 't Is alleen een kwestie van de mentale stap nemen. Pfft, ik ben nog maar 18 weken zwanger (bijna).
nog maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Een behaverlenger is goedkoper.En ik heb alles nog van de vorige zwangerschap. 't Is alleen een kwestie van de mentale stap nemen. Pfft, ik ben nog maar 18 weken zwanger (bijna).
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef DJMO het volgende:
*binnenploft*
[ afbeelding ]
ETA : 12 maart 2011
Mag ik erbij in het lijstje? Al zal ik niet heel actief posten, ik lees de laatste week weer regelmatig mee en zal zo nu en dan proberen wat over mezelf te posten![]()
ennuh Flugel .. zet m op meid je kunt het
Ja, houd op zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nog maar
mens! das bijna op de helft joh!!wat ga je hard!
o.a met mij... maar dit keer geen mogelijke datumtweeling... haha... (even voor de goede orde; ik ben niet zwanger...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:05 schreef DJMO het volgende:
ik zat me al te bedenken met wie ik met jan allemaal samen zwanger ben geweest![]()
je vergalt m'n layout.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef Asyniur het volgende:
FlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |