ik had pm / irc / msn contact met een aantal mensen ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd DJMO
Maar uit de kast? Was je dan een kloon (die ik weer niet heb kunnen ontmaskeren)?
Heee! Spannend! Willem ga je het nog redden op 6 augustus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik las net de update bij twitter.
Er lijkt wat te gebeuren, begint een beetje gemeen te worden. Hopelijk doet het iets... Hang ook aan ctg nu.... #twitterbaby
Ik denk (hoopquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heee! Spannend! Willem ga je het nog redden op 6 augustus?
Succes Flugel, ik lees je updates ook graagJammer dat er zo kinderachtig op gereageerd werd
Maar laat het de bijzondere momenten en gebeurtenissen die gaan komen niet overschaduwen, dat is het echt niet waard
DJMO ook weer zwanger!Feli!
Iemand iets van ChillayD gehoord?
je houdt vast gewoon lokaal vocht vastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet een behaverlenger gaan gebruiken, maar ik zit nog in de ontkenningsfase.
bhverlenger? Een tussenstuk aan de achterkant ofzo? Kun je niet beter een andere kopen? Een maatje breder?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet een behaverlenger gaan gebruiken, maar ik zit nog in de ontkenningsfase.
woohooquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef DJMO het volgende:
aangezien ik flugel en martij ook volg .. k zie net deze update verschijnen:
martijnplanken Ik denk dat ik nog maar hier in het ziekenhuis blijf
zo te merken #komtlangzaamechtopgang
oh, ik had gewoon een nieuwe bh gekocht in de uitverkoop voor 12 euro. Heb ik nog vrij lang mee gedaan, nu heb ik m'n voedingsbh's.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Een behaverlenger is goedkoper.En ik heb alles nog van de vorige zwangerschap. 't Is alleen een kwestie van de mentale stap nemen. Pfft, ik ben nog maar 18 weken zwanger (bijna).
nog maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Een behaverlenger is goedkoper.En ik heb alles nog van de vorige zwangerschap. 't Is alleen een kwestie van de mentale stap nemen. Pfft, ik ben nog maar 18 weken zwanger (bijna).
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef DJMO het volgende:
*binnenploft*
[ afbeelding ]
ETA : 12 maart 2011
Mag ik erbij in het lijstje? Al zal ik niet heel actief posten, ik lees de laatste week weer regelmatig mee en zal zo nu en dan proberen wat over mezelf te posten![]()
ennuh Flugel .. zet m op meid je kunt het
Ja, houd op zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nog maar
mens! das bijna op de helft joh!!wat ga je hard!
o.a met mij... maar dit keer geen mogelijke datumtweeling... haha... (even voor de goede orde; ik ben niet zwanger...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:05 schreef DJMO het volgende:
ik zat me al te bedenken met wie ik met jan allemaal samen zwanger ben geweest![]()
je vergalt m'n layout.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef Asyniur het volgende:
FlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugelFlugelflugel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |