Het is vooral het gevaar van terug afglijden op mindere dagen die ik eng vind en die er ook reeel is. Na een nachtje weinig slaap bijvoorbeeld of stress of rottig nieuws is het al snel grijzer. Dan kan ik het grijze (ik ontwijk grijze randjes, het waren geen randjes hier, het was gewoon zwart) van anderen er niet bij hebben. Uit zelfbescherming lees ik er dus overheen en reageer er ook zo min mogelijk op. Wel heel lullig voor diegenen die dat zwarte/grijze voelen want ik had wel heel veel aan de posts van anderen. Het is (nog) niet over hier maar de goede dagen en zelfs weken overheersen flink!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, oefeningen zouden effectief moeten zijn als ik het zo lees op internet (95% van de gevallen) dus dat is een geruststelling![]()
Saffier, ik ben blij dat het bij jou over is gegaan dat grijze maar logisch dat je het nog wel lastig vindt om het er over te hebben hoor.
Ja maar dat is alleen voor abonnee-houdersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Die open volgende deel knop in de nieuwe layout is wat dat betreft wel briljant hoor, is echt secondenwerk om een nieuw deeltje te openen, de OP wordt automagisch gevuld en je hoeft alleen vorige deel linkje te plakken en het deelnummer te veranderen.
Ach ja, was effe vergeten dat ie niet zo van de oneven nummers is. Vind 'm zelf wel mooi zoEn wie weet ja, rond twaalven al, zou wel heel erg snel zijn. Reken er maar niet op
Maak je geen zorgen, er is altijd wel iemand die het niets uitmaakt, en dan komt het gewoon goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames(en enkele heer ofcourse)
idd. ik was zo'n muts die niet wilde posten vanwege n nieuw deel topicdrama wordt dat dan voor mij
Dat weet ik dan bijna wel zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef Noa24 het volgende:
Tessie: Ik was geloof ik in tranen uitgebarsten als mijn vriend al mijn schone en gestreken kleertjes weer door elkaar heen had gehaaldAl dat werk voor jan doedel. Jeetje. Al bedoelt hij het wel lief natuurlijk.
Flugeltje: Ga je nog wat bijzonders doen vanmiddag/vanavond? Misschien lekker uit eten of heb je vooral de neiging om lekker samen thuis te zijn? Ik geloof dat ik lekker uit eten zal gaan en dan op tijd naar huis ofzo..
Ik kijk naar een herhaling van de Pfaffs en 1 van die dochters heeft 8 cm ontsluiting en loopt gewoon nog een beetje met dr moeder te bellen. Kan me dat niet voorstellen gewoon! Ze heeft wel een ruggenprik gehad, geloof ik.
Haa nee joh de 10 je moet wel die gratis lodger scoren hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het zou wel heel gaaf zijn om op 06-08-10 om 12.14.16 uur te bevallen....
Als ik overdatum ga dan hoop ik dat het de 11de wordt, omdat mijn beide kinderen dan van 12-11 en van 11-12 zijn (die 19 jaar verschil hebben we het dan even niet over) en omdat dat bij een Amerikaanse datumnotatie een erg mooie datum geeft.... en dan mag de baby best om 09.08.07 uur geboren worden
Heb je dan even een linkje naar je Twitter (hier of in PM) want dan ga ik je Twitter morgen wel F5'enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik niet op FOK! bijhouden omdat dit niet prettig werkt met m'n telefoon, twitter wel en updates daar mogen gewoon ook hier neergezet worden... Ik denk dat het redelijk goed bij te houden gaat zijn allemaal
Joh, dat gaat gewoon de goede kant opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:03 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks, kan ik nu gebruiken!![]()
Vanochtend vocht verloren, nu nogsteeds kleine beetjes.
Ook al behoorlijk wat (wel zeer onregelmatige) weeen gehad.
VK is hier al geweest, testje gedaan en het was idd vruchtwater.
Vanmiddag even doorkomen, zet het goed door, komen ze hoe dan ook weer langs.
Zet het niet door (blijft het zo onregelmatig en 'matig') dan vanavond naar het ziekenhuis!
Dat is ook mijn voorgevoel. Ik zou mijn zin wel hebben doorgedreven iigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef leonieke het volgende:
Ik gok trouwens dat flugeltje gaat winnen op het gebied van eten. Althans, hier ging ik zeker die dag gewonnen hebben, zou ik wel voor gezorgd hebben![]()
4 cmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat weet ik dan bijna wel zekerik was met 8 cm echt niet in staat om nog een woord uit te brengen
![]()
Aan de andere kant, FTA is met weeën haar diploma nog op gaan halen en bij thuiskomst bleek ze 6 cm te hebben ofzozo kan het ook. haha. Maar FTA is gewoon bikkel
Huh? Je mag toch gewoon eten na een ks? Ik heb me iig niet aan speciale voorschriften gehouden, maar die kunnen me destijds ook compleet ontgaan zijn hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voorgevoel. Ik zou mijn zin wel hebben doorgedreven iig![]()
(en nu ik de vorige keer een ks heb gehad en weet wat je dan de eerste dagen te eten krijgt al helemaal!)
Ik niet... eerste dag na de ks helder vloeibaar, tweede dag gebonden vloeibaar (gruwel er nog van: griesmeelpudding enzo: als ik ergens een hekel aan heb) en de derde dag pas normaal voedsel (en 's avonds eindelijk beschuit met muisjes!).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
[..]
Huh? Je mag toch gewoon eten na een ks? Ik heb me iig niet aan speciale voorschriften gehouden, maar die kunnen me destijds ook compleet ontgaan zijn hoor!
Of bedoel je het heerlijke ziekenhuiseten?![]()
Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...
Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Gefeliciteerd!!! Over je vraag: ik vond dit een handige calculator.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...
Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Nienna wat geweldig!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
In mijn formulierenpakket wat ik van de week nog eens heb doorgelezen, stond in de 35e week van de zwangerschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wanneer is normaal het intake gesprek van de kraamzorg?
Ik neem aan dat je er graag bij wilde in de OP?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DoctorB het volgende:
14 december 2010: DoctorB (de 2e wordt een meisje!)
nee onmogelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef -Nienna- het volgende:
Ik wil alvast wel met 13 april in het lijstje, de datum kan na de eerste controle altijd nog aangepast worden toch?
Geniet nog even van vanavond en heel veel succes morgen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
3,5 uur of 24 uur, maakt niet uit. Dat gevoel van de vrachtauto.
goed punt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..
Welkom hier!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
Fluuuugel!
Ik ga morgen de hele dag F5'en hoor! Of moet ik aan de Twittert?
die van mij helemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
April... Jeetje, dan loopt de mijne al bijna.
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twitter is denk ik wat sneller, maar met al die nieuwe followers zal het hier ook vrij vlot vermeld staan denk ik...
En nu maar hopen dat ik er nog wat slaap uit weet te persen vannacht, de wekker gaat in elk geval op 6 uur zodat we het bed nog kunnen verschonen en op klossen kunnen hijsen, uitgebreid ontbijten en onszelf wellicht stiekem wat eerder op het ziekenhuis kunnen melden. laptop en dongel gaan mee, dus hopelijk goed bereik daar....
Ik ben inmiddels stiknerveus, de spanning van een onverwachte bevalling is lastig, maar de spanning van weten wat je morgen gaat gebeuren is ook niet echt te houden hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |