abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84897973
Het zijn weer spannende dagen!

ChillayD, veel succes gewenst!

Flugel, ik leef ook met je mee. Morgen is het dan eindelijk zover en gaat er iets gebeuren!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84898062
ah FTA 4 cm :D nou vooruit, was je 2 cm minder bikkel :P maar nog steeds petje af hoor!

Flugel succes morgen! Ik zou gewoon voor Grieks gaan, t'is jullie laatste avondje met zn twee, dat mag best een beetje feestelijk. En klinken aardappels/groente/vlees feestelijk? ... nou dan :P geniet ervan :Y)

ChillayD succes meid!! Spannend :%
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:30:24 #53
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_84898668
14 december 2010: DoctorB (de 2e wordt een meisje!)
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_84900159
Flugel, succes morgen.

ChillayD, succes, zet m op!

En voor mn meldplichtL Moh.

En een sticker bij de vk. Bloeddruk 100/60 baby ligt vibi. Oh en ik moest nu toch echt de spullen in huis halen.. Dus ik heb meteen even klossen gehaald, die hoeven er pas onder als de weeen beginnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84900959
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...

Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
pi_84901012
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...

Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Gefeliciteerd!
pi_84901261
Voor wat je eraan hebt( tis iig wat tegenwicht aan alle horrorscenario's):
Ik ben twee keer ingeleid, was twee keer binnen 3,5 uur klaar.
Ik zou het zo weer doen. Bevallen op bestelling, datum kiezen enz.

Fijne voor de vader van mijn kinderen was dat ie mee kon kijken (lees oh en ah roepen bij een fikse wee, met een waarde van 140/160) en enige rekening met mij kon houden.
Succes dames.
pi_84901420
Nienna, wat fijn! *O*

Ik zou uitgaan van 4 weken, want met een cyclus van 35 dagen heb je waarschijnlijk pas na 21 dagen een eisprong gehad. Ik had ook een cyclus van rond de 35 dagen en was bij de positieve test ook pas 4 weken zwanger.
pi_84901502
Goede avond allemaal!
Enne Flugel heb je gewonnen met je afhaalgriek? Wat spannend zeg! Je allerlaatste dagje als bijna mama! Lekker in bad straks!
ChillyD, Spannend zeg, heel veel succes!

Hier is vandaag het kraampakket binnen gekomen van de CZ, sjonge jonge het wordt wel echt nu.. Wanneer is normaal het intake gesprek van de kraamzorg?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84901530
Enne Nienna gefeliciteerd met je zwangerschap!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84902208
quote:

Gefeliciteerd!!! Over je vraag: ik vond dit een handige calculator. :) Bij een cyclus van 35 dagen komt daaruit dat je 4 weken en 1 dag zwanger bent en op 13 april uitgerekend bent. 6 april zou je uitgerekend zijn als je een cyclus had van 28 dagen, daar gaan veel calculators automatisch vanuit.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:38:01 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84902694
quote:

Nienna wat geweldig!! Gefeliciteerd :*

Geen idee wanneer je eisprong was??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84902715
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wanneer is normaal het intake gesprek van de kraamzorg?
In mijn formulierenpakket wat ik van de week nog eens heb doorgelezen, stond in de 35e week van de zwangerschap.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:39:18 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84902734
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DoctorB het volgende:
14 december 2010: DoctorB (de 2e wordt een meisje!)
Ik neem aan dat je er graag bij wilde in de OP?
Gedaan, en gefeliciteerd :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:43:58 #65
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84902848
ChillayD heul veul succes! En Flugel, je laatste relaxte thuis-avond... Heel biezonder! Wat zal Willem een warm welkom krijgen!

Nienna, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor jullie!

Ik ben aan het werk vandaag, doe heel hard mijn best om VEEL mensen te leren kennen... :) Wie weet moet ik straks ook een agenda aanschaffen voor de kraamperiode... :) (En ken nu al 2 dames die ook in januari zijn uitgerekend, als dat niet gezellig wordt straks? Met de beebs meeten enzo?)

Vind het eigenljk heerlijk om even niet thuis te zijn, niet de sleur van alledag enzo. :) Geniet ik toch wel een beetje van!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84904940
Bedankt allemaal, ik denk dat mijn eisprong de 21e was (toen had ik was bloed na het klussen), maar zeker weten doe ik het niet omdat ik een hele onregelmatige cyclus had. Ik ga voorlopig dan maar uit van 13 april inderdaad.
pi_84905197
April... Jeetje, dan loopt de mijne al bijna.
pi_84905547
April klinkt nog wel erg ver weg inderdaad, dan is die van mij ook alweer een maand of zeven oud! :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:55:08 #69
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84905678
Spannend hoor allemaal.

@Nienna; omdat ik zo vroeg al positieve test had met 29 dagen ben ik maar uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en ik kom dan op 8 april uit. Dus 2 juli laatste keer ongesteld en dan 9 maanden plus week erbij tellen.

Maar pas na termijnbepaling weet ik of VK dat met me eens is. Maar 8-4 klinkt leuk ;)
Ik laat me pas in openingspost zetten nadat ik op 1 september bij eerste controle ben geweest en echo heb gehad. En dan bij 12 weken is het pas officieel.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_84906113
J-net waarom vanaf 12 weken pas officieel? Je bent nu toch ook gewoon zwanger? Ik snap het best met vertellen aan je omgeving enzo, maar ik zou toch gewoon lekker gaan genieten van het zwanger-zijn.
Ik vond het heel fijn om vanaf de eerste test wel m'n ouders op de hoogte te stellen. Zelfs al zou het mis gaan dan had ik ook m'n ouders om lekker bij uit te janken.
pi_84906213
Ik wil alvast wel met 13 april in het lijstje, de datum kan na de eerste controle altijd nog aangepast worden toch?
pi_84906465
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef -Nienna- het volgende:
Ik wil alvast wel met 13 april in het lijstje, de datum kan na de eerste controle altijd nog aangepast worden toch?
nee onmogelijk ;)
pi_84906506
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

nee onmogelijk ;)
:D
pi_84906858
Waaah...nieuwe zwangeren! *O* Gefeliciteerd Nienna, DoctorB en J-net! Bij de post van gisteren twijfelde ik al bij J-net, durfde nog niet te feliciteren :) April....wow, dan is de mijne gewoon al 4 maanden! :o
ChillayD, you go girl! Bijna een baby!
En Flugel....geniet van jullie laatste avond samen en hoop dat je morgen WIllem eindelijk in je armen mag sluiten. Veel succes en ik denk aan je! :*

Hier vandaag 23 weken *O*
Back in business.
pi_84907046
Gefeliciteerd Nienna, DoctorB en J-net met jullie zwangerschappen!!!

Flugel heel veel succes morgen!!!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:31:35 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84907542
Nienna, DoctorB, J-net allemaal van harte *O* *O*

@Shirley, ik mag toch hopen dat het niet onze echte laatste avond samen is, maar de laatste met z'n tweetjes ;)

Mooie sticker Ticootje :Y

-sabine- tnx voor het hart onder de riem, 3,5 uur! damn dan voel je jezelf ook alsof je door een bus bent overreden of niet?

* stukje gyros tussen tanden uit peutert 8-)

Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84907596
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:

Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Geniet nog even van vanavond en heel veel succes morgen!
pi_84907668
3,5 uur of 24 uur, maakt niet uit. Dat gevoel van de vrachtauto.
pi_84907703
Ja..ik bedoelde idd met z'n tweetjes Flugel :D! Geniet ook van je bad en buik nu het nog kan!
Back in business.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:36:24 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84907745
Flugeltje, ik lees het nu pas. Morgen is het zo ver! Wat spannend! *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:38:42 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84907864
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
3,5 uur of 24 uur, maakt niet uit. Dat gevoel van de vrachtauto.
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..
pi_84907967
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..
goed punt!
pi_84908672
Fluuuugel! :W

Ik ga morgen de hele dag F5'en hoor! Of moet ik aan de Twittert?
pi_84908843
Flugel heel veel succes morgen! Ik hoop dat het allemaal vlotjes verloopt :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84908956
Ik heb vannacht gedroomd dat bij de 20-weken-echo bleek dat ik 1,4 centimeter ontsluiting had. :')
pi_84909180
Ik droomde vannacht dat we naar het ziekenhuis gingen. M. ging een parkeerkaartje halen, maar ik had helemaal geen weeën, maar het kaartje was alleen geldig als ik ging bevallen.
pi_84909215
quote:

Welkom hier! *O* En jij ook, J-Net!

Het hangt van je verloskundige af wat als uitgerekende datum aangehouden zal worden. In principe gaat men uit van de eerste dag van je laatste menstruatie, maar als je er heel zeker van bent dat je cyclus 35 dagen heeft geduurd (doordat je bijvoorbeeld je eisprong hebt gevonden m.b.v. temperaturen of een ovulatietest) dan kunnen ze daarvan afwijken. Die berekening is natuurlijk accurater. Ook kan een termijnecho de doorslag geven. In mijn geval hebben we de dag waarop ik positief heb getest aangehouden als NOD en van daaruit teruggerekend. Kortom: het kan nog alle kanten opgaan.
pi_84912141
Flugel, ik hoop voor jou toch eerder op die 4 uur van mij dan die 24...ik heb de twitter op de foon gezet, houd ik moet morgen tussen de bedrijven door mooi in de gaten. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:08:37 #89
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84912669
12 weken echo termijnbepaling vinnik toch fijn om aan te houden als leidraad. Maar hier kan alvast wel 8 april aanhehouden worden. We gaan het de opa's en oma's vertellen na de 8 weken controle ( is ook met echo).
Mijn ouders strategisch na groot familiefeest en voor ze op vakantie gaan. Tegen de tijd dat ze terug komen is t alweer tijd voor volgende echo ;)

Heb te veel collegaatjes gezien waar t niet goed ging, dus ben van de slag om de arm tot k echt die echobeelden heb gezien. En mn broertjd heeft verstandelijke beperking dus ook spannend allemaal. Dus aan ene kant enorm op roze wolk aan andere kant nog ff wachten met enorm grote blijheid.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_84914448
ChillayD en flugeltje :% :% :%

En nieuwe zwangeren, gefeliciteerd *O*
Zoals al eerder gezegd: wat ver weg nog :o :D Geniet ervan :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:47:44 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84914930
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
Fluuuugel! :W

Ik ga morgen de hele dag F5'en hoor! Of moet ik aan de Twittert?

Twitter is denk ik wat sneller, maar met al die nieuwe followers zal het hier ook vrij vlot vermeld staan denk ik...

En nu maar hopen dat ik er nog wat slaap uit weet te persen vannacht, de wekker gaat in elk geval op 6 uur zodat we het bed nog kunnen verschonen en op klossen kunnen hijsen, uitgebreid ontbijten en onszelf wellicht stiekem wat eerder op het ziekenhuis kunnen melden. laptop en dongel gaan mee, dus hopelijk goed bereik daar....

Ik ben inmiddels stiknerveus, de spanning van een onverwachte bevalling is lastig, maar de spanning van weten wat je morgen gaat gebeuren is ook niet echt te houden hoor....
pi_84914958
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
April... Jeetje, dan loopt de mijne al bijna.
die van mij helemaal ;(

nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:48:42 #93
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_84914985
Gefeliciteerd DoctorB, Nienna en J-net met jullie zwangerschappen! *O*

Flugeltje, ik hoop dat je vanavond toch nog lekker kan slapen. Kan me voorstellen hoe spannend het wel niet moet zijn voor jullie! Heel veel succes morgen!
pi_84915114
Hoe gaat het nu met jou Silmarwen? nog steeds zo'n last van hoofdpijn?
Wanneer had je weer controle?
pi_84915685
Ik denk dat ik overigens maandagmiddag of dinsdag 1 van deze rompers ga halen voor de baby

het grote zus shirt heeft Lotte nu al O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:10:12 #96
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_84916194
Mijn bloeduitslagen waren goed, maar de hoofdpijn is nog niet weg. Helaas iets hormonaals waarschijnlijk. Ik kan het negeren. ;) Voel me verder eigenlijk wel goed, als we de bekken niet meerekenen. Maar dat zie ik meer los van het zwanger zijn. Suf he? :D

Hoe gaat het met jou? Heb je je 20 weken echo al gehad? Nee toch? En wat een leuke rompers!!! Yade heeft ook een grote zus shirt, knalroze, haar favoriet. Ook bij de prenatal gekocht.
pi_84916544
Wel fijn dat de bloeduitslagen goed waren, maar wel minder dat de hoofdpijn nog niet weg is
Elke dag hoofdpijn hebben is echt heel rot, heb het zelf een paar jaar geleden een maand of 2 gehad ofzo, echt niet grappig :(

Maandagmiddag hebben we de echo! Ben heel erg benieuwd!!
Gaat allemaal prima hier! Weinig last van alles, merk wel dat tillen en veel dingen doen wat zwaarder begint te worden. Op m'n werk laat ik het tillen van dozen papier/enveloppen/andere dingen nu maar aan m'n collega's over..maar dat vind ik wel moeilijk moet ik zeggen.
Dat knalroze shirt heeft Lotte dus ook :D
Heb hem ook in het lichtroze gekocht met lange mouwen, maar die past ze volgens mij pas tegen de tijd dat haar broertje/zusje geboren is :P
Enige waar ik wel "last" van heb is dat ik gewoon heel moe ben, had nu ook al lang in bed moeten liggen..maar daar is toch wel wat misgegaan geloof ik ;)
* mrien gaat maar snel naar boven toe nu
pi_84916944
flugel heel heel veel succes morgen!
eindelijk O+ willem O+
pi_84917068
Oh ChillayD bij jou is het ook al spannend! Succes!
En Flugel, ik hoop dat het morgen lekker vlot verloopt allemaal, en dat je stiekem gewoon al wat ontsluiting blijkt te hebben enzo!

Zo'n grote broer shirt wil ik ook nog laten maken voor Graeme. In de winkels zie ik ze steeds vanaf maat 86 en daar past hij nog helemaal niet in, dus dan maar bij GMK ofzo laten drukken.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Admin donderdag 5 augustus 2010 @ 23:25:57 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84917203
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Twitter is denk ik wat sneller, maar met al die nieuwe followers zal het hier ook vrij vlot vermeld staan denk ik...

En nu maar hopen dat ik er nog wat slaap uit weet te persen vannacht, de wekker gaat in elk geval op 6 uur zodat we het bed nog kunnen verschonen en op klossen kunnen hijsen, uitgebreid ontbijten en onszelf wellicht stiekem wat eerder op het ziekenhuis kunnen melden. laptop en dongel gaan mee, dus hopelijk goed bereik daar....

Ik ben inmiddels stiknerveus, de spanning van een onverwachte bevalling is lastig, maar de spanning van weten wat je morgen gaat gebeuren is ook niet echt te houden hoor....
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:
BEN JE NOU AL BEZIG?!!!!

:')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')