Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...
Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Gefeliciteerd!!! Over je vraag: ik vond dit een handige calculator.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
Nog steeds een beetje beduusd van de positieve test...kom ik toch alvast een voorzichtige vraag neerzetten en dan vooral voor degenen die net als ik een lange cyclus hadden...
Mijn gem. cyclus was 35 dagen, laatste menstruatie begon op 30 juni. Als ik dat invul op sites met een calculator krijg ik verschillende uitgerekende datums, namelijk 6 april en 13 april...moet ik nu uitgaan van ongeveer 4 weken zwanger of ongeveer 5 weken?
Nienna wat geweldig!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
In mijn formulierenpakket wat ik van de week nog eens heb doorgelezen, stond in de 35e week van de zwangerschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wanneer is normaal het intake gesprek van de kraamzorg?
Ik neem aan dat je er graag bij wilde in de OP?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DoctorB het volgende:
14 december 2010: DoctorB (de 2e wordt een meisje!)
nee onmogelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef -Nienna- het volgende:
Ik wil alvast wel met 13 april in het lijstje, de datum kan na de eerste controle altijd nog aangepast worden toch?
Geniet nog even van vanavond en heel veel succes morgen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
3,5 uur of 24 uur, maakt niet uit. Dat gevoel van de vrachtauto.
goed punt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, had mezelf bij 24 uur eerder een trein voorgesteld... Vrachtauto komt ook hard aan, maar is wat korter..
Welkom hier!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -Nienna- het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
Fluuuugel!
Ik ga morgen de hele dag F5'en hoor! Of moet ik aan de Twittert?
die van mij helemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
April... Jeetje, dan loopt de mijne al bijna.
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twitter is denk ik wat sneller, maar met al die nieuwe followers zal het hier ook vrij vlot vermeld staan denk ik...
En nu maar hopen dat ik er nog wat slaap uit weet te persen vannacht, de wekker gaat in elk geval op 6 uur zodat we het bed nog kunnen verschonen en op klossen kunnen hijsen, uitgebreid ontbijten en onszelf wellicht stiekem wat eerder op het ziekenhuis kunnen melden. laptop en dongel gaan mee, dus hopelijk goed bereik daar....
Ik ben inmiddels stiknerveus, de spanning van een onverwachte bevalling is lastig, maar de spanning van weten wat je morgen gaat gebeuren is ook niet echt te houden hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |