Joh, dat gaat gewoon de goede kant opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:03 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks, kan ik nu gebruiken!![]()
Vanochtend vocht verloren, nu nogsteeds kleine beetjes.
Ook al behoorlijk wat (wel zeer onregelmatige) weeen gehad.
VK is hier al geweest, testje gedaan en het was idd vruchtwater.
Vanmiddag even doorkomen, zet het goed door, komen ze hoe dan ook weer langs.
Zet het niet door (blijft het zo onregelmatig en 'matig') dan vanavond naar het ziekenhuis!
Dat is ook mijn voorgevoel. Ik zou mijn zin wel hebben doorgedreven iigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef leonieke het volgende:
Ik gok trouwens dat flugeltje gaat winnen op het gebied van eten. Althans, hier ging ik zeker die dag gewonnen hebben, zou ik wel voor gezorgd hebben![]()
4 cmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat weet ik dan bijna wel zekerik was met 8 cm echt niet in staat om nog een woord uit te brengen
![]()
Aan de andere kant, FTA is met weeën haar diploma nog op gaan halen en bij thuiskomst bleek ze 6 cm te hebben ofzozo kan het ook. haha. Maar FTA is gewoon bikkel
Huh? Je mag toch gewoon eten na een ks? Ik heb me iig niet aan speciale voorschriften gehouden, maar die kunnen me destijds ook compleet ontgaan zijn hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voorgevoel. Ik zou mijn zin wel hebben doorgedreven iig![]()
(en nu ik de vorige keer een ks heb gehad en weet wat je dan de eerste dagen te eten krijgt al helemaal!)
Ik niet... eerste dag na de ks helder vloeibaar, tweede dag gebonden vloeibaar (gruwel er nog van: griesmeelpudding enzo: als ik ergens een hekel aan heb) en de derde dag pas normaal voedsel (en 's avonds eindelijk beschuit met muisjes!).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
[..]
Huh? Je mag toch gewoon eten na een ks? Ik heb me iig niet aan speciale voorschriften gehouden, maar die kunnen me destijds ook compleet ontgaan zijn hoor!
Of bedoel je het heerlijke ziekenhuiseten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |