Haha toch grieks gegeten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:
* stukje gyros tussen tanden uit peutert
Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Shit ja, nu je het zegt, hij updeet niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:
BEN JE NOU AL BEZIG?!!!!
Desalniettemin wilde ons kraambureau het bed tóch op klossen hebben, onder andere voor de controles. (Alleen heeft de kraamhulp niks gecontroleerd en is het bed maar één keer verschoond.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Tazz het volgende:
Flugel, zet hem op vandaag!
En als je in ziekenhuis bevalt is het geen noodzaak om bed op klossen te zetten. Het enigste is dat de kraamverzorgster het bed niet verschoont of opmaakt.
Hier ook inderdaad, maar ook wel een aantal keer controles gehad tijdens de kraamweek. En als die lui dan moeten bukken steeds worden ze daar niet heel vrolijk van denk ik. Maar misschien verschilt dat per bureau.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Desalniettemin wilde ons kraambureau het bed tóch op klossen hebben, onder andere voor de controles. (Alleen heeft de kraamhulp niks gecontroleerd en is het bed maar één keer verschoond.)
quote:Gel zorgt voor gerommel, nu nog hopen dat gerommel ook wat doet. Nu ff broodje eten en stukje wandelen...
quote:Gerommel neemt alweer wat af. Over 2,5 uur weten we of 't geholpen heeft. #twitterbaby
Nee dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef Hik het volgende:
Mja, lenzen vind ik nu eigenlijk niet echt een optie om juist nu mee te beginnen. Ben van mezelf al zo'n chaoot en dat is er de afgelopen tijd niet beter op geworden... Zou het heel veel beter worden gelijk na de geboorte denken jullie?(proest) Een fijne/mooie bril lijkt me nu prettiger. Lenzen komt dan nog wel eens een keertje.
oh ik miste een post. Ja dat zei mn opticien dus ook, of het me belemmerde in mn dagelijkse dingen, nouja niet echt dus. Ik zie met bril nu wel redelijk, ik ben heus geen gevaar op de weg ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef Saffier het volgende:
Wat fijn Huup!
Ik moet eik ook weer aan de bril... maar ja, dat lijkt zo onzinnig inderdaad met deze termijn. Aan de andere kant hoop ik langer te kunnen voeden straks en zie ik sommige dingen toch écht niet meer goed genoeg. Toch volgende week maar eens langs de opticien lopen maar...
Keurig Huup, altijd weer een geruststellingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:57 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik werd net gebeld met de uitslag van de combinatietest, kans is kleiner dan 1:5000; altijd wel prettig om te horen![]()
En als ik me goed herinner is het dezelfde uitslag als bij Amélie
Gek hè, als het in de krant staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Het is komkommertijd geloof ik![]()
Binnen 10 minuten ook gewoon iets van 35 followers erbij.
Zet hem op flugeltje, ik ben je vanmorgen nog net voor de hype gaan volgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Hier trouwens ook slechtere ogen tijdens de zwangerschap...
Nou net een nogal pijnlijk inwendig onderzoek gehad en m'n bmm is inmiddels wel verstreken. Nog geen ontsluiting echter dus een nieuwe lading gel erin en weer afwachten... Stuk pijnlijker dan vanochtend iig... Als het straks nog niet voldoende gedaan heeft mag ik vanacht wel blijven, maar gaan ze morgen weer verder.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het doorzet vandaag, kan je vanavond nog net mee in Hart van Nederland!
Ik vind dit al heel mooi klinken, hoor! Toen bij mij de bevalling werd ingeleid had ik al een ruimte centimeter ontsluiting en was mijn baarmoedermond gedeeltelijk verstreken, maar overdag gebeurde er uiteindelijk niet veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Hier trouwens ook slechtere ogen tijdens de zwangerschap...
Nou net een nogal pijnlijk inwendig onderzoek gehad en m'n bmm is inmiddels wel verstreken. Nog geen ontsluiting echter dus een nieuwe lading gel erin en weer afwachten... Stuk pijnlijker dan vanochtend iig... Als het straks nog niet voldoende gedaan heeft mag ik vanacht wel blijven, maar gaan ze morgen weer verder.
meh het gaat wat autorijden betreft eigenlijk prima hoor, ik heb ook -1,25 maar eigenlijk gaat het met bril op nu wel okay. Lenzen zijn wel altijd nog duurder dan de bril die ik al een jaar of 10 hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Huup: ik zou toch echt overwegen om voor nu op lenzen over te stappen. Als je van plan bent om zolang mogelijk borstvoeding te geven en een derde te nemen dan zit je wel een tijdje vast aan je slechte zicht. Ik weet niet welke sterkte je nodig hebt, maar ik heb -1,25 en ik merk dat ik zonder bril of lenzen toch net te weinig zie voor autorijden.
Wat geld betreft: je kunt online heel goedkoop aan lenzen komen en dan hoef je alleen nog maar de metingen te betalen. Misschien ben je daar wel goedkoper mee uit dan de lenzen bij een gewone opticien kopen. Ik weet niet precies hoe vaak je zo'n meting nodig zou hebben...
Fijn trouwens, de goede uitslag van de combinatietest!
Elisabethquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Flugel dat schiet niet op dus. Hopelijk zet het vanavond/vannacht goed door! Lachen trouwens dat jullie in de krant staan. welk ziekenhuis lig je eigenlijk? 2steden of het elisabeth?
Mja, we zagen het ja... Net als het infantiele klb-topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Saffier het volgende:
Hou je taai Flugeltje!!
Jullie staan zelfs op de FP
FOK!users twitteren over bevalling
helemaal mee eens!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef progje het volgende:
even uit lurk stand..
Lieve Flugel, trek je nou echt niks aan van die sensatiezoekers @ frontpage...
Als je dat soort reacties al serieus moet nemen.
Ik vind het juist geweldig wat jullie doen en als mensen zich er aan storen kijken ze maar lekker de andere kant op.
Hou vol daar in het ziekenhuis
*dikke knuffel*
Ik ga het zelf niet volgen, gewoon omdat ik dat soort dingen nooit volg. Maar ik vind het wel leuk dat jullie het doen, wanneer mijn vriendin zwanger is, doen wij (als zij dat ook wil) ook vast zoiets. Zoals ik zei, ik vind het in ieder geval leuk en je weet hoe FOK! op de fp volzit qua mensen die altijd hard zoeken om negatief te kunnen zijn. Succes en geniet van alles!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mja, we zagen het ja... Net als het infantiele klb-topic
Damn zeg, mensen op de hoogte houden kan blijkbaar echt alleen nog maar stiekem en verstopt. Voorpret delen is een soort van misdaad geworden...
Maakt e.e.à. Toch weer wat minder feestelijk zo...
Ja snap ik, ik zou zelf ook toch wel enigszins gekwetst zijn, maar probeer toch te zorgen dat het jouw en/of jullie plezier niet vergalt, cheersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Ah joh, als het zou gaan over het onderwerp op zich en wat men van delen van dit soort nieuws op inet gaat vind ik het niet zo'n probleem. Loop lang genoeg mee om daar mee om te kunnen gaan en e.e.à. Op waarde te schatten. Persoonlijke aanvallen op FOK! En onze twitteraccounts zijn minder funny, er wordt me door sommigen nog net geen MK met terugwerkende kracht toegewenst. En waarom? Omdat we vandaag samen iets van 10 tweets geplaatst hebben over een bevalling die niet opschiet. Okay okay, het zijn de fp rukkertjes maar, het zijn d kanslozen van klb, maar de jacht is geopend en dan kun je jezelf beter ff rustig houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |