Kant-en-klare zijn vies en zelf maken is ook niet zoveel werk. Kun je ze ook precies zo bakken als je zelf lekker vindt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
En nu ga ik vanavond maar pannenkoeken eten, maar ik twijfel of ik ze zelf ga maken of lekker lui doe en die kant en klare haal.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Rare smaak heb je dan :$.
Japsnars, ik raad je deze set aan. Ben hem al ff aan het luisteren en ik vind hem gruwelijk tot nu toe.
http://soundcloud.com/erolalkan/erol-alkans-hard-summer-mix
Handmatig van alles het volume aan te passen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Hoe maak je in iTunes het geluid van alle nummers even hard?
alles selectere, info tonen, opties, volume aanpassen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Hoe maak je in iTunes het geluid van alle nummers even hard?
Ja dan gaat alles harder of zachter, schiet je nog niets mee op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alles selectere, info tonen, opties, volume aanpassen.
Je krijgt toch nooit alles op hetzelfde volume.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dan gaat alles harder of zachter, schiet je nog niets mee op.
Kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit alles op hetzelfde volume.
Nee pas als ik echt op me eigen woon. Deze keuken mag niet gezien worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Salatrel het volgende:
maarre.... vanavond dus koken met Tli op tinychat?
Hee, dat is die chick van Houniets fobo die ik hier ooit postte.quote:
www.mamjo.comquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand hier misschien ook een linkje naar dat forum met al die trieste en geile surinamers?
Kan hem me niet zo 1-2-3 voor de geest halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Jap, ken je deze ook (vast wel, oudje, maar toch)
Yep en geen idee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dat is die chick van Houniets fobo die ik hier ooit postte.
Die eerste?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk Tli. Die eerste moet het ongeveer worden. Dus is een teint (of twee) lichter dan wat ik nu heb. KLIK.
Wow, wies die helemaal linker op de foto?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk Tli. Die eerste moet het ongeveer worden. Dus is een teint (of twee) lichter dan wat ik nu heb. KLIK.
thanks manquote:
Gast, hoor die klassieke intro met dan een keiharde beat ergens op 0:30 - 0:40quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind sommige minimal nummers wel chill ja.Sowieso hou ik van simpele harde beats.
WD's tantequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, wies die helemaal linker op de foto?
[..]
thanks man
Haha, fuckedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ging dus gisteren met vriendinnen naar sneak preview. Nou toen de 3D-brillen uitgedeeld werden wisten we al hoe ver het was. Godverdomme wat een slechte film was dat zeg. Step up 3!!!!!1
Lektroluv viel me echt tegen livequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan hem me niet zo 1-2-3 voor de geest halen.
En hij is net zoals als die set die Sky net postte wel heel erg rauw en er zijn (zeldzame) momenten dat ik daar wel van hou maar dit is er zeker geen van
Dit daarentegen:![]()
![]()
![]()
Dies misschien nog wel slechter als je imdb moet gelovenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, fucked![]()
Het had ook nog Avatar Last Airbender 3d kunnen zijn.
Of Sammy's zeeavontuurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, fucked![]()
Deze grap is zo slecht dat er niet eens een mondhoek omhoog ging.quote:
Alles was beter geweest dan dit. Er waren ook mensen die wegliepen toen de film begon. Epic.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, fucked![]()
Heb hem nog nooit live gezien maar zou best kunnen ja. Ik vind ook lang niet al zijn shit goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lektroluv viel me echt tegen live.Of ik was te vercrackt om nog te kunnen oordelen.
Nee. Actrice. Naam?quote:
Kan niet slechter dan Avatar 3d.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dies misschien nog wel slechter als je imdb moet geloven
Ik houd van alles maar ondertussen vind ik ook weer heel veel kutquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben te inconsequent qua smaak. Live hou ik van diepe electro of onbekende DJ's die niet alleen maar fucking bubbling draaien maar gewoon hits en climax-shit.
Mijn nichtje zei op facebook heel enthousiast jaaa Step up 3D in de sneakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ging dus gisteren met vriendinnen naar sneak preview. Nou toen de 3D-brillen uitgedeeld werden wisten we al hoe ver het was. Godverdomme wat een slechte film was dat zeg. Step up 3!!!!!1
Iemand anders had het gedaan. Uitpakken duurde een uurtje of 20.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Mozy het volgende:
Japsnars, een 1G office suite tot 5 MB. Hoe lang ben jij bezig geweest met comprimeren man
Ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan niet slechter dan Avatar 3d.
En hoe lang duurt uitpakken? En kan je het dan ook met bijvoorbeeld WinRAR of 7zip uitpakken als je het met KGB hebt ingepakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Mozy het volgende:
Japsnars, een 1G office suite tot 5 MB. Hoe lang ben jij bezig geweest met comprimeren man
Ik was in Eindhoven ook nog! Hij was echt slecht. Echt echt heeeeeeel erg slecht. Zelfs als ik 15 was geweest (wat ongetwijfeld de doelgroep is) had ik het een kutfilm gevonden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn nichtje zei op facebook heel enthousiast jaaa Step up 3D in de sneak
De Pathe in EINDHOVEN!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven ook nog! Hij was echt slecht. Echt echt heeeeeeel erg slecht. Zelfs als ik 15 was geweest (wat ongetwijfeld de doelgroep is) had ik het een kutfilm gevonden.
Deze kwam ik laatst nog tegen in mijn mapquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben te inconsequent qua smaak. Live hou ik van diepe electro of onbekende DJ's die niet alleen maar fucking bubbling draaien maar gewoon hits en climax-shit.
Je hebt blauwe mannetjes avatar (8. fucking 3 op imdb, ongelofelijk)quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit live gezien maar zou best kunnen ja. Ik vind ook lang niet al zijn shit goed.
Dit is ook slecht trouwens:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze kwam ik laatst nog tegen in mijn map
Vind je Avatard dan meer waard?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt blauwe mannetjes avatar (8. fucking 3 op imdb, ongelofelijk)
Step up (4.3)
Godverdomme ik moet ook naar die film.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven ook nog! Hij was echt slecht. Echt echt heeeeeeel erg slecht. Zelfs als ik 15 was geweest (wat ongetwijfeld de doelgroep is) had ik het een kutfilm gevonden.
Mijn nichtje is 22 ofzo. Als je niet van dat soort dansen houdt, dan houdt het automatisch opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik doel op die tekenfilm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt blauwe mannetjes avatar (8. fucking 3 op imdb, ongelofelijk)
Step up (4.3)
Sienna Miller.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, wies die helemaal linker op de foto?
[..]
thanks man
Blauwe mannetjes avatar is hoogstens een 5 waard. Last airbender moet ik nog zien maar die wordt vast beter.quote:
Je gaat toch niet serioesoe die Last airbender shit zien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blauwe mannetjes avatar is hoogstens een 5 waard. Last airbender moet ik nog zien maar die wordt vast beter.
Ik wil het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:
Oh WD zulk licht haar staat je denk ik wel heel goed ben benieuwd!
Are you shitting me?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blauwe mannetjes avatar is hoogstens een 5 waard. Last airbender moet ik nog zien maar die wordt vast beter.
Jonge die tekenfilm was kankerbaasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serioesoe die Last airbender shit zien?
Haha, erg spannond jongons en meisjonsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk trouwens dat ze ook in Eindhoven naar de film waswat spannond
Jawel. Is een stuk beter dan Avatar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serioesoe die Last airbender shit zien?
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn nichtje is 22 ofzo. Als je niet van dat soort dansen houdt, dan houdt het automatisch op
Was je heel de dag in Eindhoven?
Nee, het is gewoon zo. Ik weet dat de verhaallijn in ieder geval al stukken beter is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Are you shitting me?
This can't be serious
Maar wat bezield je, er komen verder amper films uit op dit momentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.
Ehm rond 4u ging ik naar viriendin toe.
Dat gaat al helemaal kak worden.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Ik weet dat de verhaallijn in ieder geval al stukken beter is.
Ik ga voor de soundtrack.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat gaat al helemaal kak worden.
Nou op die pathé site stonden er 49 pagina's met verwachte films hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat bezield je, er komen verder amper films uit op dit moment
Ja maar dat vind ik ook hoor, dat het echt een heel erg slechte cliché film isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.
Ehm rond 4u ging ik naar viriendin toe.
quote:
49? Oh, ik dacht dat er echt zo goed als niets uitkwam nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou op die pathé site stonden er 49 pagina's met verwachte films hoor.En we kregen die brilletjes natuurlijk pas toen we in de zaal zaten.
Wat? Het verhaal van The last Airbender is echt wel beter dan dat van Avatar. Dat is 100% feit.quote:
Ik heb al die pagina's verder niet doorgelezen en me er ook niet in verdiept. Maargoed, we hebben wat afgelachen tijdens die film, dus we hebben ons wel vermaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
49? Oh, ik dacht dat er echt zo goed als niets uitkwam nu.
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens wel een instant turn-off:
[ afbeelding ]
Ze komt me bekend voor, wie is het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens wel een instant turn-off:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.
De heks van serenberg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, wie is het?
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Mozy het volgende:
Als ik spa water drink, dan vind ik het altijd smaken naar...rondjes.
Serieus.
Ze is 12 jongen varkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik zou d'r doen, maar ik ken haar toch niet.
[ afbeelding ]
Ik denk daar niet echt over na, en ik denk niet aan rondjes. het smaakt naar rondjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?
Dan maak jij kans op die mooieeeeeee
Synesthesie!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)
Kinderen hebben dat ook, dat is het gewoon bij Mozy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?
Dan maak jij kans op die mooieeeeeee
Synesthesie!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Met donkere haren wel ja maar niet met blonde haren en die kleurlenzen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.
15*quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
Luur, wat vind je van Billionaire met Bruno Mars :$.
Ik ben wel een beelddenker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Kinderen hebben dat ook, dat is het gewoon bij Mozy.
Het smaakt naar rondjes? Dat klinkt als een fucked up mental illnessquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Mozy het volgende:
Als ik spa water drink, dan vind ik het altijd smaken naar...rondjes.
Serieus.
Kutnummer.quote:
Ja dat is het juistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk daar niet echt over na, en ik denk niet aan rondjes. het smaakt naar rondjes.
Wel leuk maar 1x is meer dan genoegquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het smaakt naar rondjes? Dat klinkt als een fucked up mental illness
Maar ik ervaar helemaal niks anders in vormen of kleuren, althans niet bewust.quote:
Bakkes dicht, bamischijf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef BobbyB het volgende:
En dan mij meteen varken noemen he, kankerwijf.
Ik zong 'm gisteren lekker mee in de keuken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
Luur, wat vind je van Billionaire met Bruno Mars :$.
Ik huur de wreckin crew van C_N in om je op te zoeken.quote:
Ik heb dat altijd met mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het met getallen en kleurensommige getallen zijn gewoon een bepaalde kleur.
0 1 2 3 4 is voor mij zwart wit rood groen geel. Genoeg mensen hebben van dat soort associaties1 op de 15 ofzo
Yep.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef Maisnon het volgende:
is Bruno Mars die ene die gitaar speelt en so fucking bad zingt? Ik vind het zo stom dat hij al het werk doet in het nummer en die andere de credits krijgt
Give it to me, baby.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik huur de wreckin crew van C_N in om je op te zoeken.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh eind augustus nog weekendje weg zou wel chill zijn. Precies tussen hertentamens en nieuwe studiejaar in.
Naar Volendam!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh eind augustus nog weekendje weg zou wel chill zijn. Precies tussen hertentamens en nieuwe studiejaar in.
aha aha.quote:
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest.quote:
Pretty fly for a white guy.quote:
Is dat niet iets met een stoornis in het Autismespectrum?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het met getallen en kleurensommige getallen zijn gewoon een bepaalde kleur.
0 1 2 3 4 is voor mij zwart wit rood groen geel. Genoeg mensen hebben van dat soort associaties1 op de 15 ofzo
Ik ga dit niet herhalen. Last warning.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik post dat liedje niet meer als iemand mij vertelt waar ik heb album van Owl Vision, Leprozy kan downloaden (gratis).
Ik laatst nog, geen hol te beleven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pretty fly for a white guy.
10 punten voor WD.
Van dat Owl Vision krijg je oorkanker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dit niet herhalen. Last warning.
Jonge ik heb mijn bronnen al gchecked, kan niks vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
KYK 'M DREIGEN DAN.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als niemand het kan vinden, blijft er niet veel over dan dat jij het moet blijven posten.quote:
betalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
http://www.amazon.com/Lep(...)id=1255865655&sr=1-1
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat niet iets met een stoornis in het Autismespectrum?
Zo klinkt het welquote:
Hij vraagt niet naar een mening maar naar een downloadlink.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van dat Owl Vision krijg je oorkanker.
Zal best maar IQ bepaald lang niet alles. Als jij inderdaad een hoog IQ had, dan zijn er blijkbaar andere mentale dingen die bij jou beperken dat jij je IQ ten volste benut en dus een hogere opleiding had kunnen doen wat maar weereens aantoont dat een IQ lang niet alles zegt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, Japsnars, je IQ gok van mij gister zat er heel erg naast.
Die gaf ik toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij vraagt niet naar een mening maar naar een downloadlink.
Wat was je daar aan het doen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik laatst nog, geen hol te beleven.
haha. Zie hem trollen dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zal best maar IQ bepaald lang niet alles. Als jij inderdaad een hoog IQ had, dan zijn er blijkbaar andere mentale dingen die bij jou beperken dat jij je IQ ten volste benut en dus een hogere opleiding had kunnen doen wat maar weereens aantoont dat een IQ lang niet alles zegt.
Rondje zeilen langs het IJsselmeer en de eerste dag hebben we in Volendam aangemeerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was je daar aan het doen dan?
quote:OWL VISION TORRENT
OWL VISION IS NOW AVAILABLE AS A TORRENT THROUGH ALL MAJOR TORRENT SITES.
SOMEONE RIPPED THE TRACKS OF MY MYSPACE PLAYER AND SPREAD THEM VIA THE PIRATE BAY.
I'M TOTALLY COOL WITH THIS BECAUSE I LIKE IT WHEN PEOPLE LISTEN TO MY MUSIC
(THAT'S WHY I UPLOADED THEM ON MYSPACE IN THE FIRST PLACE).
ALL OF THE TRACKS AREN'T HIGH QUALITY MP3'S. JUST THE FREE RELEASE ONES.
IF YOU WANT HIGH QUALITY (320KBPS OR WAV) GO TO ANY MAJOR ONLINE MUSIC STORE.
(ITUNES, AMAZON, JUNO ETC.)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie. Ibiza was beetje duur, dat is jammer.
Oh oke, ik zag voor me dat je een dagje Volendam had gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rondje zeilen langs het IJsselmeer en de eerste dag hebben we in Volendam aangemeerd.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
Bobby, PM me ff die DL links van Stacey.
quote:
Die heb ik al niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
Bobby, PM me ff die DL links van Stacey.
Waarom doe je dat dan niet, bladieblablabal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan ook wel VWO doen en net zoals jij 2x blijven zitten.
Jammer, ik vind die shit fucking grappig.quote:
komt goed, heb ik ook op de bucket list gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, ik zag voor me dat je een dagje Volendam had gedaan.
No way, net toen we hadden aangemeerd werd er een oude vent op een brancard afgevoerd terwijl er iemand naast liep met een defibrillator, leuke binnenkomst.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, ik zag voor me dat je een dagje Volendam had gedaan.
Nu heb ik trek in brie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Salatrel het volgende:
Stacey
volgens mij heeft die inmiddels 4 kilo brie tussen de benen hangen
KFC bucket?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
komt goed, heb ik ook op de bucket list gezet
Ja jonge ik moet ook nog wel eens dingen doen.quote:
Je zou denken dat het wel wat drukker is, omdat: toeristenseizoen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No way, net toen we hadden aangemeerd werd er een oude vent op een brancard afgevoerd terwijl er iemand naast liep met een defibrillator, leuke binnenkomst.
Vervolgens hebben we wat rondgelopen en er was bar weinig te beleven, na wat gegeten te hebben zijn we op zoek gegaan naar een leuke kroeg of club maar toen we een paar chicks vroegen of er wat te doen was in Volendam bleek er helemaal niks op dinsdag te doen te zijn. Ze had het nog wel over 1 of ander café de dijk maar dat was vast niet leuk voor 'ons soort mensen'/buitenstaanders.
Dat café zijn we later nog tegengekomen en dat was gewoon uitgestorven, net als alle andere kroegjes in de haven
Ik las alleen brie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan brie tussen iemands benen krijg ik niet bepaald zin in brie.
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan brie tussen iemands benen krijg ik niet bepaald zin in brie.
is idd vrouwenvoedsel, geen probleem dusquote:
Nee hoor, er is vast een reden dat je niet voorbij het VMBO bent gekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan ook wel VWO doen en net zoals jij 2x blijven zitten.
Maar je bent fris en fruitig (quote:
Hahaha, zie hem trollen dan. Ik heb HAVO gedaan jonge.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, er is vast een reden dat je niet voorbij het VMBO bent gekomen.
Is brie vrouwenvoedsel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
is idd vrouwenvoedsel, geen probleem dus
voor mannen: hahaha, maakt weke wezens
Tsja, blijkbaar niet. We zijn ook geen enkele Japanners of wat dan ook tegengekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wel wat drukker is, omdat: toeristenseizoen?
En dan doe je nu MBO waarom?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahaha, zie hem trollen dan. Ik heb HAVO gedaan jonge.
quote:
Woeptiefuckingdoequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar niet. We zijn ook geen enkele Japanners of wat dan ook tegengekomen.
Het gezin in de boot naast ons was trouwens wel die dag op de foto geweest met Jan Smit
Hoi. Hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind school saai, ik ben niet een type die leert voor examens en huiswerk maakt.
ja ik ben zoen en stoeibaar ja, hahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je bent fris en fruitig () om 6 uur opgestaan?
Ik werd om kwart voor 3 een keer wakker.
Ja, echt schimmelkaas of kaas met schimmel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
We hebben alleen schimmelkaas. Ook goed.
Pff, hoe hou je dat vol?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik ben zoen en stoeibaar ja, hahaha![]()
michel sliep van 7:30 - 13:00, dus een glorieuze 5 en half uur
Meldt*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind school saai, ik ben niet een type die leert voor examens en huiswerk maakt.
M'n boeken van mn vervolgopleiding doorgekeken. MBO4. Kankermakkelijk vriend.quote:
Hou jij van kaas?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt schimmelkaas of kaas met schimmel?
Ja, hoezo?quote:
Roquefort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt schimmelkaas of kaas met schimmel?
Ja, dat zegt iedere leerling. Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he. Bij Engels had iedereen in mijn klas A1 lees niveau, en ik zat op C1, alleen omdat die test niet hoger ging.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n boeken van mn vervolgopleiding doorgekeken. MBO4. Kankermakkelijk vriend.Big, bigger, biggest en shit bij engels.
Kreeg ik in Havo1 al.
Nee, gewoon een vraagje.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n boeken van mn vervolgopleiding doorgekeken. MBO4. Kankermakkelijk vriend.Big, bigger, biggest en shit bij engels.
Kreeg ik in Havo1 al.
quote:
Ik heb na mijn eerste semester op het HAVO NOOIT meer geleerd. Ik kan dat echt niet man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedere leerling. Ik ook.
Maar als andere mensen wel zo makkelijk huiswerk kunnen maken en kunnen leren, dan zijn wij misschien gewoon niet zo capabel en is het juist goed dat wij eruit gefilterd worden door middel van blijven zitten of degraderen naar een lager schoolniveau.
dat zie je maar weer he, klasse apart, wat wil jij nog meer...hahahaquote:
Ik dacht dat je alleen bij Nederlands Avi shit had. Dat ging trouwens ook gewoon maar tot A9 ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he. Bij Engels had iedereen in mijn klas A1 lees niveau, en ik zat op C1, alleen omdat die test niet hoger ging.
Misschien gaan we wel naar Madrid, ga ik Alejandro opzoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, het is altijd leuk om iets te hebben waar je naar uit kan kijken.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he. Bij Engels had iedereen in mijn klas A1 lees niveau, en ik zat op C1, alleen omdat die test niet hoger ging.
dramatische liefde op afstand....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel naar Madrid, ga ik Alejandro opzoeken.
Aansteller, je kan alles als je ertoe zet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb na mijn eerste semester op het HAVO NOOIT meer geleerd. Ik kan dat echt niet man.
Dat is geen Avi. http://www.nederlandsalstweedetaal.nl/niveaus.htmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen bij Nederlands Avi shit had. Dat ging trouwens ook gewoon maar tot A9 ofzo?
Spannend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen concentratie voor, als het geen leuk vak is tenmiste. Voor shit zoals Bio en Natuurkunde kan ik wel leren. Maar Duits en Frans kots ik uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aansteller, je kan alles als je ertoe zet.
Eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat zie je maar weer he, klasse apart, wat wil jij nog meer...hahaha
Niet alles is leuk in het leven, maar sommige dingen moeten gedaan worden. Ik hou niet van 'ik kan het niet'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen concentratie voor, als het geen leuk vak is tenmiste. Voor shit zoals Bio en Natuurkunde kan ik wel leren. Maar Duits en Frans kots ik uit.
madrid is vooral heet, hier pakt het zich samen, donker bijna staal blauwquote:
Kan ik me voorstellen.quote:
Werkboek is workbook in het Engels, niet answer book.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn hele opleiding is in het Engels, maar zo te zien is het van niveau lik me vesje. Ik dacht nou moeilijke woorden en shit, maar neen.
Om nog maar over Spaans te zwijgen.
Ik deed dat werkboek open. Alle antwoorden van de opdrachten, staan achter de opdracht, WTF?!
Tsjaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn hele opleiding is in het Engels, maar zo te zien is het van niveau lik me vesje. Ik dacht nou moeilijke woorden en shit, maar neen.
Om nog maar over Spaans te zwijgen.
Ik deed dat werkboek open. Alle antwoorden van de opdrachten, staan achter de opdracht, WTF?!
Vanochtend regende het keihard, nu even zon, maar bewolking is onderweg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
madrid is vooral heet, hier pakt het zich samen, donker bijna staal blauw
Op zich is het goed je beperkingen te kennen hoor. Alleen ik snap wel dat je je ergert als iemand het wel zou kunnen, maar alleen een schop onder de kont nodig heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet alles is leuk in het leven, maar sommige dingen moeten gedaan worden. Ik hou niet van 'ik kan het niet'.
Alejandro was je fuckbuddy op Ibiza?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar houd ik ook niet van, maar toen ik de keuze moest maken was ik nog dom en jong. Nu weet ik wel beter, en duurt het 3 jaar langer voordat ik Leraar kan worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet alles is leuk in het leven, maar sommige dingen moeten gedaan worden. Ik hou niet van 'ik kan het niet'.
logisch 1 van de primaire behoeftes, naast de andere voor de hand liggendenquote:
Moet dit een grap van niveau voorstellen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werkboek is workbook in het Engels, niet answer book.
Het is een van de moeilijkste opleidingen van het MBO heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsjadat is dan het niveau he
En over wat Mozy zei, niemand vind het leuk om uren te leren en huiswerk te makendat heeft niks met denkvermogen maar alles met ambitie en doorzettingsvermogen te maken. En je hebt bij bijna alle opleidingen sowieso zelf in de hand hoe uitgebreid je erover leert.
Maar als je iets kiest wat je echt boeit, dan maakt dat uurtje extra per dag echt niet uit.
Hoe kan je nou in de eerste al C1/C2 voor Engels hebben wanneer je dat pas echt krijgt wanneer het je moedertaal is of je op zjin minst het al jaren foutloos spreekt en complex sentences kan maken en een zeer uitgebreide vocabulary hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is geen Avi. http://www.nederlandsalstweedetaal.nl/niveaus.htm
De niveau's staan voor hoe goed je de taal beheerst.
Leraar in welk vakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar houd ik ook niet van, maar toen ik de keuze moest maken was ik nog dom en jong. Nu weet ik wel beter, en duurt het 3 jaar langer voordat ik Leraar kan worden.
Inderdaad, Nu doe ik iets wat me boeit en ik vind het leuk. Toen deed ik iets wat me geen reet kon schelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsjadat is dan het niveau he
En over wat Mozy zei, niemand vind het leuk om uren te leren en huiswerk te makendat heeft niks met denkvermogen maar alles met ambitie en doorzettingsvermogen te maken. En je hebt bij bijna alle opleidingen sowieso zelf in de hand hoe uitgebreid je erover leert.
Maar als je iets kiest wat je echt boeit, dan maakt dat uurtje extra per dag echt niet uit.
Nee, ondermaats niveau, derhalve die PI.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet dit een grap van niveau voorstellen?
Basisschool.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leraar in welk vakof op de basisschool
Het had geen niveau, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ondermaats niveau, derhalve die PI.
Ik ben autodidact. Ik heb mijzelf Engels aangeleerd toen ik 6 was. In groep 7 wist ik al de dingen die ik later in mijn examen op het VMBO zou krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in de eerste al C1/C2 voor Engels hebben wanneer je dat pas echt krijgt wanneer het je moedertaal is of je op zjin minst het al jaren foutloos spreekt en complex sentences kan maken en een zeer uitgebreide vocabulary hebt.
Ik heb altijd op mijn klasgenoten voorgelopen wat betreft mijn kennis van de Engelse taal maar als ik kijk wat en hoe ik in de onderbouw schreef, faalde ik vroeger nog best hard.
Welke groep?quote:
Wacht, je moet eerst een 3-jarige opleiding tot onderwijsassistent gaan doen voordat je naar het pabo kan? Damn, kon je dan niet beter 2 jaar nog naar het havo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar houd ik ook niet van, maar toen ik de keuze moest maken was ik nog dom en jong. Nu weet ik wel beter, en duurt het 3 jaar langer voordat ik Leraar kan worden.
Moet je eigenlijk ook samenwerken bij projecten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook het geluk dat ik bij mn studie geen tentamens heb of echt veel huiswerk, nouja misschien zie ik het dan niet als huiswerk
Maar dus wel dat je de ene week niks te doen hebt en de andere tot diep in de nacht door moet werken
Dat kan je beter doen ja Damn, alleen vind ik havo kankersaai en nu doe ik alvast wat praktijk ervaring op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wacht, je moet eerst een 3-jarige opleiding tot onderwijsassistent gaan doen voordat je naar het pabo kan? Damn, kon je dan niet beter 2 jaar nog naar het havo?
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben autodidact. Ik heb mijzelf Engels aangeleerd toen ik 6 was. In groep 7 wist ik al de dingen die ik later in mijn examen op het VMBO zou krijgen.
Ja, precies hetzelfde bij mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben autodidact. Ik heb mijzelf Engels aangeleerd toen ik 6 was. In groep 7 wist ik al de dingen die ik later in mijn examen op het VMBO zou krijgen.
Ik ben een near-native speaker. Ik praat het foutloos, schrijven is een ander verhaal. Maar dat komt omdat ik keihard penis zuig in spelling.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde bij mij.
Betekend nog steeds niet dat je goede complex sentences kan maken en een extended vocabulary hebt. Ik geloof best dat je bovengemiddeld goed was/bent in Engels maar ik geloof nooit van zijn leven dat jij het niveau had wat er op die website besproken wordt. Ik geloof namelijk dat een flink deel van de tweetalig opgevoede kinderen dat niveau nog niet eens heeft op 12-jarige leeftijd (gekeken naar het Nederlandsniveau van de gemiddelde brugklasser).
Ja, echt hè. Ik zie zoveel mensen falen met lees- en luistertoetsen en dan heb ik echt zoiets van hoe de fuck kun je hier nou problemen mee hebben. Zo moeilijk is het echt niet wat er daar op je blaadje staatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd.Zweeds leerde ik van mams en paps en Frans alleen van papa.
![]()
En ik vind mensen die een drie voor een Engels toets weten te halen echt sneu.Je kijkt toch ook films en zo, dan lees je de ondertiteling en hoor je wat er wordt gezegd, dan kan je het ook wel leren naar mijn inziens.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd.Zweeds leerde ik van mams en paps en Frans alleen van papa.
![]()
En ik vind mensen die een drie voor een Engels toets weten te halen echt sneu.Je kijkt toch ook films en zo, dan lees je de ondertiteling en hoor je wat er wordt gezegd, dan kan je het ook wel leren naar mijn inziens.
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd. Expres dingen kijken zonder ondertiteling, leer je het vanzelf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ja maar ik blijf bij mijn eerdere standpunt dat jij nooit van zijn leven een niveau van vaardiggebruiker had in de brugklas. Vast wel ten opzichte van je klasgenoten maar niet ten opzichte van volwassen mensen die Engelse als nativelanguage hebben. Dat gaat er gewoon niet bij mij in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben een near-native speaker. Ik praat het foutloos, schrijven is een ander verhaal. Maar dat komt omdat ik keihard penis zuig in spelling.
Hey boy hey girlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou helemaal niet van the Chemical Brothers maar toch is het megachill en luister ik het altijd.
Mensen die inderdaad niet lezen zijn gewoon frustrerend. Kijk, als je het niet kan, kan je het niet. Maar probeer dan om te beginnen gewoon de tekst en de opdracht eens te lezen. Daar staat bijna alles in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, echt hè. Ik zie zoveel mensen falen met lees- en luistertoetsen en dan heb ik echt zoiets van hoe de fuck kun je hier nou problemen mee hebben. Zo moeilijk is het echt niet wat er daar op je blaadje staat
Niet in de brugklas hoor, eerste op het MBO. Ik ben pas echt goed in Engels geworden sinds de 3de van het VMBO.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf bij mijn eerdere standpunt dat jij nooit van zijn leven een niveau van vaardiggebruiker had in de brugklas. Vast wel ten opzichte van je klasgenoten maar niet ten opzichte van volwassen mensen die Engelse als nativelanguage hebben. Dat gaat er gewoon niet bij mij in.
Maar dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Mozy, als basisschool leraar moet je wel veel thuis doen hé? Dingen nakijken, lessen voorbereiden, etc etc
Ik ging altijd toen ik jong was en nog inbelverbinding had op Engelse websites kijken en als ik een woord niet snapte, vroeg ik het aan mijn moeder (gecertificeerd Engelstolk)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd. Expres dingen kijken zonder ondertiteling, leer je het vanzelf.
Ik weet waarom Moos leraar wilt worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Mozy, als basisschool leraar moet je wel veel thuis doen hé? Dingen nakijken, lessen voorbereiden, etc etc
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet in de brugklas hoor, eerste op het MBO. Ik ben pas echt goed in Engels geworden sinds de 3de van het VMBO.
Mijn moeder kan alleen het standaard engels. Ze kan wel goed Duits en papa ook. Maar papa kan niet schrijven, vind dat altijd zo sneu als ik hem dan moet helpen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ging altijd toen ik jong was en nog inbelverbinding had op Engelse websites kijken en als ik een woord niet snapte, vroeg ik het aan mijn moeder (gecertificeerd Engelstolk)
Lets talk in English then.quote:
Mijn moeder vraagt me nog steeds dingen die ze niet weet, terwijl ik chill met cola in mn hand naar Discovery HD zonder ondertiteling kijk omdat die het voor de zoveelste keer weer niet doet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.Toen ik 9 was en 9/11 gebeurde, kon ik zo onderhand nog meer begrijpen van wat er allemaal gezegd werd op CNN dan mijn vader
Ja, films vooral, en series kijk ik ook altijd zonder ondertiteling. Omdat ik te lui ben om te zoeken naar een ondertitelde versie.. en sommige ondertitelingen worden zo verneukt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd. Expres dingen kijken zonder ondertiteling, leer je het vanzelf.
Kan hij wel Nederlands schrijven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder kan alleen het standaard engels. Ze kan wel goed Duits en papa ook. Maar papa kan niet schrijven, vind dat altijd zo sneu als ik hem dan moet helpen.![]()
WROM NIETquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder kan alleen het standaard engels. Ze kan wel goed Duits en papa ook. Maar papa kan niet schrijven, vind dat altijd zo sneu als ik hem dan moet helpen.![]()
Ja maar het is wel kut als je een Britse serie kijkt en er komt opeens een Schot voorbij. Oké, meestal is het nog wel verstaanbaar maar somsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt me nog steeds dingen die ze niet weet, terwijl ik chill met cola in mn hand naar Discovery HD zonder ondertiteling kijk omdat die het voor de zoveelste keer weer niet doet.![]()
[..]
Ja, films vooral, en series kijk ik ook altijd zonder ondertiteling. Omdat ik te lui ben om te zoeken naar een ondertitelde versie.. en sommige ondertitelingen worden zo verneukt.
Ik kijk ook alles zonder ondertiteling. Dat vind ik veel fijner.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt me nog steeds dingen die ze niet weet, terwijl ik chill met cola in mn hand naar Discovery HD zonder ondertiteling kijk omdat die het voor de zoveelste keer weer niet doet.![]()
[..]
Ja, films vooral, en series kijk ik ook altijd zonder ondertiteling. Omdat ik te lui ben om te zoeken naar een ondertitelde versie.. en sommige ondertitelingen worden zo verneukt.
Hij kan helemaal niet schrijven, geen Nederlands en geen Duits.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan hij wel Nederlands schrijven?![]()
Oh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet schrijven, geen Nederlands en geen Duits.
Last van zijn handen of gewoon iets mentaals? En kan hij wel lezen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet schrijven, geen Nederlands en geen Duits.
Ik zal het even uitleggen voor jullie denken wtf.quote:
Dus hij is analfabeet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor jullie denken wtf.Papa komt uit een gezin van 15 en hij was de oudste. Vroeger was het normaal om als oudste mee te gaan werken aangezien bijna elk gezien het niet breed had. Papa is vanaf zijn 12e niet meer naar school gegaan maar ipv naar school te gaan stond hij dagen lang in de steenfabriek te werken.
Versta je dat niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het is wel kut als je een Britse serie kijkt en er komt opeens een Schot voorbij. Oké, meestal is het nog wel verstaanbaar maar soms![]()
Een gezin van 15, holy shit jij hebt een grote familiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor jullie denken wtf.Papa komt uit een gezin van 15 en hij was de oudste. Vroeger was het normaal om als oudste mee te gaan werken aangezien bijna elk gezien het niet breed had. Papa is vanaf zijn 12e niet meer naar school gegaan maar ipv naar school te gaan stond hij dagen lang in de steenfabriek te werken.
15, dat is wel huge! Heeft ie nu niet zoiets van dat ie het toch wel wil lerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wel als ze gewoon Brits praten. Maar een Schot die zijn eigen taaltje brabbelt versta jij echt niet hoor.quote:
Lezen kan hij wel gelukkig. Alleen schrijven, echt alleen de simpele dingen zoals hoi hoe is het, soms liet hij een briefje achter voor mama of voor mij achter als hij ging werken en als je dan keek wat er precies stond. Ik vond het soms zo zieligquote:
Drop niet zo plotseling in een topic, het is nu niet mijn schuld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Hier hou ik van. Nog een heel laatste seizoen van The Hills voor de boeg.
Ik schreef de S verkeerd om tot mijn 7e of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik kon trouwens allang schrijven op mijn 12e
De aller laatste aflevering is een wtf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Hier hou ik van. Nog een heel laatste seizoen van The Hills voor de boeg.
Die man is bijna 60 en lichamelijk helemaal uitgeput, daar geeft hij niets meer om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een gezin van 15, holy shit jij hebt een grote familie
Maar waarom neemt hij nu dan niet alsnog een cursus om zijn analfabetisme te overwinnen?
Toch wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wel als ze gewoon Brits praten. Maar een Schot die zijn eigen taaltje brabbelt versta jij echt niet hoor.
hmm dunno, moeilykquote:
Wow dat is wel zielig ja! En niet zo leuk van je moeder tbh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lezen kan hij wel gelukkig. Alleen schrijven, echt alleen de simpele dingen zoals hoi hoe is het, soms liet hij een briefje achter voor mama of voor mij achter als hij ging werken en als je dan keek wat er precies stond. Ik vond het soms zo zieligDaarom ligt het tussen mama en mij op dit moment ook niet zo lekker omdat ze te lui is om werk te zoeken en profiteert van papa terwijl papa zich de hele dag lang kapot werkt in de fabriek terwijl hij vanaf zijn 12e al werkt, en hij is nu bijna 60. Dan denk ik ook bij mezelf van mam gun pap ook eens zijn rust en verdien ook wat bij.
Echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De aller laatste aflevering is een wtf.
http://www.tv-dome.net/quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
WAT. FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
DAAR WORD IK ALTIJD ZO KANKERLIJP VAN HE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
WAT. FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
En ik had voor papa een witte linnen broek gekocht bij de h&m die wou hij al zolang. En ze gingen afgelopen weekend een weekendje naar Düsseldorf met wat familieleden en hij wou graag een nieuw shirt voor op de broek. Begon mama te huilen van ja we hebben het niet zo breed en dan wil je ook nog nieuwe kleren. Bel ik mama na het weekend op, zeg ik ja heb je nog wat gekocht? Zegt ze ja een nieuw shirt en nieuwe broek. Ik zo oh. En papa? Die heeft niks gekocht. Like wtf. Ik erger me er zo aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow dat is wel zielig ja! En niet zo leuk van je moeder tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |