Maar wat bezield je, er komen verder amper films uit op dit momentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.
Ehm rond 4u ging ik naar viriendin toe.
Dat gaat al helemaal kak worden.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Ik weet dat de verhaallijn in ieder geval al stukken beter is.
Ik ga voor de soundtrack.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat gaat al helemaal kak worden.
Nou op die pathé site stonden er 49 pagina's met verwachte films hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat bezield je, er komen verder amper films uit op dit moment
Ja maar dat vind ik ook hoor, dat het echt een heel erg slechte cliché film isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.
Ehm rond 4u ging ik naar viriendin toe.
quote:
49? Oh, ik dacht dat er echt zo goed als niets uitkwam nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou op die pathé site stonden er 49 pagina's met verwachte films hoor.En we kregen die brilletjes natuurlijk pas toen we in de zaal zaten.
Wat? Het verhaal van The last Airbender is echt wel beter dan dat van Avatar. Dat is 100% feit.quote:
Ik heb al die pagina's verder niet doorgelezen en me er ook niet in verdiept. Maargoed, we hebben wat afgelachen tijdens die film, dus we hebben ons wel vermaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
49? Oh, ik dacht dat er echt zo goed als niets uitkwam nu.
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens wel een instant turn-off:
[ afbeelding ]
Ze komt me bekend voor, wie is het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens wel een instant turn-off:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.
De heks van serenberg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, wie is het?
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Mozy het volgende:
Als ik spa water drink, dan vind ik het altijd smaken naar...rondjes.
Serieus.
Ze is 12 jongen varkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik zou d'r doen, maar ik ken haar toch niet.
[ afbeelding ]
Ik denk daar niet echt over na, en ik denk niet aan rondjes. het smaakt naar rondjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?
Dan maak jij kans op die mooieeeeeee
Synesthesie!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |