Ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan niet slechter dan Avatar 3d.
En hoe lang duurt uitpakken? En kan je het dan ook met bijvoorbeeld WinRAR of 7zip uitpakken als je het met KGB hebt ingepakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Mozy het volgende:
Japsnars, een 1G office suite tot 5 MB. Hoe lang ben jij bezig geweest met comprimeren man
Ik was in Eindhoven ook nog! Hij was echt slecht. Echt echt heeeeeeel erg slecht. Zelfs als ik 15 was geweest (wat ongetwijfeld de doelgroep is) had ik het een kutfilm gevonden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn nichtje zei op facebook heel enthousiast jaaa Step up 3D in de sneak
De Pathe in EINDHOVEN!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven ook nog! Hij was echt slecht. Echt echt heeeeeeel erg slecht. Zelfs als ik 15 was geweest (wat ongetwijfeld de doelgroep is) had ik het een kutfilm gevonden.
Deze kwam ik laatst nog tegen in mijn mapquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben te inconsequent qua smaak. Live hou ik van diepe electro of onbekende DJ's die niet alleen maar fucking bubbling draaien maar gewoon hits en climax-shit.
Je hebt blauwe mannetjes avatar (8. fucking 3 op imdb, ongelofelijk)quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit live gezien maar zou best kunnen ja. Ik vind ook lang niet al zijn shit goed.
Dit is ook slecht trouwens:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze kwam ik laatst nog tegen in mijn map
Vind je Avatard dan meer waard?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt blauwe mannetjes avatar (8. fucking 3 op imdb, ongelofelijk)
Step up (4.3)
Godverdomme ik moet ook naar die film.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven ook nog! Hij was echt slecht. Echt echt heeeeeeel erg slecht. Zelfs als ik 15 was geweest (wat ongetwijfeld de doelgroep is) had ik het een kutfilm gevonden.
Mijn nichtje is 22 ofzo. Als je niet van dat soort dansen houdt, dan houdt het automatisch opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik doel op die tekenfilm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt blauwe mannetjes avatar (8. fucking 3 op imdb, ongelofelijk)
Step up (4.3)
Sienna Miller.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, wies die helemaal linker op de foto?
[..]
thanks man
Blauwe mannetjes avatar is hoogstens een 5 waard. Last airbender moet ik nog zien maar die wordt vast beter.quote:
Je gaat toch niet serioesoe die Last airbender shit zien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blauwe mannetjes avatar is hoogstens een 5 waard. Last airbender moet ik nog zien maar die wordt vast beter.
Ik wil het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:
Oh WD zulk licht haar staat je denk ik wel heel goed ben benieuwd!
Are you shitting me?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blauwe mannetjes avatar is hoogstens een 5 waard. Last airbender moet ik nog zien maar die wordt vast beter.
Jonge die tekenfilm was kankerbaasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serioesoe die Last airbender shit zien?
Haha, erg spannond jongons en meisjonsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk trouwens dat ze ook in Eindhoven naar de film waswat spannond
Jawel. Is een stuk beter dan Avatar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serioesoe die Last airbender shit zien?
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn nichtje is 22 ofzo. Als je niet van dat soort dansen houdt, dan houdt het automatisch op
Was je heel de dag in Eindhoven?
Nee, het is gewoon zo. Ik weet dat de verhaallijn in ieder geval al stukken beter is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Are you shitting me?
This can't be serious
Maar wat bezield je, er komen verder amper films uit op dit momentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.
Ehm rond 4u ging ik naar viriendin toe.
Dat gaat al helemaal kak worden.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Ik weet dat de verhaallijn in ieder geval al stukken beter is.
Ik ga voor de soundtrack.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat gaat al helemaal kak worden.
Nou op die pathé site stonden er 49 pagina's met verwachte films hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat bezield je, er komen verder amper films uit op dit moment
Ja maar dat vind ik ook hoor, dat het echt een heel erg slechte cliché film isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen nee. Maar zelfs als je daar wel van houdt was de film slecht hoor. Maargoed het is ook al een deel 3, dus daar kun je sowieso weinig van verwachten.
Ehm rond 4u ging ik naar viriendin toe.
quote:
49? Oh, ik dacht dat er echt zo goed als niets uitkwam nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou op die pathé site stonden er 49 pagina's met verwachte films hoor.En we kregen die brilletjes natuurlijk pas toen we in de zaal zaten.
Wat? Het verhaal van The last Airbender is echt wel beter dan dat van Avatar. Dat is 100% feit.quote:
Ik heb al die pagina's verder niet doorgelezen en me er ook niet in verdiept. Maargoed, we hebben wat afgelachen tijdens die film, dus we hebben ons wel vermaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
49? Oh, ik dacht dat er echt zo goed als niets uitkwam nu.
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens wel een instant turn-off:
[ afbeelding ]
Ze komt me bekend voor, wie is het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens wel een instant turn-off:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.
De heks van serenberg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, wie is het?
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Mozy het volgende:
Als ik spa water drink, dan vind ik het altijd smaken naar...rondjes.
Serieus.
Ze is 12 jongen varkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik zou d'r doen, maar ik ken haar toch niet.
[ afbeelding ]
Ik denk daar niet echt over na, en ik denk niet aan rondjes. het smaakt naar rondjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?
Dan maak jij kans op die mooieeeeeee
Synesthesie!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |