Kant-en-klare zijn vies en zelf maken is ook niet zoveel werk. Kun je ze ook precies zo bakken als je zelf lekker vindt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
En nu ga ik vanavond maar pannenkoeken eten, maar ik twijfel of ik ze zelf ga maken of lekker lui doe en die kant en klare haal.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Rare smaak heb je dan :$.
Japsnars, ik raad je deze set aan. Ben hem al ff aan het luisteren en ik vind hem gruwelijk tot nu toe.
http://soundcloud.com/erolalkan/erol-alkans-hard-summer-mix
Handmatig van alles het volume aan te passen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Hoe maak je in iTunes het geluid van alle nummers even hard?
alles selectere, info tonen, opties, volume aanpassen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Hoe maak je in iTunes het geluid van alle nummers even hard?
Ja dan gaat alles harder of zachter, schiet je nog niets mee op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alles selectere, info tonen, opties, volume aanpassen.
Je krijgt toch nooit alles op hetzelfde volume.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dan gaat alles harder of zachter, schiet je nog niets mee op.
Kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit alles op hetzelfde volume.
Nee pas als ik echt op me eigen woon. Deze keuken mag niet gezien worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Salatrel het volgende:
maarre.... vanavond dus koken met Tli op tinychat?
Hee, dat is die chick van Houniets fobo die ik hier ooit postte.quote:
www.mamjo.comquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand hier misschien ook een linkje naar dat forum met al die trieste en geile surinamers?
Kan hem me niet zo 1-2-3 voor de geest halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Jap, ken je deze ook (vast wel, oudje, maar toch)
Yep en geen idee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dat is die chick van Houniets fobo die ik hier ooit postte.
Die eerste?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk Tli. Die eerste moet het ongeveer worden. Dus is een teint (of twee) lichter dan wat ik nu heb. KLIK.
Wow, wies die helemaal linker op de foto?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk Tli. Die eerste moet het ongeveer worden. Dus is een teint (of twee) lichter dan wat ik nu heb. KLIK.
thanks manquote:
Gast, hoor die klassieke intro met dan een keiharde beat ergens op 0:30 - 0:40quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind sommige minimal nummers wel chill ja.Sowieso hou ik van simpele harde beats.
WD's tantequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, wies die helemaal linker op de foto?
[..]
thanks man
Haha, fuckedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ging dus gisteren met vriendinnen naar sneak preview. Nou toen de 3D-brillen uitgedeeld werden wisten we al hoe ver het was. Godverdomme wat een slechte film was dat zeg. Step up 3!!!!!1
Lektroluv viel me echt tegen livequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan hem me niet zo 1-2-3 voor de geest halen.
En hij is net zoals als die set die Sky net postte wel heel erg rauw en er zijn (zeldzame) momenten dat ik daar wel van hou maar dit is er zeker geen van
Dit daarentegen:![]()
![]()
![]()
Dies misschien nog wel slechter als je imdb moet gelovenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, fucked![]()
Het had ook nog Avatar Last Airbender 3d kunnen zijn.
Of Sammy's zeeavontuurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, fucked![]()
Deze grap is zo slecht dat er niet eens een mondhoek omhoog ging.quote:
Alles was beter geweest dan dit. Er waren ook mensen die wegliepen toen de film begon. Epic.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, fucked![]()
Heb hem nog nooit live gezien maar zou best kunnen ja. Ik vind ook lang niet al zijn shit goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lektroluv viel me echt tegen live.Of ik was te vercrackt om nog te kunnen oordelen.
Nee. Actrice. Naam?quote:
Kan niet slechter dan Avatar 3d.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dies misschien nog wel slechter als je imdb moet geloven
Ik houd van alles maar ondertussen vind ik ook weer heel veel kutquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben te inconsequent qua smaak. Live hou ik van diepe electro of onbekende DJ's die niet alleen maar fucking bubbling draaien maar gewoon hits en climax-shit.
Mijn nichtje zei op facebook heel enthousiast jaaa Step up 3D in de sneakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ging dus gisteren met vriendinnen naar sneak preview. Nou toen de 3D-brillen uitgedeeld werden wisten we al hoe ver het was. Godverdomme wat een slechte film was dat zeg. Step up 3!!!!!1
Iemand anders had het gedaan. Uitpakken duurde een uurtje of 20.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Mozy het volgende:
Japsnars, een 1G office suite tot 5 MB. Hoe lang ben jij bezig geweest met comprimeren man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |