Kant-en-klare zijn vies en zelf maken is ook niet zoveel werk. Kun je ze ook precies zo bakken als je zelf lekker vindt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
En nu ga ik vanavond maar pannenkoeken eten, maar ik twijfel of ik ze zelf ga maken of lekker lui doe en die kant en klare haal.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Rare smaak heb je dan :$.
Japsnars, ik raad je deze set aan. Ben hem al ff aan het luisteren en ik vind hem gruwelijk tot nu toe.
http://soundcloud.com/erolalkan/erol-alkans-hard-summer-mix
Handmatig van alles het volume aan te passen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Hoe maak je in iTunes het geluid van alle nummers even hard?
alles selectere, info tonen, opties, volume aanpassen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Hoe maak je in iTunes het geluid van alle nummers even hard?
Ja dan gaat alles harder of zachter, schiet je nog niets mee op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alles selectere, info tonen, opties, volume aanpassen.
Je krijgt toch nooit alles op hetzelfde volume.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dan gaat alles harder of zachter, schiet je nog niets mee op.
Kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit alles op hetzelfde volume.
Nee pas als ik echt op me eigen woon. Deze keuken mag niet gezien worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Salatrel het volgende:
maarre.... vanavond dus koken met Tli op tinychat?
Hee, dat is die chick van Houniets fobo die ik hier ooit postte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |