Waar ga je heen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh eind augustus nog weekendje weg zou wel chill zijn. Precies tussen hertentamens en nieuwe studiejaar in.
Naar Volendam!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh eind augustus nog weekendje weg zou wel chill zijn. Precies tussen hertentamens en nieuwe studiejaar in.
aha aha.quote:
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest.quote:
Pretty fly for a white guy.quote:
Is dat niet iets met een stoornis in het Autismespectrum?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het met getallen en kleurensommige getallen zijn gewoon een bepaalde kleur.
0 1 2 3 4 is voor mij zwart wit rood groen geel. Genoeg mensen hebben van dat soort associaties1 op de 15 ofzo
Ik ga dit niet herhalen. Last warning.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik post dat liedje niet meer als iemand mij vertelt waar ik heb album van Owl Vision, Leprozy kan downloaden (gratis).
Ik laatst nog, geen hol te beleven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pretty fly for a white guy.
10 punten voor WD.
Van dat Owl Vision krijg je oorkanker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dit niet herhalen. Last warning.
Jonge ik heb mijn bronnen al gchecked, kan niks vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
KYK 'M DREIGEN DAN.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als niemand het kan vinden, blijft er niet veel over dan dat jij het moet blijven posten.quote:
betalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
http://www.amazon.com/Lep(...)id=1255865655&sr=1-1
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat niet iets met een stoornis in het Autismespectrum?
Zo klinkt het welquote:
Hij vraagt niet naar een mening maar naar een downloadlink.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van dat Owl Vision krijg je oorkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |