Kinderen hebben dat ook, dat is het gewoon bij Mozy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je ook bij andere smaken dat je er vormen bij denkt?
Dan maak jij kans op die mooieeeeeee
Synesthesie!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Met donkere haren wel ja maar niet met blonde haren en die kleurlenzen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoewel ze mooier was met donkere haren.
15*quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
Luur, wat vind je van Billionaire met Bruno Mars :$.
Ik ben wel een beelddenker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Kinderen hebben dat ook, dat is het gewoon bij Mozy.
Het smaakt naar rondjes? Dat klinkt als een fucked up mental illnessquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Mozy het volgende:
Als ik spa water drink, dan vind ik het altijd smaken naar...rondjes.
Serieus.
Kutnummer.quote:
Ja dat is het juistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk daar niet echt over na, en ik denk niet aan rondjes. het smaakt naar rondjes.
Wel leuk maar 1x is meer dan genoegquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het smaakt naar rondjes? Dat klinkt als een fucked up mental illness
Maar ik ervaar helemaal niks anders in vormen of kleuren, althans niet bewust.quote:
Bakkes dicht, bamischijf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef BobbyB het volgende:
En dan mij meteen varken noemen he, kankerwijf.
Ik zong 'm gisteren lekker mee in de keuken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
Luur, wat vind je van Billionaire met Bruno Mars :$.
Ik huur de wreckin crew van C_N in om je op te zoeken.quote:
Ik heb dat altijd met mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het met getallen en kleurensommige getallen zijn gewoon een bepaalde kleur.
0 1 2 3 4 is voor mij zwart wit rood groen geel. Genoeg mensen hebben van dat soort associaties1 op de 15 ofzo
Yep.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef Maisnon het volgende:
is Bruno Mars die ene die gitaar speelt en so fucking bad zingt? Ik vind het zo stom dat hij al het werk doet in het nummer en die andere de credits krijgt
Give it to me, baby.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik huur de wreckin crew van C_N in om je op te zoeken.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh eind augustus nog weekendje weg zou wel chill zijn. Precies tussen hertentamens en nieuwe studiejaar in.
Naar Volendam!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh eind augustus nog weekendje weg zou wel chill zijn. Precies tussen hertentamens en nieuwe studiejaar in.
aha aha.quote:
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest.quote:
Pretty fly for a white guy.quote:
Is dat niet iets met een stoornis in het Autismespectrum?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het met getallen en kleurensommige getallen zijn gewoon een bepaalde kleur.
0 1 2 3 4 is voor mij zwart wit rood groen geel. Genoeg mensen hebben van dat soort associaties1 op de 15 ofzo
Ik ga dit niet herhalen. Last warning.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik post dat liedje niet meer als iemand mij vertelt waar ik heb album van Owl Vision, Leprozy kan downloaden (gratis).
Ik laatst nog, geen hol te beleven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pretty fly for a white guy.
10 punten voor WD.
Van dat Owl Vision krijg je oorkanker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dit niet herhalen. Last warning.
Jonge ik heb mijn bronnen al gchecked, kan niks vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
KYK 'M DREIGEN DAN.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als niemand het kan vinden, blijft er niet veel over dan dat jij het moet blijven posten.quote:
betalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
http://www.amazon.com/Lep(...)id=1255865655&sr=1-1
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat niet iets met een stoornis in het Autismespectrum?
Zo klinkt het welquote:
Hij vraagt niet naar een mening maar naar een downloadlink.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van dat Owl Vision krijg je oorkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |