Zal best maar IQ bepaald lang niet alles. Als jij inderdaad een hoog IQ had, dan zijn er blijkbaar andere mentale dingen die bij jou beperken dat jij je IQ ten volste benut en dus een hogere opleiding had kunnen doen wat maar weereens aantoont dat een IQ lang niet alles zegt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, Japsnars, je IQ gok van mij gister zat er heel erg naast.
Die gaf ik toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij vraagt niet naar een mening maar naar een downloadlink.
Wat was je daar aan het doen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik laatst nog, geen hol te beleven.
haha. Zie hem trollen dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zal best maar IQ bepaald lang niet alles. Als jij inderdaad een hoog IQ had, dan zijn er blijkbaar andere mentale dingen die bij jou beperken dat jij je IQ ten volste benut en dus een hogere opleiding had kunnen doen wat maar weereens aantoont dat een IQ lang niet alles zegt.
Rondje zeilen langs het IJsselmeer en de eerste dag hebben we in Volendam aangemeerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was je daar aan het doen dan?
quote:OWL VISION TORRENT
OWL VISION IS NOW AVAILABLE AS A TORRENT THROUGH ALL MAJOR TORRENT SITES.
SOMEONE RIPPED THE TRACKS OF MY MYSPACE PLAYER AND SPREAD THEM VIA THE PIRATE BAY.
I'M TOTALLY COOL WITH THIS BECAUSE I LIKE IT WHEN PEOPLE LISTEN TO MY MUSIC
(THAT'S WHY I UPLOADED THEM ON MYSPACE IN THE FIRST PLACE).
ALL OF THE TRACKS AREN'T HIGH QUALITY MP3'S. JUST THE FREE RELEASE ONES.
IF YOU WANT HIGH QUALITY (320KBPS OR WAV) GO TO ANY MAJOR ONLINE MUSIC STORE.
(ITUNES, AMAZON, JUNO ETC.)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie. Ibiza was beetje duur, dat is jammer.
Oh oke, ik zag voor me dat je een dagje Volendam had gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rondje zeilen langs het IJsselmeer en de eerste dag hebben we in Volendam aangemeerd.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
Bobby, PM me ff die DL links van Stacey.
quote:
Die heb ik al niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
Bobby, PM me ff die DL links van Stacey.
Waarom doe je dat dan niet, bladieblablabal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan ook wel VWO doen en net zoals jij 2x blijven zitten.
Jammer, ik vind die shit fucking grappig.quote:
komt goed, heb ik ook op de bucket list gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, ik zag voor me dat je een dagje Volendam had gedaan.
No way, net toen we hadden aangemeerd werd er een oude vent op een brancard afgevoerd terwijl er iemand naast liep met een defibrillator, leuke binnenkomst.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, ik zag voor me dat je een dagje Volendam had gedaan.
Nu heb ik trek in brie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Salatrel het volgende:
Stacey
volgens mij heeft die inmiddels 4 kilo brie tussen de benen hangen
KFC bucket?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
komt goed, heb ik ook op de bucket list gezet
Ja jonge ik moet ook nog wel eens dingen doen.quote:
Je zou denken dat het wel wat drukker is, omdat: toeristenseizoen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No way, net toen we hadden aangemeerd werd er een oude vent op een brancard afgevoerd terwijl er iemand naast liep met een defibrillator, leuke binnenkomst.
Vervolgens hebben we wat rondgelopen en er was bar weinig te beleven, na wat gegeten te hebben zijn we op zoek gegaan naar een leuke kroeg of club maar toen we een paar chicks vroegen of er wat te doen was in Volendam bleek er helemaal niks op dinsdag te doen te zijn. Ze had het nog wel over 1 of ander café de dijk maar dat was vast niet leuk voor 'ons soort mensen'/buitenstaanders.
Dat café zijn we later nog tegengekomen en dat was gewoon uitgestorven, net als alle andere kroegjes in de haven
Ik las alleen brie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan brie tussen iemands benen krijg ik niet bepaald zin in brie.
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan brie tussen iemands benen krijg ik niet bepaald zin in brie.
is idd vrouwenvoedsel, geen probleem dusquote:
Nee hoor, er is vast een reden dat je niet voorbij het VMBO bent gekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan ook wel VWO doen en net zoals jij 2x blijven zitten.
Maar je bent fris en fruitig (quote:
Hahaha, zie hem trollen dan. Ik heb HAVO gedaan jonge.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, er is vast een reden dat je niet voorbij het VMBO bent gekomen.
Is brie vrouwenvoedsel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
is idd vrouwenvoedsel, geen probleem dus
voor mannen: hahaha, maakt weke wezens
Tsja, blijkbaar niet. We zijn ook geen enkele Japanners of wat dan ook tegengekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wel wat drukker is, omdat: toeristenseizoen?
En dan doe je nu MBO waarom?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahaha, zie hem trollen dan. Ik heb HAVO gedaan jonge.
quote:
Woeptiefuckingdoequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar niet. We zijn ook geen enkele Japanners of wat dan ook tegengekomen.
Het gezin in de boot naast ons was trouwens wel die dag op de foto geweest met Jan Smit
Hoi. Hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind school saai, ik ben niet een type die leert voor examens en huiswerk maakt.
ja ik ben zoen en stoeibaar ja, hahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je bent fris en fruitig () om 6 uur opgestaan?
Ik werd om kwart voor 3 een keer wakker.
Ja, echt schimmelkaas of kaas met schimmel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
We hebben alleen schimmelkaas. Ook goed.
Pff, hoe hou je dat vol?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik ben zoen en stoeibaar ja, hahaha![]()
michel sliep van 7:30 - 13:00, dus een glorieuze 5 en half uur
Meldt*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind school saai, ik ben niet een type die leert voor examens en huiswerk maakt.
M'n boeken van mn vervolgopleiding doorgekeken. MBO4. Kankermakkelijk vriend.quote:
Hou jij van kaas?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt schimmelkaas of kaas met schimmel?
Ja, hoezo?quote:
Roquefort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt schimmelkaas of kaas met schimmel?
Ja, dat zegt iedere leerling. Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he. Bij Engels had iedereen in mijn klas A1 lees niveau, en ik zat op C1, alleen omdat die test niet hoger ging.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n boeken van mn vervolgopleiding doorgekeken. MBO4. Kankermakkelijk vriend.Big, bigger, biggest en shit bij engels.
Kreeg ik in Havo1 al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |