Titanic.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Op het moment verveel ik me een beetje, was er niet iemand die het had over een absolute tear-jerker ook al was jouw hart van steen?
ik ben even de titel vergeten, als iemand die nog weet graag, kan ik mn nacht even mooi mee opvullen!

Dat vond ik serieus een van de kutste films ooit, door dat film begon ik DiCaprio te haten, jammer terwijl het toch echt een goede acteur is, maar gelukkig hebben the bourney films en Inception een verandering gebracht over mijn mening in Dicaprioquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef bascross het volgende:
Ik moest huilen toen Leonardo DiCaprio doodging.

klopt een leuke film, zeer goed geacteerd (maar wat verwacht je anders van Pacino en De Niro), vooral de scenes bij de bankoverval waren om te watertanden, maar toch net een beetje over gewaardeerd op IMDB als je het mij vraagt!quote:

Ah ik heb het verkeerde linkje gezet zie ik! Er stonden op IMDB verschillende films met ongeveer dezelfde titel en uit Australie. Aangepast... bedankt! Joy Ride ook maar even zoeken danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Heb jij misschien Joy Ride 2 gezien? Je beschrijving komt totaal niet overeen met de eerste Joy Ride. Die imo ook best goed was, geen topper, maar zeker vermakelijk.

Jepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:23 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
klopt een leuke film, zeer goed geacteerd (maar wat verwacht je anders van Pacino en De Niro), vooral de scenes bij de bankoverval waren om te watertanden, maar toch net een beetje over gewaardeerd op IMDB als je het mij vraagt!

Niemand die hier even ingrijpt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:20 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Dat vond ik serieus een van de kutste films ooit, door dat film begon ik DiCaprio te haten, jammer terwijl het toch echt een goede acteur is, maar gelukkig hebben the bourney films en Inception een verandering gebracht over mijn mening in Dicaprio

Ik nam aan dat het om een film ging die ik niet kende. Toch niet The Bourne Identity reeks? Dan kan DiCaprio zeker goed acterenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Niemand die hier even ingrijpt?

OK. GOED DAT JE HET EVEN KAN MELDEN MET DIK GEDRUKTE LETTERS. ANDERS HEB IK MOEITE MET LEZEN.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef Nectar het volgende:
Superhero movie.
Wel grappig, maar ook wel flauwe humor.
Een 7.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 6/10Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.

Ik weet wel dat ik tranen in mijn ogen kreeg bij Reign over Me, en trouwens ook bij The Pursuit of Happyness, maar goed, moest ook huilen bij the Lion King en Platvoet (vroegah dan).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Op het moment verveel ik me een beetje, was er niet iemand die het had over een absolute tear-jerker ook al was jouw hart van steen?
ik ben even de titel vergeten, als iemand die nog weet graag, kan ik mn nacht even mooi mee opvullen!

Ik heb het voor zover ik weet alleen met televisieseries gehad: The Pacific,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tengen Toppa Gurren Lagann (anime).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een aanrader ook voor niet-anime fans, net als Death Note trouwens. Van Death Note zijn door Warner Bros al twee verfilmingen gemaakt, mocht je dat overtuigen.

quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef Gray het volgende:
en Tengen Toppa Gurren Lagann (anime).Bedankt, ik ben overigens ook nog eens een anime-liefhebbert dus die ga ik zeker kijken (en heb btw Death-Note een tijdje geleden al afgekeken, maar zo een geweldig "mini-serie" verdient het om nogmaals bekeken te worden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een aanrader ook voor niet-anime fans, net als Death Note trouwens. Van Death Note zijn door Warner Bros al twee verfilmingen gemaakt, mocht je dat overtuigen.

Nee, het ging mij om de Titanic (denk dat je die wel kent)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het om een film ging die ik niet kende. Toch niet The Bourne Identity reeks? Dan kan DiCaprio zeker goed acteren
-edit-
Overigens ben ik DiCaprio gaan waarderen na The Basketball Diaries.

Ik denk vooral over het feit dat DiCaprio niet in de Bourne reeks zit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Nee, het ging mij om de Titanic (denk dat je die wel kent) maar na de Bourne reeks ben ik hem juist wel gaan waarderen, en hij zelf had het meer over het feit dat ik Bourne als bourney schreef neem ik aan?

Hahaha! my bad, wat een afgang zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk vooral over het feit dat DiCaprio niet in de Bourne reeks zit.
 , maar ja..... neej laat maar ik ga het niet goed praten
 , maar ja..... neej laat maar ik ga het niet goed praten  

quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
Leo was al een baas in What´s Eating Gilbert Grape.

), ziet het publiek hem weer als superheld. Ray is door het dolle en wil er alles aan doen om Hancock zijn leven terug te geven. Maar is Hancock Ray bij toeval tegengekomen, of is er meer aan de hand?
 ), ziet het publiek hem weer als superheld. Ray is door het dolle en wil er alles aan doen om Hancock zijn leven terug te geven. Maar is Hancock Ray bij toeval tegengekomen, of is er meer aan de hand? 

Die had ik eergisteren toevallig ook weer 's opgezet. Helemaal eens met je woorden en beoordeling overigens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Away We Go (2009, VS, Sam Mendes)
Lieve en grappige indie romcom. Die ook af en toe lekker satirisch is over jonge ouders van tegenwoordig. En op andere momenten weer heel ontroerend. Mede dankzij de heerlijke soundtrack. John Krasinski en Maya Rudolph zijn, ondanks of misschien juist doordat ze zo'n ongebruikelijk stel zijn, een heel leuk koppel.
cijfer: 8.5
 En de muziek van Alexi Murdoch is inderdaad perfect onder deze film geplakt.
 En de muziek van Alexi Murdoch is inderdaad perfect onder deze film geplakt.

Je verhaaltje maakte me nieuwsgierig, dus ik heb 'm net ook maar even bekeken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Gisteren Paper Man (2009) gezien.
[ afbeelding ]
Wat een toffe drama film!. Als je Jeff Daniels (Dumb&Dumber), Emma Stone (Superbad, Zombieland), Lisa Kudrow (friends), Ryan Reynolds(X-Men Wolverine, Van Wilder) bij elkaar gooit had ik al zo'n gevoel dat je een erg wazige film zou krijgen. En dat klopte. Het gaat over een deprimerende eenzame schrijver die getrouwd is en in een soort van midlife crisis zit. Hij probeert een boek te schrijven maar het lukt niet en heeft een Imaginary vriend. Ryan Reynolds in de vorm van Superman/Captain Excellent
Mensen die een komedie verwachten komen van een koude kermis thuis. Het is eerder een deprimerende midlife crisis film in de zin van hoe je het niet vooral niet moet aanpakken. Maar de chemie tussen Emma & Jeff & Ryan was echt goed. En ik zie Emma ook liever dit soort films doen dan van die foute komedies. Ze kwam erg goed over.
IMDB: 8.4
Zelf: 8.0
 Ik vond het niet geniaal, maar zeker een mooie film.
 Ik vond het niet geniaal, maar zeker een mooie film.  ). Dat personage van Ryan Reynolds vond ik jammer genoeg niet echt uit de verf komen. Af en toe werd dat elementje gewoon een beetje weggemoffeld.
 ). Dat personage van Ryan Reynolds vond ik jammer genoeg niet echt uit de verf komen. Af en toe werd dat elementje gewoon een beetje weggemoffeld.  SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tip in ieder geval!
Mijn cijfer: 7,0

Super leuk concept voor een film, maar ontzettend slecht uitgewerkt. Ik geef toe dat er super grappige stukjes in de film zaten, maar deze concepten zijn beter voor een serie dan voor een film. Zeker geen slechte film, maar het had beter uitgepakt kunnen worden in een serie als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
** SPOILERS **
omg, wat een film.
Ik heb dubbel gelegen. Erg komische actiefilm over een zuiplap die goedbedoeld de superheld uit probeert te hangen, maar daarbij een enorm spoor van vernieling achterlaat. Het publiek is het zat en wil hem weg hebben. Op een dag red Hancock het leven van PR-directeur Ray Embrey. Ray besluit hem te helpen en het imago van Hancock wat op te vijzelen. Hancock gaat 'n paar jaar de cel in, tot hij op een dag een telefoontje krijgt waarin hem gevraagd wordt om hulp bij een gijzeling. Na het succesvol afhandelen van deze situatie, zonder een spoor van vernieling achter te laten that is (), ziet het publiek hem weer als superheld. Ray is door het dolle en wil er alles aan doen om Hancock zijn leven terug te geven. Maar is Hancock Ray bij toeval tegengekomen, of is er meer aan de hand?
IMDB cijfer: 6.5
mijn cijfer: 8.0

quote:
 ik niet
 ik niet  

quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Je verhaaltje maakte me nieuwsgierig, dus ik heb 'm net ook maar even bekeken.Ik vond het niet geniaal, maar zeker een mooie film.
Jeff Daniels doet het altijd goed in dit soort rollen en ik vond Emma Stone een lief kwetsbaar meisje neerzetten. Leuk ook om Lisa Kudrow in een serieuze rol te zien (die begint trouwens oud te worden...). Dat personage van Ryan Reynolds vond ik jammer genoeg niet echt uit de verf komen. Af en toe werd dat elementje gewoon een beetje weggemoffeld.
Ik vond Ryan Reynolds er op zich wel goed bij passen. Maarja, als je die cast zo bij elkaar zet is het ook altijd even afwachten of er een soort van klik ontstaat. En ik merkte het voor het eerst ook pas op dat Lisa Kudrow toch niet meer de jongste is terwijl ze dit soort rollen toch ook wel kan spelen. En ook hier heb ik liever dat ze dit soort rollen speelt dan van die vage romantische komedies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tip in ieder geval!
Mijn cijfer: 7,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en als ik Jeff Daniels zie krijg ik altijd dat gevoel van Dumb&Dumber er bij. Helemaal toen hij op die fiets zat in de film

![]() People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.

mijn vriendin is een drama queen en vind zulke films altijd geweldig. maar bij deze film zat ze bij de afloop echt van..." is dit het?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:01 schreef Kw4Kje het volgende:
Remember Me (2010)
Ben normaal niet zo van de drama films, maar wow dit is toch wel 1 van de beter die ik in de laatste tijden heb gezien. Boeiend vanaf het begin tot het einde, en over het einde gesproken.......kippenvel moment. (Al is het ook makkelijk scoren) Ook goed acteer werk van Brosnan en Pattinson.
IMDB Cijfer: 7.0
Mijn Cijfer: 8.0

Grappig dat dat zo per persoon kan verschillen. Ik vond het namelijk een erg sterke film en zat op het puntje van m'n stoel. Waarom zouden de martelscenes in beeld gebracht moeten worden? Ik zie niet in hoe dat de film beter zou maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef starla het volgende:
Unthinkable
Hoeveel?[/b]
Een 3, echt niet meer. 2 puntjes voor de schattige kindjes en 1 voor de verrassende rol van Michael Sheen. IMDB geeft 7.2...ondenkbaar...

Die film is cult! Goed te genieten, en vergeet niet dat deze film veel inspiratie heeft geleverd voor Aliens etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef starla het volgende:
The Thing
Wat?
Een ruimteschip stort neer met aan boord een alien die van vorm kan veranderen.
Wie?
Kurt Russell for the win!
Hoe?
Een echte cultklassieker, alleen al omdat de graphics zo bizar slecht zijn gemaakt. Het verhaal heeft niets om het lijf (zie onder het kopje 'wat?, daar is alles mee gezegd). Toen die alien begon te spuwen met geinfecteerd water dacht ik: NIET WEER JOHN!. In minimaal 2 andere films van hem heb je ook waterspuwende entiteiten waardoor de slachtoffers geinfecteerd raken. Beetje passé. Het acteerwerk is wel ijzersterk en er zitten een paar schrikmomenten en goremomenten in die het één en ander goed maken.
Hoeveel?
7-, met name voor het acteerwerk en de spanning. IMDB geeft 8.2, waarschijnlijk door mensen die in 1982 12 jaar oud waren.

komt morgen op tvquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef starla het volgende:
The Thing
Wat?
Een ruimteschip stort neer met aan boord een alien die van vorm kan veranderen.
Wie?
Kurt Russell for the win!
Hoe?
Een echte cultklassieker, alleen al omdat de graphics zo bizar slecht zijn gemaakt. Het verhaal heeft niets om het lijf (zie onder het kopje 'wat?, daar is alles mee gezegd). Toen die alien begon te spuwen met geinfecteerd water dacht ik: NIET WEER JOHN!. In minimaal 2 andere films van hem heb je ook waterspuwende entiteiten waardoor de slachtoffers geinfecteerd raken. Beetje passé. Het acteerwerk is wel ijzersterk en er zitten een paar schrikmomenten en goremomenten in die het één en ander goed maken.
Hoeveel?
7-, met name voor het acteerwerk en de spanning. IMDB geeft 8.2, waarschijnlijk door mensen die in 1982 12 jaar oud waren.

Alleen al leuk door de veel te gedateerde special effects, vooral als ze in de auto zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef planethugo het volgende:
The Birds
De film werd heel langzaam opgebouwd met een vrouw die een date met een man wil maar in het stadje waar ze komt gaan de vogels steeds agressiever op de mensen reageren.
Zeker geen slechte film voor die tijd (1962) maar kan niet zeggen dat ik het heel erg spannend vond, terwijl dat toch de specialiteit van Hitchcock is. 6.5/10

dat is bij de oude james bond films ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Alleen al leuk door de veel te gedateerde special effects, vooral als ze in de auto zitten

Iets meer uitleg zou niet erg zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ruk film.
[ afbeelding ]
 ? En zo erg was Salt toch ook weer niet?
 ? En zo erg was Salt toch ook weer niet?

Sorry, had na mn post ook een beetje door dat het geen opsom topic was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iets meer uitleg zou niet erg zijn? En zo erg was Salt toch ook weer niet?

Forrest Gumpquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:11 schreef Timo20 het volgende:
Forrest Gump
IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 10/10

)
) 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oordeel: erg raar verhaal dat volgens mij niet helemaal logisch loopt kwa oorzaak en intenties. maar angelina is heerlijk. wist nooit waar de hype over ging mbt haar. maar begin haar steeds meer te waarderen. tombraider 1 heb ik besteld op bluray.
mijn cijfer: 7
[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 15-08-2010 13:46:20 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef 8.5/10
IMDB 8.4/10
[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 15-08-2010 14:41:07 ]Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...

Jason Statham.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:29 schreef Schenkstroop het volgende:
The transporter 1
verhaal: ex overheidsagent komt aardig rond door spullen/mensen te transporteren van A naar B. never look whats in the package. just an address, weight, dimensions, no names and no questions asked. totat hij te maken krijgt met een tas waar een mooie jonge chinese dame in zit.
oordeel: super houterige dialogen maar wel vermakelijk. de actie-scenes waren ok. als de dialogen er niet zo slecht uitkwamen en het verhaal iets meer diepgang was het zeker wel een allround leuke film.
mijn cijfer: 7

maar goed, wel een film die je alleen hebt gezien als ie je is aangeraden. Moeilijk te vinden ook, heb 'm inmiddels op DVD, maar dat is ook alles.
 maar goed, wel een film die je alleen hebt gezien als ie je is aangeraden. Moeilijk te vinden ook, heb 'm inmiddels op DVD, maar dat is ook alles.

ga ik ook even kijken vandaagquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef JDx het volgende:
London
Voor de zoveelste keer, ik heb ooit op IMDB een 10 gegeven, maar ik geef hem nu een 9, heerlijke afreageer film met Chris Evans, Jason Statham en Jessica Biel, vooral als je relatie net uit is, waarschijnlijk dat ik daarom ooit een 10 heb gegeven, ben nu al 2 jaar singlemaar goed, wel een film die je alleen hebt gezien als ie je is aangeraden. Moeilijk te vinden ook, heb 'm inmiddels op DVD, maar dat is ook alles.

Haha, ik heb hem ook al klaar staan voor het avond etenquote:
 Leek mij namelijk wel een leuke film al waren de kritieken op MM behoorlijk hard.
 Leek mij namelijk wel een leuke film al waren de kritieken op MM behoorlijk hard.

Goed verhaal, heel slim bedacht!quote:Een virus heeft in 2019 het merendeel van de mensen veranderd in vampieren. Doordat de bloedvoorziening ontoereikend begint te worden, is een klopjacht geopend op de weinig overgebleven mensen. Intussen werkt onderzoeker Edward Dalton (Ethan Hawke) aan een oplossing om de mens te redden van zijn ondergang. De tijd dringt en de strijd lijkt verloren totdat hij de Audrey (Claudia Karvan), een overlevende, ontmoet.
 Ik had wel het idee dat het verhaal op een of andere manier wat beter uitgewerkt kon worden, ergens 3/4e van de film vond ik het een beetje inkakken.
  Ik had wel het idee dat het verhaal op een of andere manier wat beter uitgewerkt kon worden, ergens 3/4e van de film vond ik het een beetje inkakken. 

opzich leuke film, maar uuh nadat ze achtervolgt worden door die auto en dan over dat bruggetje gaan en de auto daar crashed, toen hadden ze me verloren hoor... daarna ook nog geslapen bij de film, alleen einde gezien xDquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Daybreakers
[ afbeelding ]
[..]
Goed verhaal, heel slim bedacht!
Leuke onverwachte momenten ook, ik sprong gelijk in de eerste 5 seconden al een meter in de lucht, maar ik schrik dan ook wel snelIk had wel het idee dat het verhaal op een of andere manier wat beter uitgewerkt kon worden, ergens 3/4e van de film vond ik het een beetje inkakken.
In iedergeval leuke vampierenfilm, maar Blade bijvoorbeeld vond ik wat leuker.

quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef Klipnap het volgende:
Out For Justice
[ afbeelding ]
Zwak zoals alle Steven Seagal films, maar midden in de film blijkt dat hij kan lachen! Hij is naast actieheld, ook nog een dierenliefhebber, want hij voedt een hondje op die voor zijn auto is gepleurd. Verder is er ook nog een dikke snorremans genaamd Vittorio, een slager die ff in elkaar gemept wordt door Seagal en een typisch Italiaans omaatje.
Hoogtepunt: ''There ain't nobody upstairs!''
Mijn cijfer: 5,4 (net niet voldoende)
Imbd: 5,4
 Briliante film man!
  Briliante film man!   

Fijne film is dat toch, waarbij je de charme van Grant echt kunt waarderen. Hij spat echt van het scherm af.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:11 schreef Timo20 het volgende:
His Girl Friday
Een zeer fijne screwball comedy van de hand van Howard Hawks met Cary Grant in de hoofdrol.
Het is gebaseerd op een toneelstuk en remake van een eerdere film versie maar in deze versie vliegen de 90 minuten voorbij en de snappy dialogen je om de oren. Grant en Rosalind Russel hebben een sterke on-screen chemie en kibbelen zich makkelijk door het verder niet heel interessante verhaal.
Hawks doet wel nog z`n best de film een politieke lading te geven maar dat wordt voor het grootste deel toch onder gesneeuwd door het hoge tempo.
Nog steeds erg vermakelijk.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

Ik snap echt niet waarom mensen het verhaal van Inception nou zo moeilijk vinden, het klopt dat je een beetje aandachtig de film moet volgen maar meer is er toch niet echt voor nodig als jou alles letterlijk wordt verteld wat er aan de hand is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef macondo het volgende:
Inception (2010)
Tegenvaller. Het verhaal zit zo complex in elkaar dat ik gok dat het merendeel van het publiek het niet mee krijgt. En dan is er iets mis met een film. Actie en spektakel is wel goed in orde. Hoog tempo ook. Maar het hoe en waarom van bepaalde achtervolgingen op sneeuwscooters is mij niet helemaal duidelijk. Aardig, maar een 9 op IMDB is zwaar overrated.
7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door xiexiewajijniezie op 16-08-2010 00:26:29 ]

quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:14 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen het verhaal van Inception nou zo moeilijk vinden, het klopt dat je een beetje aandachtig de film moet volgen maar meer is er toch niet echt voor nodig als jou alles letterlijk wordt verteld wat er aan de hand is?Het lijkt mij dat Macondo de film wel begreep maar vanuit zijn oogpunt het idee had dat sommige eventueel geen reet van het verhaal zouden snappen. En zo vreemd is het niet. Iemand die normaliter gewend is om Sex & the City te kijken of andere apeshit films kan dit nog wel eens lastig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.

Was inderdaad slaapverwekkend. Totaal geen chemie tussen Ashton Kutcher (in een James Bond rol?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Killer 2010
verhaal: mooie jongen is huumoordenaar en doet aanslag en ondertussen komt hij mooie single dame tegen en ..
oordeel:
Mijn cijfer: 9 voor de vrouwelijke schoonheid, -2 voor de film = 3.5
 ) en Katherine Heigl. Verhaaltje vond ik trouwens ook wel heel erg ver gezocht.
 ) en Katherine Heigl. Verhaaltje vond ik trouwens ook wel heel erg ver gezocht. 

Ach, het is vooral een actie film met wat onzinnige achtervolgingen. Ieder zijn meug. Maar ik kan er niet heel enthousiast over worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Macondo de film wel begreep maar vanuit zijn oogpunt het idee had dat sommige eventueel geen reet van het verhaal zouden snappen. En zo vreemd is het niet. Iemand die normaliter gewend is om Sex & the City te kijken of andere apeshit films kan dit nog wel eens lastig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost!
[ Bericht 2% gewijzigd door macondo op 16-08-2010 10:59:26 ]Overal verstand van.

Ik had de film eens gezien toen ik een jaar of 14 was.quote:Camp 'Crystal Lake' is al meer dan twintig jaar verlaten, ten gevolge van een aantal afschuwelijke moorden, die daar gepleegd zijn én die onopgelost gebleven zijn. Een jonge man heeft het land gekocht met de bedoeling het kamp te heropenen, en huurt zeven jonge mensen om hem met de voorbereiding te helpen. Een plaatselijke religieuze fanaticus jaagt ze allemaal de stuipen op het lijf, wanneer ze hem verscholen in de provisie-kamer aantreffen. Hij waarschuwt hen dat er een 'doodsvloek' op het kamp rust en vlucht dan weg. Ongezien waart een sinistere zwerver rond... op zoek naar bloed.

Ik heb 'm ook maar weer eens gekeken net. Ik had 'm achteraf dus al eens gezien, maar damn wat een film.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef d1ce het volgende:
Thirteen
[ afbeelding ]
De 13-jarige Tracy is een onzeker meisje dat een hoop woede en frustraties in zich heeft. De band met haar moeder komt onder spanning te staan nu ze volop in haar puberteit zit. Tracy zit met zichzelf in de knoop, ze heeft genoeg van haar leventje en haar brave vriendinnen. Als ze op een dag ziet hoeveel aandacht Evie, het populairste meisje van de school, krijgt, weet ze het zeker. Tracy wil net zo populair worden als Evie. Al snel sluiten de twee meisjes vriendschap. Deze vriendschap ontaardt in een neerwaartse spiraal vol drugs, seks en vervreemding. Tracy's moeder kan geen grip meer krijgen op haar dochter en is radeloos.
Wat een film zeg.. Aangrijpend verhaal, heel erg goed acteerwerk en een erg goede prestatie van Catherine Hardwicke (Twilight) die de film geregisseerd heeft.
8,5/10

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |