abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85283045
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef starla het volgende:
The Thing

Laat maar, was al gepost dat die op tv komt :P
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:43:20 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_85284705
Mei loi ging chaat (Future X-Cops)
Chinese SF

Een agent uit het jaar 2080 gaat terug in de tijd om te voorkomen dat een stel boeven een belangrijke wetenschapper vermoordt als hij nog een kind is.

Ach best wel grappig, boeven met grote ijzeren tentakels en vleugels van ijzer, soort van Transformers meets Power Rangers. Beetje een kinderfilm eigenlijk.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:20:54 #253
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_85294293
The Thing.

Wel vermakelijk en behoorlijk eng af en toe. Ik geef hem een 7,5.

Wel waardeloos dat RTL niet eens even een stuk van de aftiteling kon uitzenden :{w
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_85294338
The World's Fastest Indian

Nieuw-Zeeland / Verenigde Staten / Zwitserland / Japan
Roadmovie / Drama
127 minuten

geregisseerd door Roger Donaldson
met Anthony Hopkins, Bruce Greenwood en Diane Ladd

De excentrieke Nieuw Zeelander Burt Munro (Anthony Hopkins) droomt er sinds zijn jeugd al van ooit het snelheidsrecord te breken op zijn Indian motor en wijdt zijn leven aan het perfectioneren van zijn klassieke motor. Niets of niemand kan Burt Munro ervan weerhouden om zijn dromen te verwezenlijken. Hij vertrekt naar de Bonneville zoutvlaktes in Utah voor de ultieme test van zijn Indian tijdens de Speed Week.

Geweldige film! Meesterlijk acteerwerk van Anthony Hopkins!
autobiografisch. Fantastisch hoe deze man op het eind van zijn leven zijn droom nog verwezenlijkt en met z'n ijzersterke persoonlijkheid overal "friends forever" maakt. Zijn record is sinds 1967 nog steeds niet verbroken.
Burt Munro _O_
Zeer aan te raden

Ik geef een 8.5/10
IMDB 8/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_85304049
The Birds
De film werd heel langzaam opgebouwd met een vrouw die een date met een man wil maar in het stadje waar ze komt gaan de vogels steeds agressiever op de mensen reageren.

Zeker geen slechte film voor die tijd (1962) maar kan niet zeggen dat ik het heel erg spannend vond, terwijl dat toch de specialiteit van Hitchcock is. 6.5/10
pi_85304156
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef planethugo het volgende:
The Birds
De film werd heel langzaam opgebouwd met een vrouw die een date met een man wil maar in het stadje waar ze komt gaan de vogels steeds agressiever op de mensen reageren.

Zeker geen slechte film voor die tijd (1962) maar kan niet zeggen dat ik het heel erg spannend vond, terwijl dat toch de specialiteit van Hitchcock is. 6.5/10
Alleen al leuk door de veel te gedateerde special effects, vooral als ze in de auto zitten :P
pi_85304224

Ruk film. :N

^O^
pi_85304261
Arlington Road (1999)

Een thriller die voor mij geen thriller bleek te zijn. Wel een 7.2 op IMDB maar een erg trage film die onrealistisch over komt. Vooral dat einde was verschrikkelijk slecht. Jeff Bridges die niet bepaald goed zijn karakter neer zet wat de hele film onder uit haalt. Voor de rest zit er zoveel gaten in het script, teveel om op te noemen.

4/10
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85304294
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Alleen al leuk door de veel te gedateerde special effects, vooral als ze in de auto zitten :P
dat is bij de oude james bond films ook ;)
maar ook als de vogels in het huis zijn is het wel overduidelijk dat ze gewoon wat vogelbeelden voor de camera 'geplakt' hebben :)
pi_85304316
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]

Ruk film. :N

[ afbeelding ]

^O^
Iets meer uitleg zou niet erg zijn :P ? En zo erg was Salt toch ook weer niet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_85304902
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Iets meer uitleg zou niet erg zijn :P ? En zo erg was Salt toch ook weer niet?
Sorry, had na mn post ook een beetje door dat het geen opsom topic was. :7

Salt.

Imdb: 6.7
Mijn cijfer: 6

Hetgeen waar ik me voornamelijk aan stoorde bij deze film was de ongeloofwaardige actie in de film.
Ik dacht dat we het tijdperk Jean Claude van Damme & Steven Seagal ruimschoots gepasseerd waren.
Begrijp me niet verkeerd; prima film voor op Veronica, maar zonde van mn bioscoop kaartje. ;(

Inception

Imdb: 9,1
Mijn cijfer: 8,2

1 van de betere bioscoop films die ik heb gezien dit jaar. verbazingwekkende special effects, goed doordacht plot om de bizarre setting te rechtvaardigen en waanzinnige actie. Imo is het cijfere op Imdb een beetje aan de hoge kant, dit door het gebrek aan een echte complexe verhaallijn.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:11:22 #262
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85305464
Forrest Gump
Alles klopt aan dit meesterwerk van Robert Zemeckis. Een goed geschreven script, geweldig acteerwerk met één van Hanks` beste prestaties uit z`n carriere en Robin Wright die op een prachtig gevoelige manier Forrest`s grote liefde neer zet. Het verhaal is natuurlijk wel erg over the top en ver gezocht maar door de mooie personages en doordat je met ze mee leeft maakt dat niet veel uit.
De special effects zijn briljant. De manier waarop Gump voorkom in de interessante na-oorlogse Amerikaanse geschiedenis is ontzettend sterk en overtuigd nog steeds. Verder zijn ook zowel de muzikale score als de soundtrack erg sterk, waarbij de liedjes uit de soundtrack goed passen in de tijd waarin het verhaal zich afspeelt.
Je kunt er uren over schrijven maar het lijkt me verstandiger deze film gewoon keer op keer te herkijken, want hij blijft boeien en ontroeren.
Een moderne klassieker, één van de meest originele en best gemaakte films van de afgelopen 20 jaar.

IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 10/10

His Girl Friday
Een zeer fijne screwball comedy van de hand van Howard Hawks met Cary Grant in de hoofdrol.
Het is gebaseerd op een toneelstuk en remake van een eerdere film versie maar in deze versie vliegen de 90 minuten voorbij en de snappy dialogen je om de oren. Grant en Rosalind Russel hebben een sterke on-screen chemie en kibbelen zich makkelijk door het verder niet heel interessante verhaal.
Hawks doet wel nog z`n best de film een politieke lading te geven maar dat wordt voor het grootste deel toch onder gesneeuwd door het hoge tempo.
Nog steeds erg vermakelijk.

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
pi_85305791
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:11 schreef Timo20 het volgende:
Forrest Gump
IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 10/10
Forrest Gump _O_
Een Meesterwerk!
ik geef 9/10
pi_85305799
Out For Justice

Zwak zoals alle Steven Seagal films, maar midden in de film blijkt dat hij kan lachen! Hij is naast actieheld, ook nog een dierenliefhebber, want hij voedt een hondje op die voor zijn auto is gepleurd. Verder is er ook nog een dikke snorremans genaamd Vittorio, een slager die ff in elkaar gemept wordt door Seagal en een typisch Italiaans omaatje.
Hoogtepunt: ''There ain't nobody upstairs!''

Mijn cijfer: 5,4 (net niet voldoende :P)
Imbd: 5,4
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:22:19 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85305913
Salt 2010

verhaal: agente evelyn salt krijgt te maken met een russische overloper dat haar beschudligt een russische spion te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oordeel: erg raar verhaal dat volgens mij niet helemaal logisch loopt kwa oorzaak en intenties. maar angelina is heerlijk. wist nooit waar de hype over ging mbt haar. maar begin haar steeds meer te waarderen. tombraider 1 heb ik besteld op bluray.

mijn cijfer: 7

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 15-08-2010 13:46:20 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:29:27 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85306165
The transporter 1

verhaal: ex overheidsagent komt aardig rond door spullen/mensen te transporteren van A naar B. never look whats inside the package. just an address, weight, dimensions, no names and no questions asked. totdat hij te maken krijgt met een tas waar een mooie chinese dame in zit.

oordeel: super houterige dialogen maar wel vermakelijk. de actie-scenes waren ok. als de dialogen niet zo slecht waren uitgevoerd was het zeker wel een allround leuke film.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 15-08-2010 15:40:03 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85306833
Braveheart

Verenigde Staten
Oorlog / Drama
177 minuten

geregisseerd door Mel Gibson
met Mel Gibson, Sophie Marceau en Brian Cox

Het einde van de 13e eeuw: William Wallace is een Schotse rebel die een verzet leidt tegen de wrede Engelse heerser Edward the Longshanks. Als klein jongetje zag William zijn vader en broer vermoord worden in een poging om Schotland te bevrijden. Als William weer een dierbare verliest begint hij aan z'n strijd om Schotland voor eens en altijd te bevrijden.

Het is en blijft een meesterwerk van Gibson. Helaas historisch niet correct, zwaar geromantiseerd.
Ik heb de film nu al zo vaak gezien, maar hij blijft net zo goed als de eerste keer, nu was het wel al een tijdje geleden sinds de laatste keer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef 8.5/10
IMDB 8.4/10

[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 15-08-2010 14:41:07 ]
pi_85306889
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:29 schreef Schenkstroop het volgende:
The transporter 1

verhaal: ex overheidsagent komt aardig rond door spullen/mensen te transporteren van A naar B. never look whats in the package. just an address, weight, dimensions, no names and no questions asked. totat hij te maken krijgt met een tas waar een mooie jonge chinese dame in zit.

oordeel: super houterige dialogen maar wel vermakelijk. de actie-scenes waren ok. als de dialogen er niet zo slecht uitkwamen en het verhaal iets meer diepgang was het zeker wel een allround leuke film.

Jason Statham. _O_

Ik vind je commentaar echter niet bij je cijfer passen, een 7 is namelijk een ruim voldoende.
Cijfer is wel terecht naar mijn mening, goede actie film, niks meer en niks minder.
pi_85310217
London

Voor de zoveelste keer, ik heb ooit op IMDB een 10 gegeven, maar ik geef hem nu een 9, heerlijke afreageer film met Chris Evans, Jason Statham en Jessica Biel, vooral als je relatie net uit is, waarschijnlijk dat ik daarom ooit een 10 heb gegeven, ben nu al 2 jaar single :P maar goed, wel een film die je alleen hebt gezien als ie je is aangeraden. Moeilijk te vinden ook, heb 'm inmiddels op DVD, maar dat is ook alles.
pi_85311635
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef JDx het volgende:
London

Voor de zoveelste keer, ik heb ooit op IMDB een 10 gegeven, maar ik geef hem nu een 9, heerlijke afreageer film met Chris Evans, Jason Statham en Jessica Biel, vooral als je relatie net uit is, waarschijnlijk dat ik daarom ooit een 10 heb gegeven, ben nu al 2 jaar single :P maar goed, wel een film die je alleen hebt gezien als ie je is aangeraden. Moeilijk te vinden ook, heb 'm inmiddels op DVD, maar dat is ook alles.
ga ik ook even kijken vandaag ;)
pi_85314769
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:02 schreef resque het volgende:

[..]

ga ik ook even kijken vandaag ;)
Haha, ik heb hem ook al klaar staan voor het avond eten :P Leek mij namelijk wel een leuke film al waren de kritieken op MM behoorlijk hard.
pi_85315192
Daybreakers

quote:
Een virus heeft in 2019 het merendeel van de mensen veranderd in vampieren. Doordat de bloedvoorziening ontoereikend begint te worden, is een klopjacht geopend op de weinig overgebleven mensen. Intussen werkt onderzoeker Edward Dalton (Ethan Hawke) aan een oplossing om de mens te redden van zijn ondergang. De tijd dringt en de strijd lijkt verloren totdat hij de Audrey (Claudia Karvan), een overlevende, ontmoet.
Goed verhaal, heel slim bedacht!
Leuke onverwachte momenten ook, ik sprong gelijk in de eerste 5 seconden al een meter in de lucht, maar ik schrik dan ook wel snel :P Ik had wel het idee dat het verhaal op een of andere manier wat beter uitgewerkt kon worden, ergens 3/4e van de film vond ik het een beetje inkakken.
In iedergeval leuke vampierenfilm, maar Blade bijvoorbeeld vond ik wat leuker.
pi_85315549
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Daybreakers

[ afbeelding ]
[..]

Goed verhaal, heel slim bedacht!
Leuke onverwachte momenten ook, ik sprong gelijk in de eerste 5 seconden al een meter in de lucht, maar ik schrik dan ook wel snel :P Ik had wel het idee dat het verhaal op een of andere manier wat beter uitgewerkt kon worden, ergens 3/4e van de film vond ik het een beetje inkakken.
In iedergeval leuke vampierenfilm, maar Blade bijvoorbeeld vond ik wat leuker.
opzich leuke film, maar uuh nadat ze achtervolgt worden door die auto en dan over dat bruggetje gaan en de auto daar crashed, toen hadden ze me verloren hoor... daarna ook nog geslapen bij de film, alleen einde gezien xD

blijkbaar kon hij mijn aandacht niet houden...

Verder vandaag Youth in Revolt gezien, wel aardige film. Niet heel boeiend eigenlijk. Beetje saai op een gegeven moment. Ook niet echt een comedy oid, gewoon beetje zoetsappig verhaaltje.

6,5/10
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:06:11 #274
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85315685
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef Klipnap het volgende:
Out For Justice
[ afbeelding ]
Zwak zoals alle Steven Seagal films, maar midden in de film blijkt dat hij kan lachen! Hij is naast actieheld, ook nog een dierenliefhebber, want hij voedt een hondje op die voor zijn auto is gepleurd. Verder is er ook nog een dikke snorremans genaamd Vittorio, een slager die ff in elkaar gemept wordt door Seagal en een typisch Italiaans omaatje.
Hoogtepunt: ''There ain't nobody upstairs!''

Mijn cijfer: 5,4 (net niet voldoende :P)
Imbd: 5,4
:{w Briliante film man! :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_85315782
Thirteen

De 13-jarige Tracy is een onzeker meisje dat een hoop woede en frustraties in zich heeft. De band met haar moeder komt onder spanning te staan nu ze volop in haar puberteit zit. Tracy zit met zichzelf in de knoop, ze heeft genoeg van haar leventje en haar brave vriendinnen. Als ze op een dag ziet hoeveel aandacht Evie, het populairste meisje van de school, krijgt, weet ze het zeker. Tracy wil net zo populair worden als Evie. Al snel sluiten de twee meisjes vriendschap. Deze vriendschap ontaardt in een neerwaartse spiraal vol drugs, seks en vervreemding. Tracy's moeder kan geen grip meer krijgen op haar dochter en is radeloos.

Wat een film zeg.. Aangrijpend verhaal, heel erg goed acteerwerk en een erg goede prestatie van Catherine Hardwicke (Twilight) die de film geregisseerd heeft.

8,5/10 ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')