Alleen al leuk door de veel te gedateerde special effects, vooral als ze in de auto zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef planethugo het volgende:
The Birds
De film werd heel langzaam opgebouwd met een vrouw die een date met een man wil maar in het stadje waar ze komt gaan de vogels steeds agressiever op de mensen reageren.
Zeker geen slechte film voor die tijd (1962) maar kan niet zeggen dat ik het heel erg spannend vond, terwijl dat toch de specialiteit van Hitchcock is. 6.5/10
dat is bij de oude james bond films ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Alleen al leuk door de veel te gedateerde special effects, vooral als ze in de auto zitten
Iets meer uitleg zou niet erg zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ruk film.![]()
[ afbeelding ]
Sorry, had na mn post ook een beetje door dat het geen opsom topic was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iets meer uitleg zou niet erg zijn? En zo erg was Salt toch ook weer niet?
Forrest Gumpquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:11 schreef Timo20 het volgende:
Forrest Gump
IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 10/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oordeel: erg raar verhaal dat volgens mij niet helemaal logisch loopt kwa oorzaak en intenties. maar angelina is heerlijk. wist nooit waar de hype over ging mbt haar. maar begin haar steeds meer te waarderen. tombraider 1 heb ik besteld op bluray.
mijn cijfer: 7
[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 15-08-2010 13:46:20 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef 8.5/10
IMDB 8.4/10
[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 15-08-2010 14:41:07 ]Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Jason Statham.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:29 schreef Schenkstroop het volgende:
The transporter 1
verhaal: ex overheidsagent komt aardig rond door spullen/mensen te transporteren van A naar B. never look whats in the package. just an address, weight, dimensions, no names and no questions asked. totat hij te maken krijgt met een tas waar een mooie jonge chinese dame in zit.
oordeel: super houterige dialogen maar wel vermakelijk. de actie-scenes waren ok. als de dialogen er niet zo slecht uitkwamen en het verhaal iets meer diepgang was het zeker wel een allround leuke film.
mijn cijfer: 7
ga ik ook even kijken vandaagquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef JDx het volgende:
London
Voor de zoveelste keer, ik heb ooit op IMDB een 10 gegeven, maar ik geef hem nu een 9, heerlijke afreageer film met Chris Evans, Jason Statham en Jessica Biel, vooral als je relatie net uit is, waarschijnlijk dat ik daarom ooit een 10 heb gegeven, ben nu al 2 jaar singlemaar goed, wel een film die je alleen hebt gezien als ie je is aangeraden. Moeilijk te vinden ook, heb 'm inmiddels op DVD, maar dat is ook alles.
Haha, ik heb hem ook al klaar staan voor het avond etenquote:
Goed verhaal, heel slim bedacht!quote:Een virus heeft in 2019 het merendeel van de mensen veranderd in vampieren. Doordat de bloedvoorziening ontoereikend begint te worden, is een klopjacht geopend op de weinig overgebleven mensen. Intussen werkt onderzoeker Edward Dalton (Ethan Hawke) aan een oplossing om de mens te redden van zijn ondergang. De tijd dringt en de strijd lijkt verloren totdat hij de Audrey (Claudia Karvan), een overlevende, ontmoet.
opzich leuke film, maar uuh nadat ze achtervolgt worden door die auto en dan over dat bruggetje gaan en de auto daar crashed, toen hadden ze me verloren hoor... daarna ook nog geslapen bij de film, alleen einde gezien xDquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Daybreakers
[ afbeelding ]
[..]
Goed verhaal, heel slim bedacht!
Leuke onverwachte momenten ook, ik sprong gelijk in de eerste 5 seconden al een meter in de lucht, maar ik schrik dan ook wel snelIk had wel het idee dat het verhaal op een of andere manier wat beter uitgewerkt kon worden, ergens 3/4e van de film vond ik het een beetje inkakken.
In iedergeval leuke vampierenfilm, maar Blade bijvoorbeeld vond ik wat leuker.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef Klipnap het volgende:
Out For Justice
[ afbeelding ]
Zwak zoals alle Steven Seagal films, maar midden in de film blijkt dat hij kan lachen! Hij is naast actieheld, ook nog een dierenliefhebber, want hij voedt een hondje op die voor zijn auto is gepleurd. Verder is er ook nog een dikke snorremans genaamd Vittorio, een slager die ff in elkaar gemept wordt door Seagal en een typisch Italiaans omaatje.
Hoogtepunt: ''There ain't nobody upstairs!''
Mijn cijfer: 5,4 (net niet voldoende)
Imbd: 5,4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |